Geçen hafta hayatımda ilk kez yaptığım aşureyi, tüm cesaretimle ofise getirip ikram ettim,
Fena da olmadı, sadece biraz suyu az oldu,
Tadının yerinde olduğuna hem fikirdi herkes,
Ben de çok mutlu oldum tabiii....

Evetttt, klavyemin yanıbaşında aşureyi servise hazırlıyorum....
Haftasonu, Zerrinciğimdeydik,
Beni utandırdı desem yeridir,
Tüm hafta bir pide yaptıracağım yeter dedi,
Ama, neler yapmıştı neler,
Kısırdan kabak tatlısına herşey mükemmeldi,
Hele de karadeniz pidesine görünce,
Yüzümde güller açtı,
Ankara'nın o lahmacundan bozma pidesi olmadığına çok mutlu oldum :)

Tiramisu, erikli pay, kabak tatlısı ve kek,
Bilgi ve Jale hanımın katkıları ile,
Süper bir tatlı büfesi oluşturdular,
Kısır ve kereviz salatasını elleriyle yaptığına bizzat şahit oldum :))
Gelelim bizim kocaman Sultan papağanı ailemize,
nasıl şekerler,
4 yavru iyice semirdi,
Bizimkiler mutlu mesut yaşıyor,
Kapalı balkonu seraya çevirdiğimizi söylemiştim sizlere,
Mutluluktan ve rahatlıktan ha bire doğuruyor :)
Pet shop'cu söyledi, kafeste olsa olmazdı diye,
Kafesi otel olarak kullanıyorlar,
Malesef tüm pisliklerini sağolsun, Mahocum temizliyor,
Zor iş, nasıl pisletiyor görmelisiniz, neyse görmeyin daha iyi....
HAYDİ AHMET HAYDİ AHMET HAYDİİİİİ!!!!
TAM ZAMANI TAM ZAMANI ŞİMDİİİİİ!!!!!!

Şampiyon oğluş Ahmet Can'ı arkadaşları Cuma günü 3 günlük Ankara Yaş Grupları Satranç Şampiyonasına ,
Var mısın Yok musun'un ünlü tezahüratı ile uğurlamışlar,
Ben de cumadan itibaren 3 gün boyunca turnuvaya taşırken,
Aynı tezahüratı yaparak götürdüm :))
117 kişiden 9.cu oldu,
7 maçtan 1 ini kaybetti, birinde berabere kaldı,
Ama ümidini hiç kaybetmedi,
Onu, azminden ve hırsından dolayı kutluyorum,
Canım benim daha fazla çalışırsa ilk üçe girip madalya alacağına da inanıyorum,
Bireysel olarak katıldığı turnuvayı başarı ile bitirdiğini düşünüyorum,

15 Yorumlar

  1. kankiii ben de aşure yapıcam daha. Bu gün malzemeleri tamamlayacağım. Papağangiller şahaneler)). Ofis partilerini özlemişim . Bi de Şampiyonu gönülden tebrik etti Lale Teyze. Sevgiler sana çoooook öptüm

    YanıtlaSil
  2. Fatocum ellerine sağlık aşure yapmışsın.Bize yokmuuu? Zerrinin pastaları da çok güzel görünüyor. O kadar marifetlimiydi şaşırdım??!!!

    Filiz

    YanıtlaSil
  3. 117 KİŞİDEN 9. CULUK DA BÜYÜK BAŞARI BENCE...AHMET CAN'I YİNE DE ŞAMYİPON GÖZÜYLE GÖRÜYORUM BEN...
    BİR DE O YÜZÜNDEN HİÇ EKSİLMEYEN MASUM İFADESİNE BAYILIYORUM...ÇOK MASUM, TEMİZ VE ÇOCUK...
    ONA BAŞARILAR DİLİYORUM TÜM HAYATI BOYUNCA EL ATTIĞI HER İŞTE...

    YanıtlaSil
  4. Vay bee resimlerle süslü aşure tadında bir post olmuş gerçekten, senden böylesini görmek zor :))
    Erkek adama kocaman TEBRİKLEEERR :))
    Bu arada dün gazeteciler günüydü. benim tanıdığım en azimli, en başarılı gazeteci sensin o sebeple (gecikmeyle de olsa) GAZETECİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil
  5. Asureyi bende yapmadim hic insallah deniycem birgün Asure günü gecmis olsa bile, seneye hazirlik olur :)
    Bu arada arkadasinin hazirladikalri nefis görünüyor Mavianne, ellerine saglik. Sultan papaganlarini bende cok severim, ileride almayida istiyorum hatta kizim büyüsün biraz, tipleri cok hosuma gidiyor, sevimli seyler :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili mavianne, ilk önce yürekten gelen kocamaaaan bir masallah Rabbim nazarlardan korusun diyorum. Oglusuna daha nice basarilar, söylemeden gecemem ,cok yakisikli ,ve cok anlamli bir yüzü var,bayildim. Allah calisana verir derler ya. senin ailen öyle iste . Papaganlar bile üretimde:)Sevgiyle kucakliyorum seni. Sünter

    YanıtlaSil
  7. sünter; çok güzel bu yorumun çok hoş güldüm okuyunca, evet herkes üretimde bizim buralarda :)))

    kelebek gibi, sultan papağanı almadan çok düşün acaip pisletiyorlar heryeri

    volkan&kaldera; gazeteci varsayıp beni kutladığın için çokkk teşekkürler canım

    ayşenimoo; umarım öyle masum ve sevimli kalır Allah bahtını açık etsin

    filiz; şekercim inşallah seneye size de yediririm, daha tecrübeli olurum o zaman


    lale; ofis partileri güzel bir kaçamak oluyor haklısın şampiyona ileteceğim

    YanıtlaSil
  8. rahatliktan ve mutluluktan dogurmak mi :)

    suanda cok rahat ve mutluyum ben mavianne, umarim dogurmam hic sirasi degil :)

    YanıtlaSil
  9. Suuu ilk fotograftaki ahlin muhtesem Maviannem, holywood artisti sandim seni bir han, hani su Jessica Parker gibi :)) Kocaman opucukler benden sana :))

    YanıtlaSil
  10. Harika insanlarsınız.
    o kadar mutluyum ki bloglarımızın
    buluşmasından...
    allah kabul etsin aşureni niyet önemli, şekli değil.
    satranç gibi bir sporla uğraşması
    muhteşem ve başarısıda..Kutluyorum
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ahmet i tebrik ediyoruz öncelikle. Satranç en güzel hobilerden birisi, başarılarının devamını bekliyoruz.
    Aşureyi çok seviyorum, afiyet olsun, ellerine sağlık
    haftasonu menünüz ve özellikle kısır için afiyet olsun

    YanıtlaSil
  12. Mavianne gecenin 2de canımı aşure çektirdin:))

    Arkadaşının yaptığı ikramalrda enfes gözüküyor.ellerine sağlık:))

    Oğlunuda canı gönülden kutluyorum ve bende inaanıyorum biraz daha çalışırsa kesin madalya alıcak.Çocuklarımızn bu traz faliyetlerde olmasını beni çok sevindiriyor.inş bende oğlumu bu tarz aktivitelere yönlendişreceğim:))

    YanıtlaSil
  13. Selam maviannem, aşureyi koyu severim tam benlik ellerinize sağlık, oradaki kısırda ah şimdi burda olsa sabah sabah demem...
    Ahmetcan'a başarılar diliyorum ve hepinize kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Nihayet, başardım. Günlerdir yorum bırakamıyordum sayfana.Şimdi evden yazıyorum.
    Aşure ilk deneme için güzel gözüküyo valla, bende mi yapsam acaba:))
    Zerrin herkesin beklentilerinin aksine son noktayı koymuş veeee herkesi utandırmış ben de dahil olmak üzere:)) Ama ben sadece pideyle geçiştirecek kadar zalim olmayacağını tahmin etmiştim zaten:)))
    Ahmet Can emin adımlarla ilerliyor, onun o koca gözlerinden öpüyorum.
    Ya şu sizin evdeki üreme bolluğunun sırrı nedir??? Yavru papağanları bize ver diycem ama papağan türünün sonu gelir diye de cesaret edemiyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Ahmet Can'a kocaman Alkışşşş. Menü'de aklım kaldı canım. Az önce aşure yedim seninkini de Allah kabul etsin

    YanıtlaSil