31 Ocak 2009 Cumartesi

FACE İN HOLE

Çok eğlenceli bir site
Aşağıdaki animasyonu Fahir hazırladı,
Buradaki resimlere kendi fotolarımızı koyarak çok eğlendik,
Siz de deneyin;

29 Ocak 2009 Perşembe

ÜNYE KENT GAZETESİ

Yazılarımın, röportajlarımın Ankara Hürriyette yayınlanması hoşuma gidiyordu,
Ama, memleketim Ünye'nin gazetesinde yazımın yayınlanması bana ayrı bir gurur verdi,
Hem intte hem de, basılı gazetede yayınlandığını bugün Ünyeli gazeteci arkadaşım gazetenin yazıişleri müdürü Hacer'den öğrendim,
Çok mutlu oldum....
Tabiii sizlerle bu güzel anı paylaşmak istedim...

28 Ocak 2009 Çarşamba

FAHİR OFİSTE

Fahir bugün benimle geldi ofise,
Farklı geliyor çocuklara iş ortamı,
Ofiste gün boyu bilgisayar oynamak,
Öğle yemeğine çıkmak,
Kocaman bir delikanlı oldu,
Az konuşuyor, hiç annesine çekmemiş :)
Cool !!!
SBS sınavı stresini atsın bir gün bari dedim,
Bu hafta 4 gün dersane vardı, bugün astı dersi,
Yarın deneme sınavı var,
Sonra okula kadar tatillll,
Anne babalar hep daha iyisini istiyor,
Çocukları sıkıyoruz biraz,
Daha başarılı,
Daha zeki,
Daha daha daha.....
Allah çocuklara kolaylık versin :))

27 Ocak 2009 Salı

KEDi'NİN ZOR ANLARI :))


Apartmanın birinci katında oturuyoruz,
Balkonumuzun altına asma ve hanım eli dikmiştik seneler önce,
15 yılda büyüyüp serpildiler ve bizim balkona ulaştılar,
Yeşilliği çok seviyoruz,
Hatta çok güzel üzümleri ve yaprağı bile oluyordu asmamızın,
Hanım eli ise, baharda mis gibi kokusu ile bizi mutlu ediyor,
Hanım elinin balkona uzanan dalları, kedilere merdiven görevi görüyor,
Videoda gördüğünüz bu sevimli kedicik çıkıyor oradan,
Balkon camının ardındaki saksıya oturup içerideki papağanları seyrediyor,
Ağzından sular akarak...

26 Ocak 2009 Pazartesi

BUĞÇE'NİN DOĞUMGÜNÜ

Ofiste doğumgünü partisi yaptık,
Bu sefer Buğçe'nin yeni yaşını kutladık,
Buğçe'yi 2 yıldır tanıyorum ama,
Çok sevdim ben onu,
Çok şeker, cici bici, akıllı, hoş ve kafa dengi,
Benden tabii çokkk küçük,
Ama benim ruhum halaa 25-30 arasında dolandığından,
İyi anlaşıyoruz :))
Pastamız da çok lezizdi,
Her zamanki gibi dağıtım işine el attım :))
Doğumgünü çocuğu çok şıktı bugün,
Nişanlısının hediyeleri ile göz kamaştırıyordu!!!Çok kalabalığız aslında,
Fotoğrafa girebilenler bunlar ,
Ahmet Can da tatilin ilk gününü benimle geçirmek istedi,
Ofise getirdim onu da,
Genelde PC'nin başında,
Arada öğretmeninin hediyesi Güliverin Gezileri kitabını da okuyor,
Bu hafta Sema da Ankarada çok mutluyum,
Karstan geldi,
Sömestr tatili ve iş seyahati birleşti,
Hareketli bir hafta olacak,
Gaziantep'den de arkadaşım Şengül geldi,
Haftaya hızlı ve enerjik başladım mecburen :)
İyi haftalar diliyorum herkese....

23 Ocak 2009 Cuma

KARNE SEVİNCİ

2 yıl önce çocukların sınıfında çekmiştim bu fotoğrafı,
Bizim abi kardeş panoların önünde duran ikili,
Şimdi karnenin de çok esprisi kalmadı e-okul'dan görebiliyoruz,
TC Kimlik numarasını yazınca,
Yine de karneyle eve gelen çocukların yüzündeki gururu ve mutluluğu görmek harika,
Tabii, başarılı bir karne getiren çocuklar için geçerli bu durum,
Tüm dönem çalışıp da onun meyvasını almak güzel gerçekten de,
Onlara mükafat olarak, bir şeyler yapmak gerek şimdi,
Listeme; sinemaya, tiyatroya, müzeye ve konsere gitmeyi ekledim,
Farklı yerler farklı faaliyetler yapmalı çocuklar,
AVM gezmeyi bırakmalı artık anne babalar,
Müzeye götürmeli, tiyatro izlettirmeli çocuklarına değil mi?
Bu sömestr tatilinde umarım bu dediklerimi yaparım,
Çocukları sadece okul bilgileri ile değil,
Kültürel ve sanatsal açıdan da beslemeliyiz ki,
İleride dört dörtlük gençler olsunlar,
Eğlenmek ve dinlenmek de onların hakları,
Hiçbir şey yapmadan durma şansı da verelim onlara...
ÇOCUKLAR İYİ TATİLLER

22 Ocak 2009 Perşembe

İNANILMAZ


Kulaklarımızın pası silinsin,
Arkadaşlar, yarın sömestr tatili başlıyor,
Çocuklar biraz dinlenecekler,
Tabii, abimiz 7. sınıfta olduğu için dersanesi yoğun bir şekilde devam edecek,
Dün bugün okulu astı, ders yapılmıyor diye,
Biraz dinlenmek de onun hakkı,
Çok bunaltıyoruz çocuklarımızı,
Tam ergenlik çağında 13 yaşında bu stres!!
Acaba, diyorum bizim zamanımızdaki gibi 5. sınıfta anadolu lisesi sınavı daha mı iyiydi,
Daha çocuksun, birşeyden haberin yok,
Sadece dersler ve sınava hazırlanmak daha kolaydı sanki,
Şimdi, delikanlılığa geçiş sancıları bir yanda, sınav stresi öte yanda,
Bayağı zorlu bir süreç bizim için,
Allah yardımcısı olsun tüm çocuklarımızın,
Hayat artık daha zor....

21 Ocak 2009 Çarşamba

MİM Mİ ? BU DA NEDİR ??

Ayci Mimlemiş beni buyrun cevaplarıma;

Yaptığım 4 iş
-uyumak

-yemek yemek

-çalışmak

- konuşmak

Defalarca izleyebileceğim 4 film

- Defalarca bir filmi izlemeyi sevmem,

Ne kadar sevsem de 2. kez bile izlemekten sıkılırım aynı filmi :(


yaşadığım 4 yer
- Ev

- Ofis

- Ankara

- Ünye

İzlediğim 4 tv programı
- CNBC-e Dizileri

- Disko krali

- Beyaz Show

- Yaşamdan Dakikalar
tatil için gittiğim 4 yer
- Karadeniz sahili Ünye

- Ege sahili

- Akdeniz

- Sürprizlere bayılırım, hadi şuraya gidelim diyene Hayır demem :)


En sevdiğim 4 yemek
- Etli yaprak sarması (anneciğimin)

- Mantı (Semoşumun annesi nefis yapar)

- Ali Nazik (Mahocumun eli değecek)

- Tabii, Karadenizli olarak Turşu kavurması-mısır ekmeği


Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer
- çarşaf gibi bir denizde yüzmeyi,

- sımsıcak yatatağımda uyumayı,

- Ailemle birarada olmayı,

- İstanbul'da vapurda güvercinlere simit atmayı,

bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer
- kuru bir toprak

- gül yaprağı,

- aşıkların kenetlenmiş elleri,

- yeni fönlenmiş bir saç :)))

mimlemek istedigim 4 kisi

- balkahvem

- filizhome

- çocukla çocuk

- şeker pasta

GELECEĞİN MUCİDİ

Balkahveciğimin oğlu Efe,
Ne harika bu yaşta,
Araştırıp bir proje sunması
Tebrik ediyorum...

20 Ocak 2009 Salı

"HAMDİYE HOME " SİZİ BEKLİYOR

Filiz Ablacığım yeni bir blog açtı,
hamdiyefiliz bloğundan sonra,
Buradan bloğuna ulaşabilirsiniz....
Bu şeker kıza bayıldım ben,
Umarım böyle şeker torunlarım olur :)))
heh heh heh,
Evettt şimdiden böyle bir dua ediyorum,
Yiğenim de olabilir tabii,
Ona da hayır demem,
Çok şükür tabii, yakışıklı oğluşlar için,
Ama,
Kız çocukları daha farklı sanki,
Kızı olanlar hep böyle söylüyor,
Ben ise, süslemeyi, oyuncak bebek gibi oynamayı sevdiğimden, bayılırım kızlara,
Hep arkadaşlarımın kızlarına renkli cici bicili tokalar alırım....

19 Ocak 2009 Pazartesi

DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ

Malesef pastayı ve masayı tam hali ile çekemedim :))
Nedenini anlatacağım;
TUDEM sınavı vardı malum, Cumartesi günü,
Çoğu oradan direk gelmiş,
Açlar,
Pasta siparişi 13:30'da gelecek,
Saat 13:00'da artık tahammülleri kalmadı,
Oturdular masaya,
"Doğumgünü pastası gelince de onu yeriz, biz başlıyalım" dediler :))7 erkek ve 4 kız arkadaşı geldi,
Nasıl rahat, nasıl dışadönükler anlatamam,
Ağzımız açık bakakaldık resmen,
Bizim çocukluğumuzdan bugüne çocuklar nasıl değişmiş diye,
Kendilerine güvenli, çekingenliği, utangaçlığı unutmuş veya hiç bilmeyen bir nesil geliyor,
Ona göre!!!!!Bakar mısınız kızların pozlarına,
Çok şekerlerdi,
Çok eğlendiler,
Benim bu arada başım tuttu,
Nasıl bir gürültü, eğlence, karmaşa,
Şaşkın kaldım,
Ahmet Can çok mutlu oldu, resmen kudurdular,
Bir ara yastık savaşı yaptılar,
Ben artık gürültüden bayılmıştım ki,
DVD'ye film koymak aklıma geldi, şükür :)Film izlerken böyle sessiz oturdular,
Bir müddet sukunet yaşadık,
Sonra aynı enerji ile başladılar,

Kızlar bir ara mutfakta amiral battı oynadılar,
Mutfağımızı Cafe'ye benzettiler,
Bar sandalyelerine oturmak hoşlarına gitti,

Pastamız basket sahası idi,
Tabi adamları ve basket potası müm üflendikten sonra, çocuklar tarafından alındı :))

Abimiz de dersaneden arkadaşı ile geldi,
Hediyesini verdi kardeşine,
Aldığı YOYO'yu birlikte oynama sözü aldı,

En çok da hediyeleri açmak hoşuna gitti sanırım,
Bir çok kitap geldi,
Hem Ahmet Can hem de ben sevindim bu işe,
Bir heves okumaya başladı,
300'lük Puzzle'ı o akşam yapıp bitirdi...

16 Ocak 2009 Cuma

AHMET CAN BUGÜN DOĞDU



Ankara'da her yer bembeyaz kar ile örtülüydü,
Tüm hazırlıklar yapılmış, çanta hazırlanmış, kamera alınmış :)
Baba, anneanne ve anne hazır,
Doktor hastanede bekliyor onları,
Karnı burnunda anne arabaya oturuyor,
Bildiği tüm duaları okuyor,
Baba anneden heyecanlı,
Hastaneye varış ile,
Kayıt yapan hemşirenin sorduğu kaç yaşındasınız?
Sorusuna aynı anda anne 29, baba ise 30 diyor,
Hemşire şaşırıyor ama 30 yazmış bulunuyor,
Annenin ben 29'um deyip de kızgınlığını görünce,
"kem küm! değiştirebilirim" e "hayır" cevabını alıyor,
Baba ve anne gülerek birbirlerine bakıyorlar,
Ne kadar önemsiz bir ayrıntıyla,
Hemşirenin karşısında düştükleri duruma gülüyorlar,
Bebek gelmek için sabırsızlanıyor,
Ama planlı bir operasyon olduğu için,
Anne hazırlamış kendini, doktoruna güveniyor,
Epidural sezeryan başlıyor,
Anne tüm yapılanları hissediyor,
Acı hissetmese de bebeğini görüp uyumak istiyor,
Dayanamıyor bu strese,
Sonunda onun parlak siyah saçlarını, kırmızı yanaklarını görüyor,
Gözlerini açtığında minicik bir surat görüyor kollarının arasında,
Ağzını açıp kapıyor, birşeyler arıyor,
Acıkmış belli,
İçine bir sıcaklık yayılıyor annenin,
Gözünden mutluluk yaşları dökülüyor inci gibi,
İkinci kez yaşadığı bu olağanüstü olay için Allah'a şükrediyor,
Kocaman siyah gözlerini dünyaya açan Ahmet Can neşe saçıyor,
Mutlu, sosyal, sıcakkanlı, çalışkan bu güzel boncuk gözlüye bayılıyor ailesi,
Abisi mutlu oluyor bir kardeşi olduğu için !!
NİCE YILLARA AHMETCAN

15 Ocak 2009 Perşembe

ÇİÇEKÇİ GELDİ



Bahar günlerini özlediniz mi?
Şöyle yemşeşil çimenleri,
Renk renk çiçekleri,
Sıcaktan bunalmayı,
Güneşte bronzlaşmayı,
Mis gibi havada yürüyüş yapmayı,
İçinde baharın kıpırtısını hissetmeyi,
Kış gelince özlüyorum ben tüm bunları...

14 Ocak 2009 Çarşamba

ZAMAN-MEKAN

100 yıldan eski bir duvar saatine bakmak size neler hissettirir?
Salonumda babaannemin çeyizinden kalan bu saat asılı,
Ünye'deki evden getirdik,
Restorasyondan geçirdik,
Kurduğumuz zaman tıkır tıkır çalışıyor,
Tabi çoğu zaman kurmayı unutuyoruz,
Bizler ki, herşeyin otomatik olmasına alışkın bir kuşağız,
Kurma işi zor geliyor :))
Zaman değişiyor,
Hızla yaşanıyor hayatlar,
Geçmiş, gelecek, bu an,
Bu anın değerini bilerek yaşamalı,
Biz de yitip gittiğimizde geride bir şeyler bırakmalı,
belki bu tarihi değeri olan bir duvar saati olmaz ama,
Manevi hoş bir seda bırakmak zor da olmasa gerek,
Ben çok düşünürüm bu hususta,
Acaba çocuklarım, yaşlanınca, nasıl bir anne ve baba anlatacaklar çocuklarına diye,
Umarım hoş bir tad hoş bir lezzet bırakırız, her dokunduğumuz insanın kalbinde,
Önemli olan da budur, maddiyattan daha önemli,
Gülerek ve hayırla anılmak...

13 Ocak 2009 Salı

BURÇ MANİLERİ

Koç
B
en bilirim gerisi boş,
İstiyorsan peşimden koş.
Emir almam, ben veririm,
Önderiyim bu feleğin...
Boğa
Tek dileğim vardır
Bolca para, zengin sofra...
Çok bir şey mi istediğim,
Güvencemdir bunlar benim...
İkizler
Zekam parlak, dilim oynak,
Her konuya elim kıvrak,
Sıkıntıya hiç gelemem,
Bir de karar verebilsem!...
Yengeç
Tezcanlıyım, duygusalım,
Dokunsalar akar yaşım,
Annem, babam, cocuklarım,
Ben onlarsız ne yaparım...
Aslan
Ben yarattım bu dünyayı,
Bir de dönse etrafımda!.
Her dediğim hemen olsun,
Zenginlik ve ün beni bulsun...
Başak
Yazdım, çizdim, notlar aldım,
Her bir şeyi ayarladım,
Yoktur bende bozuk, yamuk,
Mükemmeli ben yaşattım...
Terazi
Ben müziksiz yaşayamam,
Hele sevmeden hiç duramam.
Danışsam da her konuda,
Bildiğimden şaşmam asla...
Akrep
En güçlü şüphesiz benim,
Herkesi ezip geçerim.
Hele bana ters yapanı
Doğduğuna pişman ederim...
Yay
Maceradan, maceraya,
Koşmak asıl işim benim
Toplarım hep ilim, irfan,
Bilgeliktir sanim benim...
Oğlak
Cimrilik mi, benimkisi?
Hesabını bilmek gerek.
Günler aylar düşünürüm
Kararlarım şaşmaz benim...
Kova
Taklitçiliği hiç sevmem,
İstesem de beceremem,
Orijinaldir fikirlerim,
Takip edilecek olan benim...
Balık
Bir dünyam var, sırça saray
Dokunursan kırılırım.
Ben gelemem gerçeklere,
Avunurum hayallerle...

DENEME BİR Kİ


Yeni bir müzik ekleme sayfası keşfettim, blogcu arkadaşlardan,
Güzel bir olay,
Her yazıya farklı müzik eklenebiliyor bu sayede,
Ya da ses kayıt,

Dün akşam ailece bu filmi izledik,
Eğlenceliydi,
Çocuklar da beğendi,
Tavsiye ederim,
Will Smith yine eğlenceli....

12 Ocak 2009 Pazartesi

NAZAN ÖNCEL


"Hatırına Sustum"yeni albümü çıkmış,
Çok severim ben onun müziklerini, sözlerini, şarkılarını,
Farklı, aykırı,
Alıp arabada dinlemeyi istiyorum,
Eminim seveceğim....

ÇOK BİRİKTİ ÇOKKKKK-AŞURE GİBİ BİR YAZI

Geçen hafta hayatımda ilk kez yaptığım aşureyi, tüm cesaretimle ofise getirip ikram ettim,
Fena da olmadı, sadece biraz suyu az oldu,
Tadının yerinde olduğuna hem fikirdi herkes,
Ben de çok mutlu oldum tabiii....

Evetttt, klavyemin yanıbaşında aşureyi servise hazırlıyorum....
Haftasonu, Zerrinciğimdeydik,
Beni utandırdı desem yeridir,
Tüm hafta bir pide yaptıracağım yeter dedi,
Ama, neler yapmıştı neler,
Kısırdan kabak tatlısına herşey mükemmeldi,
Hele de karadeniz pidesine görünce,
Yüzümde güller açtı,
Ankara'nın o lahmacundan bozma pidesi olmadığına çok mutlu oldum :)

Tiramisu, erikli pay, kabak tatlısı ve kek,
Bilgi ve Jale hanımın katkıları ile,
Süper bir tatlı büfesi oluşturdular,
Kısır ve kereviz salatasını elleriyle yaptığına bizzat şahit oldum :))
Gelelim bizim kocaman Sultan papağanı ailemize,
nasıl şekerler,
4 yavru iyice semirdi,
Bizimkiler mutlu mesut yaşıyor,
Kapalı balkonu seraya çevirdiğimizi söylemiştim sizlere,
Mutluluktan ve rahatlıktan ha bire doğuruyor :)
Pet shop'cu söyledi, kafeste olsa olmazdı diye,
Kafesi otel olarak kullanıyorlar,
Malesef tüm pisliklerini sağolsun, Mahocum temizliyor,
Zor iş, nasıl pisletiyor görmelisiniz, neyse görmeyin daha iyi....
HAYDİ AHMET HAYDİ AHMET HAYDİİİİİ!!!!
TAM ZAMANI TAM ZAMANI ŞİMDİİİİİ!!!!!!

Şampiyon oğluş Ahmet Can'ı arkadaşları Cuma günü 3 günlük Ankara Yaş Grupları Satranç Şampiyonasına ,
Var mısın Yok musun'un ünlü tezahüratı ile uğurlamışlar,
Ben de cumadan itibaren 3 gün boyunca turnuvaya taşırken,
Aynı tezahüratı yaparak götürdüm :))
117 kişiden 9.cu oldu,
7 maçtan 1 ini kaybetti, birinde berabere kaldı,
Ama ümidini hiç kaybetmedi,
Onu, azminden ve hırsından dolayı kutluyorum,
Canım benim daha fazla çalışırsa ilk üçe girip madalya alacağına da inanıyorum,
Bireysel olarak katıldığı turnuvayı başarı ile bitirdiğini düşünüyorum,

8 Ocak 2009 Perşembe

RÖPORTAJ SORULARI

Bir blogda rastladım bu sorulara. Ünlülere soruyorlar ve blogda yayınlıyorlar. Ben de böyle bir "MİM" başlatmak istedim. İsteyen yazabilir arkadaşlar. Buyrun benim cevaplarıma;

1. Herhangi bir kişinin en favori insanı mısın? Neden?

Sanırım. Arkadaşlarım hep, senin enerjine hayranız derler, bu kadar işi nasıl beceriyorsun. Ben de mahcup olurum tabiii :)

2. Şu anda yaptığın işin dışında (hayattaki tüm işler kanuni olsaydı) ne iş yapmak isterdin?

Tiyatro oyuncusu olmak isterdim.

3. Yalan söylemenin sence uygun olduğu durumlar nelerdir? Beyaz yalan söyler misin, ne söylersin?

Yalanı hiççç sevmem, söyleyenden de köşe bucak kaçarım. Ancak; gelip de karşıma zayıflamış mıyım? Bugün güzel miyim? diyen arkadaşlarıma onların duymak istediklerini söylerim. (Yalana girmez bu değil mi?)

4. En son “… özelliğinden dolayı senle gurur duyuyorum” lafını kime söyledin? Hangi özellikti o?

Oğluma söyledim. benim için özel bir doğumgünü pastasını elleriyle yapmıştı. Küçük oğlumda sınavından 100 aldığında söyledim.

5. Aynı lafı en son sen ne zaman duydun? Hangi özelliğindi göklere çıkartılan?

Tam da "gurur duyuyorum" lafı değildi ama, içinde bu saklı idi. Eşimden duydum. Merhametli ve hamarat olduğum bir andı bu.

6. Yaşayamadığın için pişmanlık duyduğun ne var?

Pek keşke demeyi sevmem hayatta. İstanbul'da Mimarlık okumak istemiştim ve ya tiyatro. Müşvik kenter'in öğrencisi olma hayalim vardı. Ama pişman da değilim, şu andaki durumumdan memnunum.

7. Lisedeki takma adın neydi? Adını sevmiş miydin?

Lisede yoktu takma adım. Şimdilerde, Fato veya Mavianne derler.Seviyorum ikisini de.

8. Bir okul yaptırsan adını ne koyarsın? Neden?

Büyüklerimin adını koymak isterim. Onların adı okulla anılsın diye.

9. Ulaşamadığın biri ile tanışıp sohbet etme olanağın olsaydı bu kim olurdu? Ondan neler öğrenmek isterdin?

Ne öğrenmek istemezdim ki. Çok fazla var öyle kişiler. Yazarlar, tiyatro sanatçıları. Onlarla tanışıp röportaj yapmak harika.

10. Yaptığı işte mutlu ve aynı zamanda başarılı olan birisini tanıyor musun? Onu örnek olarak alıyor musun?

"Hangi işi yaparsan yap, en iyisini yap"öğüdü vardır bilirsiniz. Mutlu ve başarılı insanlar çevremizde çok fazla değil. Ama ben, onlardan biri olmayı başarmak istiyorum.

11. Hiçkimsenin göremediği bir özelliğin var mı? Varsa neden bugüne kadar gizli kaldı?

Benim içim dışım bir. Sanırım tüm özelliklerimi cümle alem biliyor :))

12. Seni en çok ne kızdırıyor? Bu kızgınlıkla baş edebiliyor musun? Edemiyorsan, neden?

Haksızlık, yalancılık, kıymet bilmemezlik, bencillik. Baş etmemiz gerek, hayatımızı huzurlu bir şekilde devam ettirmemiz için.

13. Bugüne kadar yaşadığın en büyük hayal kırıklığın ne? Tekrar yaşama ihtimalin var mı?

Yaptığım iyiliklerin değerinin bilinmemesi. Malesef var !!

14. Hangi markalar sinirlerini bozuyor? Neden?

Nasıl yani!! Sinirimin bir marka yüzünden bozulması çok ağır olur :))

15. Hangi markalara tutkunsun?

Marka tutkum var mı? Var , belki. Kaliteli giysi ve yiyecek severim. Mesela, Pınar Süt alırım muhakkak, başka marka süt almam. Böyle takıntılarım vardır.

16. 10 sene sonraki hayatında bugünden farklı neler olacak?

Nasıl bilebilirm ki. Sadece temenni edebilirim. Başka bir işte olmayı, çocuklarımın delikanlı olmasını, kız yiğenim olmasını, hala sağlıklı ve güzel olmayı :))

17. Seni benzer yaştaki, benzer işi yapan, benzer konumdaki kişilerden farklı kılan ne var?

Enerjim var, güler yüzüm var, hayata pozitif bakmam var, bir olayı geniş çaplı değerlendirme kapasitem var, mücadeleciliğim var..... (kendimi çok beğenmiş gibi oldum ama:( )

18. Yakın bir arkadaşın kanunsuz bir iş yapsa polisi arar mısın?

Aramammmmmm.......

19. Hangi filmdeki hangi karakterin hayatının senin hayatın olmasını isterdin?

Sex and the City'deki Carrie.. Çok eğlenceli, köşe yazarı, güzel giyinen, renkli hayatı olan bir kadın.

20. Bir film yapmaya karar versen adı ve konusu ne olurdu?

Neşeli Günler!!!! Eğlenceli ve komedi bir aile filmi.

7 Ocak 2009 Çarşamba

YAŞLILIK

Bayıldım bu görünüşü yaşlı, ruhu çocuk kadınlara,
İnşallah biz de yaşlanınca böyle mutlu bakabiliriz hayata,
Ne çok isterim, tatlı ve ton ton yaşlanmayı,
Bu resimlere bakınca, neşe ve huzur geldi içime...
İnsan yaşlanınca,
Sadece öğüt için açmamalı ağzını,
Huzur için açmalı,
Övgü için açmalı,
Mutluluk için açmalı...
Çevresini bunaltmak yerine, huzur vermeli,
Hayatın güzelliklerini görmeli,
Şükretmeli, torunlu torbalı yaşlandığı için...
Allah sevdiklerimizle birlikte, sağlıklı yaşlılık nasip etsin inşallah...
Hayata pozitif bakabilmeli insan her yaşında....
Sünter'in Moonsun'a yazdığı yoruma bayıldım,
Sizinle paylaşmak istiyorum:
sevgili mooniscim emin ol cok dogru davranmissin tebrik ederim seni. herkesin davranis sekli kisiligini yansitir. önemli olan esinin adaletli tutumu. sonucta ikinizide en iyi taniyan o. benim babam evlendigi gün annesine söyle bir konusma yapmis : annem biz seninle bu güne kadar (iki avcunu birlestirerek) böyleydik, ama simdi aramiza dikenli bir gül girdi. biz bu güle iyi bakarsak ikimizede kokar, yok kötü davranirsak ikimizede batar canimiz yanar. nolur annem o sana ters gelen bir sey yaparsa birak ben uyarayim. sen söylersen kirilabilir. babaannecim de tamam oglum der ve sonuc hic gelin kaynana olmadilar ana kiz gibiydiler. üstelik annem kimsesizdi öksüzdü. yani güzel kizim adaletli bir ese sahipsen korkma. sen yinede aldigin terbiyeden ödün verme. esine simsiki saril. öptüm seni. sünter