Bizim işyerimizde her bayram sonrası "Geçmiş Bayramınız Kutlu Olsun" muhabbeti yapılır,
Herkes bayramlaşma turlarına çıkar,
Bu muhabbet neredeyse 1 hafta sürer,
Bir türlü çalışamazsın, konsantre olup,
Masamda şekerim bekliyorum sizleri de,
Ne güzel adetlerimiz var değil mi?
Ağızımız tatlansın, güzel birkaç söz söyliyelim,
Bayram tatili 9 gündü ya, dönmek zor oldu tabii,
İnsanoğlu tembelliğe, gezmeye, tozmaya, hiçbir şey yapmamaya ne kadar çabuk alışıyor,
İşe gelip de dosyalar, toplantılar, koşuşturma ,
Yani iş temposuna adapte olmak,
Mecburuz değil mi?
Yeni bloglar keşfettim,
Yemek ustaları ile tanıştım,
Karen hanım ile tanıştım,
Arkadaş listem genişledi,
Siz de uğrayın, hiç pişman olmazsınız,
Süper yemekler, sanat eseri pastalar var oralarda....

7 Yorumlar

  1. Bizde sizi tanımış olmaktan mutluyuz...

    YanıtlaSil
  2. uzun süre çalıştığım ilk iş yerinde bayram öncesi yapılırdı bayramlaşma turları. 2. cisinde karşılaştığım ,aynen sizde olduğu gibi uzun bayram sonrası turları bana garip gelmişti. Önemli olan iş yerinde böyle bir iletişimin olması gerçi, iyi bayram turları size.

    YanıtlaSil
  3. dün sen aradığında yoldan acı bir fren ve vurma duyulmuş,ben farketmedim.telefonu kapayınca baktım eşim caddeye çıkıyor ben de gittim.bir kadına minibüs çarpmış.neyse ölüm yok.ah makineyi yanıma alsaydım da mavianne de hemen haberi geçseydi, taze taze diye pişman oldum.bundan sonra kamerayı boynuma asayım bari

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldiiin :) deyim uzun bir tatil sonrasi donuse!Bir arkadasim , uzun tatil donusu yarim gun calisilmasini isterdi vucut zip diye alisamaz calismaya diye:)

    Bu arada sen de teraziymisin benim gibi:)

    YanıtlaSil
  5. Senin resmine bayıldım hayat dolu kahkahaların eksik olmasın canım kolay gelsin ayrıca.

    YanıtlaSil
  6. E o zaman geçmiş bayramınız kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Bluemom,
    Blokuma ziyaretiniz beni sevidirdi, bebekler dünyanın en mükemmel varlıkları... Biraz güldüyseniz ne mutlu bana :) Cevher taze yelovleybıl çay yanınada kukiler yapmış. Bekliyoruz :)

    YanıtlaSil