Suşi'yim ben,
Hiç yemedim,
Seveceğimi sanmadığım için teşebbüs etmedim,
Ama çıka çıka suşi çıktım :))


İlk önce doğun tarihinize denk gelen yemeği bulun, sonra kişiliğinizi öğrenin....

Ocak 1 - 9 ~ Musakka

Ocak 10 - 24 ~ Kuru Üstü Pilav

Ocak 25 - 31 ~ İmam Bayıldı

Şubat 1 - 5 ~ Kokareç

Şubat 6 - 14 ~ İşkembe

Şubat 5 - 21 ~ Köfte

Şubat 22 - 28 ~ Tantuni

Mart 1 - 12 ~ Suşi

Mart 13 - 15 ~ İmam Bayıldı

Mart 16 - 23 ~ Kuru ÜstÜ Pilav

Mart 24 - 31 ~ Kokoreç

Nisan 1 - 3 ~ İmam Bayıldı

Nisan 4 - 14 ~ Tantuni

Nisan 15 - 26 ~Kuru Üstü Pilav

Nisan 27 - 30 ~ Köfte

Mayıs 1 - 13 ~ Suşi

Mayıs 14 - 21 ~ İşkembe

Mayıs 22 - 31 ~ İmam Bayıldı

Haziran 1 - 3 ~ Kuru Üstü Pilav

Haziran 4 - 14 ~ Köfte

Haziran 15 - 20 ~ Musakka

Haziran 21 -24 ~ Suşi

Haziran 25 - 30 ~ Kokoreç

Temmuz 1 - 9 ~ Kuru Üstü Pilav

Temmuz 10 - 15 ~ Musakka

Temmuz 16 - 26 ~ İşkembe

Temmuz 27 - 31 ~ Kokoreç

Ağustos 1 - 15 ~ Suşi

Ağustos 16 - 25 ~ Kuru Üstü Pilav

Ağustos 26 - 31 ~ Köfte

Eylül 1 - 14 ~ İşkembe

Eylül 15 - 27~ Kokoreç

Eylül 28 - 30~ Musakka

Ekim 1 - 15 ~ Suşi

Ekim 16 - 27 ~ Köfte

Ekim 28 - 31 ~ Tantuni

Kasım 1 - 16 ~ İmam Bayıldı

Kasım 17 -30 ~ Kokoreç

Aralık 1 - 16 ~ Musakka

Aralık 17 - 25 ~ Suşi

Aralık 26 - 31 ~ İşkembe

İŞTE YEMEKLERİN ANLAMLARI

Musakka

Çekici ve popülersiniz.. Kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. Kendinden emin tavırlarınızla grup içinde liderliğe yakışıyorsunuz.

Kokoreç

Utangaç ve sevimlisiniz. Tanımadığınız insanlarla konuşmayı sevmez ama arkadaşlarınızla herşeyi paylaşabilirsiniz. Arkadaş seçiminde oldukça dikkatlisiniz. Sevilen birisiniz.

Suşi

Yerinde duramayan birisiniz.Çok arkadaşınız var ve sosyal yaşamınız çok renkli. Dedikoduyu biraz seviyorsunuz. Sizi tanıyan sizin gibi biri daha olmadığını düşünüyor. Dikkat çekmeyi çok seviyorsunuz.

Tantuni

Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasıl davranacağınız pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor bu yüzden çok ilgi görüyorsunuz.

Kuru Üstü Pilav

Sessiz sakin ama çok zekisiniz. Dost canlısı, sevilmeyi bekleyen tavırlarınız ilgi çekiyor.Küçük bir arkadaş grubu size yetiyor. Fazla popüler olmasanız da yakınlarının el üstünde tuttuğu birisiniz

İmam Bayıldı

Siz lider olmak icin doğmuşsunuz.Sözünü dinleten, dediğini yaptıran birisiniz. Kararlı tavırlarınız çevrenizdekileri etkiliyor. İnsanların arkadaş olmak isteyebiliceği birisiniz.

Köfte

Uyumlu, sıcakkanlı birisiniz. Size nasıl davranılmasını istiyorsanız siz de herkese öyle davranıyorsunuz.Sadık ve dürüstsünüz, yapmacık insanlara ve dedikoduya karşısınız.


İşkembe

Çok hassas ve narinsiniz. Kolay aşık oluyorsunuz.Ne çok utangaç ne cok girişkensiniz.Arkadaş grubunuzda kırılmaması için kollanan birisiniz.

23 Yorumlar

  1. He he he:))Ben Kuru üstü pilavım:))Çok hoşmuş teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. OHA iskembeyim ya!

    hic tutmadi! kimse kirilmamam icin dikkatli davranmaz! herkes cok langur lungur bana karsi!

    hele annem :P yok galiba en duyarli annem bana karsi! ;)

    YanıtlaSil
  3. Sessiz sakin ama çok zekiymişim, kuru üstü pilavım ben:)))

    Pek eğlendim...

    YanıtlaSil
  4. ben de suşiyim ama hiç de değilim...burda komşum bile yok :)

    YanıtlaSil
  5. oleeyy bende suşi'yimm
    valla benimki uyuyor ne hoş bişey
    teşekkürler....bende yemedim yememde açıkcasıı:)))

    YanıtlaSil
  6. tantuniymişim bende bilmediğim ne çok özelliğim varmış böyleee::)))))) çok hoş bir paylaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Musakka

    Çekici ve popülersiniz.. Kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. Kendinden emin tavırlarınızla grup içinde liderliğe yakışıyorsunuz.

    Süper yaaa cuk oturdu :))

    YanıtlaSil
  8. Aaa ben de suşiymişim..süpermiş bu gerçekten. yemediğin için hiçbirşey kaybetmedin inan ki.ben bir iki defa yeme gafletinde bulundum hiç sevmedim.böyle gırç gırç birşey.benim için mantardan farkı yok o da aynı tadi veriyor bana.yine de seveni çok tabi..ama burada daha farklı bir yemek olmayı isterdim doğrusu tereyağlı iskender, köfte, kokoreç falan:) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Aaa! ne güzel moral oldu bu yemek burcu bana,evet kuru üstü pilav çıktım ah pekde hoşuma gitti sağol
    bizimle paylaştığın için sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. aa bende Suşi
    ben okurken kesın makarna cıkar demıstım ama zaten seceneklerde yokmus:)

    YanıtlaSil
  11. Nayıırr ben kokoreç olamam diye zülrken, eşim ve oğlum da kokoreç çıktı, kızım da işkembe..:((( İkisini de ağzıma sürmem söz konusu bile olamaz...:( Ne aileymişiz ama..:)


    Bu arada takip ettiğim halde sanırım ilk kez yorum yazıyorum.. Bloğunuz bana pozitif enerji veriyor...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Bende Suşi çıktım :))) ve seninle yanı fikirdeyim!

    YanıtlaSil
  13. Mavianne bende susi ciktim 1 ekim dogumluyum. Ama ben asla susi yemeyi düsünmüyorum.Yani hic bir zaman ne oldugumu bilemeyecegim:)
    Gülümsettin yine
    Sünter

    YanıtlaSil
  14. Ben de Imam Bayildi :P

    Bilmem ki o kadar da lider miyim Maviannem, ne dersin :))

    YanıtlaSil
  15. kankiii ben köfte kocam musakka , kızların ikisi de suşi. Geleneksel ve yeni mutfak nasıl uyumluyuz dimiii.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba suşi :)), ben kuru üstü pilav :) Nasılsınız? :))) Çok hoşmuş yaaa..
    Bugün İstanbul çok yağışlı biliyorsunuz, ilk faili meçhul kıyağımı yapmak için yürüyerek dönmek istedim okuldan eve..Şemsiyemin birini ben açtım, küçük çanta şemsiyemi de elime aldım,avlanmaya başladım..Önce yaşlı bir bey amcaya teklif ettim şemsiyemi. Korku ve telaşla reddetti.Yılmadım arkadaşlar, biraz daha yürüdüm,Erenköy civarında orta yaşta, sırılsıklam bir hanımla göz göze geldim ve hemen harekete geçip şemsiyeyi teklif ettim, zahmet olmaz mı size dedi, ben de sizden daha değerli değil ya dedim :) Çok şaşırdı ve aldı.Biraz yürüdükten sonra dönüp baktım,aynı anda o da bana baktı gülümseyerek el salladı..Ben çok mutlu oldum, bundan sonrakilar için kart hazırlamalıyım :))
    Çok konuştum ama sizin sayenizde çok hoşlanacağım bir hareketle tanıştığım için paylaşmak istedim..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  17. mavişim,ertuğrul ve annesi senden yani suşi,(benim )mahomve 2nolu kızım köfte, ben de imam bayıldı.
    ben sonucu sevdim.hepsüslüydümün yorumunu okudum kendisini çok takdir ettim.
    haaaa dördüzlerle beraber ertuğrul ve ben de çok güldük:))))

    YanıtlaSil
  18. hahaha bir pilavüstü kuru bir suşi çeek:)) çok eğlenceli

    YanıtlaSil
  19. ha ha sevdim ben bunu köfteymisim ;)yalanda degil hani dermisim..sen cok yasa iyimi bizi gülümsetiyorsun...sevgiler sana

    YanıtlaSil
  20. Benim yemeğim imam bayıldıymış.Doğru bilmişler,patlıcana bayılırımm :))

    YanıtlaSil
  21. Ben de köfte çıktım:)E doğru walla.Eğlenceliymiş doğrusu.

    YanıtlaSil
  22. ben en üsstteki musakka çıktımm hehehee:))) çekici ve popüler olduğum doğru galiba:):):):) liderlik konusunda tereddütteyim.

    YanıtlaSil
  23. bende musakkadan nefret ederim banada o çıktı ama açıklaması tam beni yansıtıyor:)))

    YanıtlaSil