Efenim bugün, konusu modernlik ve iletişim olan seminere katıldım,
İletişim Profesörü dekan beyefendi bize ders anlattı !
Pek beğenmedim,
Onun yerine Cem Yılmaz çıksaydı daha memnun olurdum :))
Seminer sayesinde ofisten çıkıp,
Bu güzel bahçeye gitme şansına erdik,
Nasıl güzel bir manzaraydı,
SONBAHAR'ın tüm güzelliği bu güzel mekandaydı,
Biz de kızlarla durur muyuz?
Her anımızı belgeledik :))
Profesör "bir daha hiç bakmayacağımız fotoğraflar çekiyor günümüz insanları" dedi,
Söyleşisinin bir yerinde,
Kalkıp "o benim" diye bağırasım geldi...
Çok mu fena birşey her anı belgelemek?
Kötü birşeymiş gibi anlattı çünkü...
MOdernlik dersinde bu tür bir yaklaşımı duymak beni şaşırttı açıkçası,
Modern insan çağa ayak uyduran,
Hızlı insan,
Durağanlık pek ona göre değil....
Semoşum ve Heidi'me selam olsun buradan,
Onlar gitti gideli bu tür fotolar çekinmiyorduk,
Kulakları çınlasın,
Her zaman kalbimdesiniz,
Bilesiniz....
Malatyalardan bize bugün koli geldi,
Canım arkadaşım Nehirciğim kayısılar göndermişti,
Tüm ofis yedik,
Kesen bol olsun arkadaşım,
Teşekkür ediyorum buradan tekrar,
Rahimeden sonra senin kolileri de açmak varmış kaderde,
Nazlıcığımı çok öpüyorum....

17 Yorumlar

  1. aldırma söylenenlere :))
    resimler harika..
    gelen kolide öyle..
    bende gün kurusuyla mamalar hazırladım.. yakında nasılsa görürüz :)))
    sevgiler mavi anne.

    YanıtlaSil
  2. selam canım,
    bazen bu tür seminerlerde umduğunu bulamıyorsun çok şey beklerken sükuti hayale uyruyorsun,sen resimleri çekmeye devam et bizler zevkle izliyoruz,
    bende de bir yığın resim oldu onları düzenleyip bastırmak gerekiyor bu dijital makinalar hem iyi hem de kötü çek sil çek ama evde somut birşey yok:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bence de her an kayıt edilmeli gün gelir bakar insan hergün bakacak değiliz ya ;)çook sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Sefan olsun Maviannem, bakma sen o dekana çekmeye devam et. Ben de çantamda makinem olmadan sokağa çıkmam. ayrıca kim demiş bakılmayacak fotoğraflar çektiğimizi, ben dönüp dönüp bakarım, o da yetmez tab ettiririm. Fotoğraf çekmek süperdir, tam gaz devam.
    İyi geceler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. maviannecim, elinden fotoğraf makinası düşmeyen biri olarak
    belli bir yere gelmiş profösör olmuş ama kendini geliştirememiş ne yazık ki üzüldüm açıkcası
    insanların anlık kareleri dondurması o anları ölümsüzleştirmesidir ve hayattan keyif alan insanlar seve seve bakarlar çektiklerine ben bir objenin belki 20-30 karesini çekiyorum ama içlerinden bir tanesi işte bu detirtiyor
    ama bunu seven,keyif alan insanlardır.çektiklerin güzel yada çirkin önemli olan senin hayata bakman birşeyle ilgilenmen seni mutlu etmesi, iyi ki orada yokmuşum ve iyi ki prof.tanışmıyoruz
    çok uzun oldu ama okuyupda geçemedim
    at gözlükleriyle bakmak gibi geliyor prof.söyledikleri
    çektğin her kare bir bakış açısı ve emeğindir ve ben seni tebrik ederim
    :) kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. bakmaz olur muyuz mümkün mü benim elimde 5 yaşındayken çekilmiş videolarım var ve hiç bilmediğim o yaşlarımı izleyebiliyorum..ne hoş bişiy..
    talihsiz bi cümle söylemiş..

    YanıtlaSil
  7. boşver profesörü sen belgelemeye bak..hem sen diil herkes izlio çektiklerini,çek maviannem sen,biz izlemeye devam edioruz..

    YanıtlaSil
  8. aa ben fotograflarıma döner döner bakarımm.. digital çağla beraber daha az tab ettirir olduk o doğru ama ben cd lerde muhafaza ediyor ve devamlı bakıyorum çektiklerime çekildiklerime..

    YanıtlaSil
  9. Aoooo,
    olur mu hiç mümkün olsa elimden bir dakka düşürmem fotoğraf makinemi..Sayın hocamız
    insanların gözüyle gereksiz karelere fazla zaman ayırdığını söyleseydi anlardım ama fotoğraf çekme işine katılmıyorum..
    Ne dersin protesto yazısı gönderelim mi?
    Ben oğluma bile hobby olarak fotoğraf çekmeyi öğrettim...

    Ayrıca fotoğrafların çok güzel çıkmış...Hoş bir sonbahar yaşıyoruz..Tunalı ve bahçelide çok keyiflidir şimdi.

    YanıtlaSil
  10. ohhh ne güzel bir gün olmuş

    YanıtlaSil
  11. Halbuki bir insandan geriye kalan en önemli hatiradir fotograflar.
    Bizler bu gün büyüklerimizin fotograflarina nasilda ilgiyle bakiyoruz.
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  12. Artık iletişim çağındayız,hele biz blog sahipleri fotoğraf makinası olmadan yapamayız,haberciyiz anacım...Hiç olmazsa hemen cep tlf dan çekeriz şip şak...Zaten biz bayanlar bir araya gelince hele birde muhabbetimiz iyiyse kaynatmayı severiz ,çalışan kadın stresini atacak kimse karışmasın....
    Sevgiyle kalarkadaşım...

    YanıtlaSil
  13. ohhh maviannem sefanız olsun..
    Benim hep uykum gelir bu tür seminerlerde.Gözümü açamam neredeyse.
    Ama sonrası hep eğlenceli olur dimi.Sen bol bol çek biz bakarız fotolara.

    YanıtlaSil
  14. bende kayısı yiyorum şu anda hehehe.

    O profosör bişe etmiş dicem olmayacak burda. Sen çek kanki güzel fotolarını ve göster bize. Biz de aynı yoldayız zaten:)))

    çook öptüm

    YanıtlaSil
  15. AFİYET BAL ŞEKER OLSUN,ŞİFA OLSUN..
    KAYISILARLA BERABER BEN DE GELMEK İSTERDİM:)AMA KISMET BAŞKA BİR BAHARA...
    KULAKLARIM HER ZAMAN ÇINLIYOR VE BEN DE HEP SİZİ DÜŞÜNÜYORUM MAVİANNEM..SEN DE BENİM VE NAZLININ KALBİNDESİN HEP..
    ŞİMDİ EN GÜZEL GÜNLERİMİZİN BELGELERİ OLAN VE BAKMAYA DOYAMADIĞIM FOTOĞRAFLARIMIZA BAKTIKÇA İYİ Kİ ÇEKMİŞİZ VE ÇEKTİRMİŞİZ BU RESİMLERİ DİYORUM:)
    HEPSİ O KADAR DEĞERLİ Kİ..

    SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM...

    YanıtlaSil
  16. Maviannecim ben de arkadaşlar gibi çok ama çok şaşırdım.Bir profesörün bu sözleri söylemesine.Siz çekmeye devam edin.En büyük tutkudur fotoğraf hobisi.Ben cep telefonuyla idare ediyorum ama o kadar mutluluk veriyor ki bana.sevgillerimi yolluyorum kabul buyrunuz.

    YanıtlaSil
  17. ben de şaştım eğitimcinin o lafına. fotoğraflarda anılar yaratıyor, her bakışımızda farklı görüyoruz hayatı.

    YanıtlaSil