Haftasonu koşturmanın ve hareketin sonrasında,
Pazartesi işe başlamak zor oluyor,
Havalar sıcak,
Akılda tatil , bedenin yorgun olunca,
Enerji depolamanın yollarını düşünüyorum,
Ne yapmalı ne etmeli,
Çalışmak istemiyorsun,
Tatil moduna girmeyi tercih ediyorsun,
Keyifsiz olmak da bana hiç yakışmıyor,
Kendi kendimi bile beğenmiyorum ki,
Çevremdekileri hiç düşünemiyorum,
Neyse bu moddan yarın çıkarım sanırım :))
(Blogger'ı da daha keşfedemedim, yazdığım bu bölümü nasıl genişletebilirim şablonda?,
Bilen var mı??)

12 Yorumlar

  1. Yadırgadım birden Blogger şablonunu. Alışmışım maviş şablona :) Doğrusu bana da gına geldi Blogcu'dan ama bırakıp da gidemiyorum doğrusu. Özellikle son dönemlerde yazı editöründe yaptıkları düzenlemeler o kadar hoşuma gitti ki, bir çoğu Blogger'da yok. Talihsiz bir dönem yaşıyor bence Blogcu, umarım bir an önce toparlanır. Benim de Blogcu ile eşzamanlı yazdığım blogspot adresim var ama orayı daha çok arşivlemek için kullanıyorum. Bir gün Blogcu toptan giderse diye ;) Sevgiler sana.

    YanıtlaSil
  2. haftasonları daha çok yoruluyoruz her işi yapalım bir de gezelim diye. Mutlu bir hafta diliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. html bölümü var - ama ben bu kirik türkcemle nasil anlatirim bilemem :)

    html bölümü - ordan bir dene...yani buda ne kadar yardimci olabiliyorsaaaa!

    YanıtlaSil
  4. Selamlar Mavianne'm, blogcu Mavianne'ye gittim evde yoktu, zaten uzunca bir süre annekedi de evde olmayacak..
    Sizleri burada bulduğuma çok sevindim. Blogcunun azizliği yüzünden Kemal Fahir'ciğiminde doğum gününü sayfamda kutlayamadım :(
    Annesi onu benim içinde bir kere kocaman öp olurmu?
    Nice sağlıklı, mutlu, başarılı, sevdikleriyle birlikte çook uzun yıllar diloyorum Kemal Fahir'ciğim
    Hepinize kucak dolusu SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçen sene böyle bir zamanda atlamıştım blogger'a önceleri pek yadırgayıp sonra alışmıştım.

    Ortadaki kısımın büyümesi için ona göre bir şablon seçmek gerekiyor sanırım. Belki HTML'den de yapılıyordur w değeri değiştirilerek ama o konuda bilgisizim ben.

    Hoşgeldiniz !!!

    YanıtlaSil
  6. Geri geldim :)
    Benim sayfamı kedikız genişletti akşam ona sorarım nasıl yaptığını.
    *** SEVGİLER ***

    YanıtlaSil
  7. kankii, alışırsın, sonra burası daha rahat gelecek inan. Burada sayfanla istediğin gibi oynayabiliyor, istediğin eklemeleri yapabiliyorsun. Ama genişletmek sanırım seçtiğin şablonla ilgili olmalı. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlarım benim,
    sizi çok seviyorum
    hemen geldiniz beni tek bırakmadınız
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Yeni eviniz hayırlı uğurlu olsun..

    YanıtlaSil
  10. selam yeni adresin hayırlı olsun
    sen burada da aranır ve sorulursun.
    Kemal Fahir'in doğum gününü geçde olsa kutluyorum Allah uzun sağlıklı ömür versin anneli babalı.Ne zaman tatile çıkıyorsun Adana çok sıcak,denizde bile serinliyemiyor insan.
    Sevgiyle kal ailene selamlar.
    filiz Paşaoğlu

    YanıtlaSil
  11. mavişim başlığı ve çerçevesini şablon kendiliğinden yaptı sanıyorum ben birşeyleri karıştırarak buluyorum ama sonra unutuyorum .şablonu yerleşimden bulabilirsin sanırım.
    blogger daha kolay anlaşılıyor biraz kurcala ,ben bile becerdikten sonra sen yaparsın

    YanıtlaSil
  12. yerleşime gir
    sayfa ögeleri ekleyi tıkla,
    üstte şablonu değiştiri tıkla en solda benim kullandığım şablon var,beğendiysen onu seç.
    yardımcı olduysam sevinirim ,sevgiler

    YanıtlaSil