(Buyrun bayram çikolatasına)
Bugün Bayram erken kalkın çocuklar!!!!

Çocuklar küçükken;
Kim ne kadar harçlık verecek?
Çikolatanın hangisi daha lezzetli?
Bu bayramda nerelere gideceğiz?
Bu bayram kaç kişinin elini öpeceğiz?
Bu tür soruları merak ederlerdi...

Büyüyünce ne değişiyor?
Kurban Bayramı iş bayramı,
Kesilen kurban etlerini ayır,
Konu komşuya dağıt,
Kavurma yap bayram sabahı,
Tüm aileyi topla,
Bayram yemeği ye,
Misafir ağırla,
El öpmeye git,
Eğlenceli yanından çok,
Yorgunluğunu mu düşünüyor büyükler yoksa?

Hayat mı yordu bizleri?
Sorumluluklar mı ?

Allah kabul etsin kurbanlarınızı,
Umarım bayramınız bayram neşesinde geçer,
Çoluk çocuk birlikte olmanın tadını çıkarırız,
Uzun süredir görmediğimiz akrabalarımızı görürüz,
Güzel bir bayram diliyorum,
Dostluk, muhabbet ve iç huzuru ile birlikte....

15 Yorumlar

  1. senin de bayramın mübarek olsun Mavianne cim...

    YanıtlaSil
  2. sanada şeker gibi bir bayram diliyorum :) çikolata paketini alıp kaçarken :))

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar ben üç tane çikolata aldım malum kızlarrr
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Maviannecim İYİ BAYRAMLAR ...sevgiler.
    asis-butterfly

    YanıtlaSil
  5. güzel dileklerin için tşkler aynısı diliyorum ii bayramlar!!

    YanıtlaSil
  6. Bende iyi bayramlar diliyorum,öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Maviannecim,
    Öyle düşünüyorum ki bu sıralar
    fazlasıyla yoruldun.
    İşinin en yoğun olduğu döneme hastalıklar girdi de buralarda fazlaca söylemiyorsun:(
    Bize verdiğin tüm güzel enerjilerden içi de bol şans ve sağlıkla dolu olanından yolluyorum sana ..
    Bayramlar hayatı yaşanır kılan sebeplerden:))
    Kutlu olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
  8. kurban bayramı biraz öyle , yorucu ama o da bu bayramın güzelliği
    Mutlu Bayramlar olsun

    YanıtlaSil
  9. Kurban bayrami biraz ugrastirici, ee olsun o kadar :)
    Seninde bayramin mübarek olsun Mavianne, cikolatalardan aldim bir tane :)

    YanıtlaSil
  10. maviannecim çocukken tek derdimiz,çikolatayla harçlıklardı..
    şimdi büyüdük 2.katagoriye girdik..
    bayramın mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  11. Kanki seninde bayramın kutlu olsun şimdiden. Keşke herşey bizim çocukluğumuzdaki kadar masum olsaydı. Yoksa herşey aynıydıda bizemi öyle geliyordu. Şimdi kapıya gelen çocuklara çikolata versem para yok mu? diyorlar.

    Çook öptüm seni nice sağlıklı mutlu bayramlara

    YanıtlaSil
  12. bende bayramınızı kutluyorum. öptüm

    YanıtlaSil
  13. İyi bayramlar canımmm sevgiler :))

    YanıtlaSil