Babam benim çocukluğumda Ünye'de gazoz yapardı,
Karadenizin ilk gazoz fabrikasını rahmetli dedem kurmuş,
Anafarta İlkokulunun arkasında yer alan gazoz fabrikasını,
Her tenefüs arkadaşlarım ile ziyaret eder, sade ve meyvalı gazozlardan içerdik,
O zamanlar cola ve pepsi yaygın değildi,
Elle yapılırdı gazoz, makinalaşmamıştı daha herşey,
Ne zaman ki, makinalaşma ve büyüme başladı,
Bizim de gazoz Fabrikası kapandı,
Malesef devre ayak uyduramadı,
Ünyeliler 1938'de kurulan bu gazozun tadını hala unutamadıklarını ifade ederler,
Bu sene Ünye Festivali zamanı,
Abim ve babam Gazoz ile ilgili panolar hazırladılar,
Fotoğraflar, anılarla,
Güzel bir ilgiyle karşılandı bu faaliyet,
Ben de çektiğim fotoğraflardan bir klip yaptım,
İyi seyirler....

10 Yorumlar

  1. kankkiii, ben hala gazoz içerim en çok. Ne güzel bir nostalji olmuş. Selamlar Ünyeye. Ay ben hala sayfamın şokundayım. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. Ben yazı ve fotoğraflarla çok duygulandım , kimbilir sizin aile neler hissetmiştir. Ne güzel toparlamışsın, Mavianne.

    YanıtlaSil
  3. malesef güzel şeylerin kıymeti pek bilinmiyor bu ülkede.resimleri izlerken daldım gittim.kim bilir ne lezzetlidir o gazoz içmek bize kısmet olmadı ama içmeyi çok arzu ederdim.

    peki baban evde size yapıyormu gazoz?

    biolog77.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. Fatmacım
    gerçekten şanslı bir çocukmuşsun
    herkese nasip olmaz
    teneffüs aralarında babasının yanında gazoz içmek.
    sade gazozu ben de çok severim
    özellikle meyveli kekin yanında
    lise ve üniversitedeyken çok yerdik
    Allah Allah ramazanda insan herşeyin mutlaka yemekle bir bağlantısını buluyor:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel kardeşcazım, elüyen sağlık!

    aah! ah o mis gibi gazoz!

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler güzel yorumlarınıza
    çok sağolun

    abicim bloğunda neden yazılar yok??
    profilin çok güzel :))

    YanıtlaSil
  7. fatmacım, bi kaç blog birden var ve trafik karıştı biraz, düzenliyorum..

    pek yakında yapacağım açılışa beklerim:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş gözlerim doldu abamı özledim ya.

    YanıtlaSil
  9. ben hatırlayamadım ama anneme sordum biliyor :)

    YanıtlaSil
  10. Ne anılar keske kapanmasaydı devam etseydi çok lezzetlidir eminim Tadı damakdaki hasret dolu gunler

    YanıtlaSil