Kıraç ve Funda Arar birlikte söylüyorlar; Yıldızlar da Kayar
Kıraç'ın sesini oldum olası severim,
Bugün biraz arabesk günümdeyim sanırım,
Pek dinlemem ama böyle ağdalı şarkılar,
İnsanın bir hali bir haline uymuyor demek ki :)
Bugün size de dinleteyim dedim, bu videoyu,
Gerçi burada Kıraç tek söylüyor,

Ankara beyaz kıyafetine büründü,
Kar yağmadı, ama sabah her yer çiğ ile kaplıydı,
Tabii soğuk da iliklerimize işledi,
Napalım alıştık artık, Allah dışarıda kalanlara acısın,
Bizler sıcacık evlerimiz ve ya ofislerimizde rahatça oturuyoruz,
Hep dışarıda kalanlara acırım bu soğuk günlerde....

13 Yorumlar

  1. KEŞKE SENİN GİBİ DÜŞÜNEBİLSE HERKES, BEN DE HEP DIŞARDA OLANLARI DÜŞÜNÜRÜM VE ÇOĞU ZAMAN DA SÖYLERİM SONRA ACABA İNSANLAR BU SÖYLEMLERDEN SIKILIYOR MU? DİYE SÖYLEDİĞİME PİŞMAN OLURUM...
    ÇÜNKÜ BİRÇOK İNSAN BÖYLE ŞEYLERİ ARTIK DÜŞÜNMÜYOR UMURSAMIYOR GİBİ GELİYOR BANA...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. kankiiii, bu şarkıyı Tan dan dinleyip çok sevmiştim zaten. Seni öpüyorum ve veden çıkıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  3. Bu şarkıyı başkasından dinlemiştik hep.
    Ankara'yı karlı da görürüz inşallah çok severdim karlı Ankara'yı okurken

    YanıtlaSil
  4. Bende bu şarkıyı en çok Kıraçtan dinlemeyi seviyorum :)

    Mavianne keşke herkes sizin kadar duyarlı olabilse.

    çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. nezaman havalaar soğusa ve eve giderken üşüsem hep aklıma gelir ben birazdan sıcak eve gideceğim ama evi barkı, yakacak odunu kömürü olmayanlara Allah yardım etsin diye. Aslında şükredecek okadar çok şeyimiz varki ...
    Kıraçı dinlemek iyi geldi..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kirac'i ben de cok severim.Hatta o da Ankaralidir.Eskiden Beer station diye sakarya'da bi yerde cikardi kendisi:)

    Ankara'nin ayagiz felakettir...Ellerim hep catlak dolu olurdu cocukken.

    YanıtlaSil
  7. Mavişanneciğim,
    Hımm bende çok beğeniyorum..
    Salgın var bir an önce kar yağsın istiyorum..
    Haluk Bilginer Vahide Gördüm' ün
    evlilikte ufak tefek cinayetler oyunu var. Haluk Bilginer'le bir röportaj olsa hani süper olmaz mı??

    Evsizler içinse temennim,
    Tanrının yüreği ısıtacaktır onları...
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ooo mavianne ben bloguma ankaraya inat bir beyaz fotograf koyayimda,
    kar neymis görsün ankaracigimiz ;)

    not: kisa filmi unutmadim! aklimda!

    YanıtlaSil
  9. bazen hepimiz istiyoruz galiba o şarkıları..
    ben de çok sevdim..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Şarkıyı biliyorum ama kıraçtan dinlememiştim bunu daha çok beğendim.bu arada bir dönem Ankara'ya sık geliyordum vallahi oranın ayazı,soğuğu hiç bir yere benzemiyor.Allah evsiz barksızlara yardım etsin.Bende hava soğudumu hep dışarıda kalanları düşünürüm,bu konu sadece Allaha havale edilecek bir konu değil devlet bu konuya daha duyarlı olmalı bence.

    YanıtlaSil
  11. İnsan her zaman hoppidi hoppidi şarkılar dinelyip keyifli olamıyor, arada bazen hüzün de lazım Fato'cum. Enerjini şarj etmen lazım arada bir:)))Sonra yeniden başlarsın.

    Burada kar bir yağdı bir daha da kalkmadı.Taaaaa Nisan' a kadar hiç kalkmazmış tabiii üstüne yağanlar da cabası. Neyse ben de alışçam artık burdaki dondurucu soğuklara.
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  12. KIRAÇI BEN DE ÇOK SEVERGM AMA BU ŞARKIYI İLK KEZ ONDAN DİNLİYORUM VE BU SEFER ŞARKIYI BEĞENDİM.DEMEK Kİ YORUM ÇOK ÖNEMLİ LAFINI BİR KEZ DAHA ETMEK GEREKİYOR MUŞ.
    CANIM BAYRAMDA UĞRADIM SAYFANA HATTA BAYRAM FOTOĞRAFLARINIZI EYİMLE BİRLİKTE İZLEDİK ÇOK GÜZEL VE İÇTEN BİR AİLESİNİZ,MAŞALLAH ALLAH NAZARDAN SAKLASIN.O ZAMAN NEDENSE YORUM BIRAKMAYI UNUTMUŞUM,KUSURA BAKMA.
    EVET ANKARA'NIN SOĞUĞUNU İYİ BİLİRİM ÇOCUKLUĞUM,GENÇLİĞİM,HATTA BUNDAN 5 SENE ÖNCESİNE KADAR HAYATIMI GEÇİRDİĞİM TEK İL Dİ:)
    SANA SOĞUKTA VE İŞİNDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.ÖPTÜM CANIM.

    YanıtlaSil
  13. Kar yağsa iyi olacak mavianne. Bu havalar çok kötü. Öptüm seni. Sevgiler.

    YanıtlaSil