Heidimin kızı Nazlı dans gösterisi yaptı dün,
Bu fotoğraflar onun gösterisinden,
Hem okulunda bayram kutlaması yapmış hem de Armada'da,
Bugün de ofiste bana yaptı,
Nil'in sayfada duyduğunuz şarkısı ile yaptı dans gösterisini...
Saçlarını da maşa yapmış annesi,
Çok güzel olmuş,
Arkadaşı Birgül ile fotoğraflarında da ikisinin de ne kadar şirin olduğuna bir bakın,
Çocuk olmak istiyor insan....

Cıvıl cıvıl hayat dolu minikleri görünce bizim içimize de neşe doluyor,
Bilgisayar öğretmeni Ebru öğretmen ile Nazlı ve Birgül...
Nazlı ve annesi Nehir...

11 Yorumlar

  1. Nazlı bugün de en az dünkü kadar sevinçli ve heyecanlıydı..Sebebi bugün ofise gelecek ve çok sevdiği Fatma Teyzesini görecekti..Seninle 23 Nisan kutlamalarını ve mutluluğunu paylaşacaktı ve de öyle oldu:))Şimdi daha da Mutlu çünkü blogunda yer almanın keyifli ve gururlu ifadesi var kızımın yüzünde..Teşekkürler sana canım arkadaşım..Ahmetcan ve Fahir'in de 23 Nisan Bayramları kutlu ve mutlu olsun..Nice Bayramlar Dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. Nazlıcığın bayramını Ilgın ve ben de kutluyoruz. Ne çok yakışmış kıyafetleri, bayıldım. Ilgın daha gösteri yapamadı, yarın neler yapacaklar görecez bakalım.
    Ofisten canlı yayın almak da pek keyifliymiş:)))

    YanıtlaSil
  3. 23 Nisanlarda daha çok çocuk olasım gelir benimde:)Ne güzel ne coşkulu fotoğraflar onlar öyle.Pek güzel olmuşlar maaşallah.23 Nisan kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller..Kıyafetler bir harika..Tüm çocukların bayramını kutluyorum...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelsiniz Nazlı'cım. Muhteşem çıkmışsınız. Sizler bizim geleceğimizsiniz, sizlerin böyle sağlıklı, güzel ve zeki yetiştiğinizi görmek bizi çok mutlu ediyor. Bu arada gösterin de çok güzelmiş, Sabahki ufak gösteri için de ayrıca teşekkür ederiz.23 Nisan çocuk bayramın kutlu olsun. Seni çok Seviyorum, başarılarının devamını diliyor, kocaman kocaman öpüyorum.
    Nilgün Teyzen...

    YanıtlaSil
  6. HEIDI'NİN KIZI NAZLI24 Nisan 2009 14:19

    Benimle birlikte bütün çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyorum. Modern Dansımızı herkesin beğendiğine çok çok sevindim.Bütün çocukları buradan öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. oh müzik beni kendime getirdi kankii. Nazlının vasıtasıyla tüm çocukların bayramını kutluyorum ben de . Çook öptümm

    YanıtlaSil
  8. KUTLU OLSUNNNNNN icim acildi valla,sevgiler mavianne

    YanıtlaSil
  9. Maviannecimm ben de sevgili Nazlının ve tüm çocukalrın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramını bir kere daha kutluyorum.çocuklarımız yarının büyükleri eminim çok çok güzel günler onları bekliyor.resimler şahanee maşallaah ne kadr rengarenk,cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
  10. Fotograflar harika Maviannem, nice 23 Nisanlara :)

    YanıtlaSil
  11. her 23 nisanda ne kadar büyüdümsede icim kipir kipir olur,bando calisim Valinin önünden resmi gecit yaptigimiz anlar gelir aklima.
    Bütün cocuklarin bayrami kutlu olsun nice bayramlara mavi annecim

    YanıtlaSil