http://img385.imageshack.us/img385/8020/1piyanopw2.gif
BU TESTİ YAPIYORSUNUZ

Bir önceki hayatınızda kim olduğunu buluyorsunuz,
Ben Müzisyen çıktım,
Hayatta da müziğe kabiliyetim yoktur,
Kulağım da yoktur ama, iyi müzikten anlarım,
Müzik dinlerken seçiciyim,
severim çalışırken bile müzik dinlemeyi,
Yapın bakalım siz ne çıkacaksınız....

Müzisyen

Bir önceki hayatınızda profesyonel olarak ya şarkı söylüyor yada bir enstrüman çalıyordunuz ama kesinlikle müzikle uğraşıyordunuz. Şu an müzikle uğraşmıyor olsanız bile müzik kulağınız çok iyi olmalı çünkü bir önceki hayatında bu kadar takdir toplayan bir müzisyen olarak şimdiki hayatınıza da bir yansıma olmuştur. Müzikteki yeteneğiniz konusunda hakketiğiniz kadar iyi yerlere gelemediniz ama gerçekten çok mutlu bir hayat sürdünüz. Türlü şanssızlıklar peşinizi bırakmadı fakat siz bunları umursamadınız çünkü müzik, hayatınızda olduğu sürece siz hep mutlu olmasını bildiniz. En büyük üzüntünüz erken yaşta eşinizi kaybetmek oldu fakat o kadar büyük bir aşk yaşadınız ki çocuklarınızla beraber ömrünüzün sonuna kadar eşinizin anısıyla yaşamayı tercih ettiniz.

8 Yorumlar

  1. Bende Müzisyen çıktım :) meslektaşız di mi :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli..
    Ben şarap üreticisi çıktım..
    Yaşadıklarını kaleme alan bir şrap üreticisi.. ben öldükten birlikte yaşadığım kişi yazıklarımı bulup okurmuş geceleri :))
    İyi bayramlar ve Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Şarap Üreticisi
    Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.
    :)))))))))))

    YanıtlaSil
  4. kanki yaw ben de şarap üreticisi çıktım hehehehe. Ama tüm üreticiler burada toplanmışız. hemen bir şaraphane kurmalı. Çok eğlenceleiydi. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. önceki hayata inanmıyorum demiyorum çünkü önceki hayat diye bir şey yookkk

    ama testi yaptım çok saçmalıktı benceee ama yinede butür şeyleri merak etmek gerekmiyo benceee :)

    YanıtlaSil
  6. banada müzisyen çıktı:))

    biolog77

    YanıtlaSil
  7. Bende müzisyen çıktım :)) Zaten keman ve org çalıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bende sarap üreticisi çıktım. Sanırım iki seçenek var ya müzik yapacaksın ya şarap...

    YanıtlaSil