Kitaplarını hep sevmişimdir,
En çok da Gelibolu'yu,
İki Yeşil Samuru,
Kumral Ada- Mavi Tuna,
Dün Armada'da dolaşırken kendimi her zamanki gibi Remzi Kitabevinde buldum :)
Buket Uzuner'in 7 Mart Cumartesi günü imza günü olduğunu öprenince, heyecanlandım,
Acaba? Yapabilir miyim? Hazırlığım yok, Yoldayı daha okumadım,
Hepsi bir anda aklımdan geçti,
Hemen kitabı aldım,
Son hızla okumaya başladım,
Ofise dönünce de kitabevine röportaj isteğimi bildiren bir mail attım,
Cevap bekliyorum,
Benimkisi cahil cesareti,
Böyle bir edebiyat ustası ile,
Böyle birikimli biriyle,
Röportaj yapmak istemek !!
Ne yapayım ben böyleyim, aklıma geleni uygulamaya koymaktan çekinmem,
Bakalım cevap gelecek mi?
Heyecan ve merakla bekliyorum....
( Yazar Buket Uzuner, Marakeş'ten Helsinki'ye, Honolulu'dan Madrid'e, Berlin'den Hiroşima ve Montreal'e ulaşan küresel bir rotada, tamamı yollarda geçen ve sıradan insanların sıradışı yol hikâyelerini içeren yeni kitabı Yolda ile, 4 Şubat'ta okurlarıyla buluşacak. Turkuvaz Kitap etiketiyle basılacak sürpriz öyküler bütünü, halen tüm kitapları Everest Yayınları'nca okurlara ulaştırılan Uzuner'in eski dostu, Turkuvaz Kitap Yayın Yönetmeni ve çevirmen İlknur Özdemir'le geçmişe uzanan ortak çalışma düşlerinden doğan bir 'ilk' yapıt olma özelliğini taşıyor.)

17 Yorumlar

  1. maviannecim ben de bayılıyorum Buket Uzuner yazarımıza.Kumral Ada Mavi Tuna romanını büyük bir zevkle okumuştum.yeni kitabını da basından duydum almak istiyorum.eminim çok güzel röportajı yapacaksınız.zevkle okuruz.sevgiler.

    küçük bir not:Arkadaşım Semra blog açtı.Bakarsanız çok sevinirim kendisi genç bir öğretmen şu anda Siirt'in bir köyünde yavrularımıza öğretmenlik yapıyor.eminim yorumlarınızı okuyunca çoks evinecek.teşekkürler şimdiden.

    http://www.ogretmensemra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Canım, varya buket uzunder'de yaparsan emin ol seni ilk gördüğümde ellerini öpeceğim :))
    Kumral ada mavi tunayı 3 kez okudum yine okurum yine okurum. Okunacaklar listem ne çok kabardı yaaa :))
    BU ARADA CANIMSIN CANIIIIM, KOCAMAN TEŞEKKÜRLER :D

    YanıtlaSil
  3. saneme; canım hemen bakacağım, sen de aç bir blogggg


    kalderavolkan: estağfirullah ne el öpmesi şekerim,
    beni güldürdün
    keşke yapabilsem :)

    YanıtlaSil
  4. çokkkkk teşekkürlerr maviannecim sizin yüreklendirmenizle galibaa açaacağım:) size çokkk ihtiyacım olacak.önce bir arkadaşımın bloğu otursun en kısa zamanda size haber veririm.saolunn:)

    YanıtlaSil
  5. aaa son kitaptan haberim yoktu.Alayim ben de :)
    ropartajin olur insallah
    sevgielr

    YanıtlaSil
  6. Buket Uzuner'i ben de çok sever ve keyifle okurum. Eminim sen bu röportajın da altından ustaca kalkacaksın. Merakla bekliyoruz röpotajını.

    YanıtlaSil
  7. Knaki Buket Uzuner çok sevdiğim bir yazardır. Tüm kitaplarını okudum ama Kumral Ada Mavi Tunanın yeri apayrı. Ben röportajını sabırsızlıkla bekliyorum. Sen sorularını hazırlaya dur. Röportajda giyeceğin elbisyi ayarla o kadar . Öptüm seni çok

    YanıtlaSil
  8. aman hiç öyle deme Maviannem, sen bu röportaj işini gayet iyi yapıyorsun. Buket Uzuneri bende hep severek okudum, istanbullular biraz gereksiz uzun geldi sadece. Bir şey söyleyeim mi, dün ben de Remzi kitabevi gezdim ve bu kitaba takıldı gözüm, ve senin hemen okumaya başladığını düşündüm. Ve şimdi bu yazıyı okuyunca mutlu oldum senin adına

    YanıtlaSil
  9. ne güzel dilerimki tez zamanda güzel haber alirsin:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. buda cok guzele benzıyor dılerım kısa surede okuma fırsatım olur

    YanıtlaSil
  11. Benimde takip ettiğim yazarlardan birisidir Buket Uzuner. Hatta benim bir arkadaşımın tanıdığı olan Buket Uzunerle telefonla tanışmıştım. Çok hoş sohbet ve alçak gönüllü bir yazar. Başarılar dilerim röportajında.

    YanıtlaSil
  12. çok beğenirim Buket Uzuner 'in kitaplarını
    ve senide çok takdir ediyorum bu ne enerji maşallah...
    eminim bu işinde üstesinden en iyi şekilde geleceksin...
    mutlu kal
    not:aycan ankarada haber vereyim dedim ayarlayıp görüşelim mi???

    YanıtlaSil
  13. Canım niye cahil cesareti olsun, sen cahilliği çoktaaaaan geçtin artık ustalık belgesi aldın. Kimlerle röportaj yaptın unuttun mu...İnşallah röportaj talebin gerçekleşir de biz de keyifle okuruz.
    Merakla bekliyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  14. Buket uzuner kitaplarını çok severim. Özellikle 2 yeşil su samurunun yeri ben de ayrıdır.
    Ama nedense Buket Uzunerle tanışırsam büyüsü kaçacak gibi hissederim :):)

    İnşallah okuruz röportajı keyifle

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Mavianne, istemek yolun yarısıdır zaten sizin de bildiğiniz üzere..Merakla bekleyeceğim röportajı.Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  16. Mavianneee:Cesaretine bayıldım,ben titrerdim herhalde talep edemesdim,inşallah olur canım,ve süper röportajını gururlana gururlana okuruz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. ufff bende heyecan yaptimmmmm...birde ona karsi duydugun o heyecanli sayginin ne demek oldugunu cok iyi biliyorum!

    YanıtlaSil