http://img83.imageshack.us/img83/8784/gkitapkurduum8.gifUzun bir tatilden sonra yine işe dönmek zor geliyor tabiii,
Arkadaşlarla bayramlaşmak,
tatil rehavetini üzerimizden atmak,
Epey vakit alıyor,
Bayram tatilinde Ayşe Kulin'in kitabı Umut'u bitirdim,
Yine bir solukta okunacak elden düşürülemeyen bir roman olmuş,
Kendi aile ağacını anlatıyor, devamı muhakkak olmalı,
Veda'nın devamı olduğu için daha heyecanla okunuyor,
Masumiyet Müzesine başladım şimdi,
Ekimde aldım ama, araya Sunay Akın kitapları ve Umut girince ancak vakit bulabildim,
Şaşırmadım desem yalan olur ben pek Orhan Pamuk romanı okuyamam,
Ruhum sıkılır, canım sıkılır, bitiremem romanını yanii, şimdiye kadar böyleydi,
İlk başlarındayım romanın ama, kolay okunulası bir dil ve akıcı bir uslupla yazılmış,
Tabi Nobel ödüllü yazarı eleştirmek bana düşmez ama,
Bu kitabını sona erdireceğimi düşündürdü :))

8 Yorumlar

  1. bu ara kitap almaya vakit ve nakit bulamıyorum sen okuyunca ödünç alabilir miyim canım

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş bayramın kutlu olsun sevgili mavianne. Ben internetten uzak bir tatil geçirdim, işim bu olduğu için iyi geldi doğrusu. Şu anda Tatil sonrası Pazartesi sendromu yaşıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. OKUDUĞUN O KİTAPLA İLGİLİ AYŞE KULİN RÖPORTAJI VARDI GEÇEN HAFTANIN HÜRRİYET HAFTA SONU EKİNDE. O KİTABIN DEVAMINI YAZACAKMIŞ SANA MÜJDEYİ VERİM DE SEVİNDİRİM. HEYNA DA İLKİNİ OKUDU, 2. BİZDE YOK 3. ÇIKMADI DAHA...
    ÇOK HIZLI OKUYORSUN HERALDE BEN 9 GÜNLÜK TATİLDE OKUNMAMIŞ BİR MİLLİYET SANAT DERGİM VARDI ONU BİTİREBİLDİM, KİTABA HİÇ BAŞLAYAMIYORUM VE ŞU AN EN KISKANDIĞIM İNSANLAR BOL KİTAP OKUYANLAR...
    İYİ OKUMALAR DARISI BENİM BAŞIMA...

    YanıtlaSil
  4. Mavişanneciğim her anlamda bereketli geçmiş bayram.
    Darısı bundan sonraki bayramlara olsun inşallah.
    Evin hep dolsun dolsun taşsın..
    Efe' yi kalabalık bir ailenin kızıyla evlendirmeyi planlıyorum:))
    İyi bir hafta dileğiyle..Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ahh Ahh Umut u sen soktun aklima :(
    Okuyacagim insallah
    sevgiler iyi haftalar

    YanıtlaSil
  6. Herkes aynı heralde tatilleri yap gel yine trafik iş, tatil modundan çıkmak zorluyor insanı biraz
    Tatilde ne kitap okuyabildim nede elimi bir işe sürdüm büyük meşkalemiz vardı çünkü Engin Bebiş :))

    YanıtlaSil
  7. ne guzel bayramda kıtab pkumussunuz bense bu aralar hep ertelıyorum
    ımrendım sımdı sıze

    YanıtlaSil
  8. Ayşe kulin'in kitabı elimdekiler biter bitmez okunmalı, hele Veda'nın devamıysa. Çok sevmitim Veda'yı. Orhan Pamuk hakkında benim de aynı çekingelerim var, bitirebilir miyim diye.

    YanıtlaSil