Pazartesinden itibaren 3 hafta boyunca Ankara'da eğitim düzenliyoruz,
Bunun organizasyonu ile uğraşıyorum 1 haftadır,
Bayağı yoğun günler yaşıyorum,
Maille isimler geliyor, gruplandırmalar yapıyorum,
Velhasıl kerim başımı kaşıyacak vakit yok,
Ama uzun süre buraya yazmamak da geriyor beni,
Siz anlayışlı arkadaşlarımın bloglarınıza gelemediğim için beni mazur göreceğinizi biliyorum :)
Merak etmeyin diye yazmak istedim,
Benden haberleri vermek istedim,
Malatya'dan Heidim,
Kars'tan Semoşum,
Ankara'ya gelecek,
Eteklerim zil çalıyor !!
Sizlere de yaptığım çalışmadan güncel bir bilgi vereyim,
Çevre Bakanlığının verdiği tüm çevre ile ilgili izin ve lisanslar,
Nisandan itibaren seçilecek pilot illerde elektronik ortamda verilecek,
Temmuzdan itibaren ise tüm Türkiye'de bu uygulanacak,
Bu konu ile ilgili il müdürlüklerimize eğitim veriyoruz.


Çalışmayı, yorulmayı, emek vermeyi seviyorum,
Gerçekten de "işleyen demir pas tutmaz" lafı çok doğru,
Çalışırken herşeyi unutabiliyor insan,
Dua ediyorum Allah sağlık ve güç versin de ömür boyu hep çalışayım,
Yanlış anlaşılmasın,
Sadece memuriyet hayatındaki çalışmadan değil,
Özel hayatımızdaki koşuşturmadan da bahsediyorum,
Emekli olup da üretken olmaktan,
Birçok blogcu arkadaşım gibi el emeklerinden harikalar yaratmaktan.....

19 Yorumlar

  1. Kolay gelsin sevgili mavianne.
    Senden haber almak çok güzel.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  2. ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN TATLIM...SENİ TABİKİ MERAK EDİYORUM AMA YAZACAĞINIDA BİLİYORUM......YOLUN BİRGÜN ADANAYA DÜŞERSE MUTLAKA SENİNLE TANIŞMAK İSTERİM....SEVGİLER.....

    YanıtlaSil
  3. beyaz karlar içinde ne tatlısın canım benim
    bu arada kolay gelsin ama fırsat buldukça bloguna yaz :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim semoşun ve heidinin gelmesine...bol bol özlem giderin. bu arada verdiğin bilgi içinde teşekkürler. senin sayende iş yerindeki çevreyle alakalı konulardada bilgimiz oluyor...bu uygulama süreci kısaltır bizler için

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin canım benim,
    biz Ceyhan'dayız
    burada hava çok güzel kış mevsimi yaşanmıyor,
    biraz önce deniz kenarında yürüyüşden geldim,inan bir müddet sonra terlemeye bile başladım sevgilerimi gönderiyor ve çokkk öpüyorum,
    ayrıca sana kolay gelsin Allah yardımcın olsun:)))

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin canım,insanın sevdiği işi olması çok motive edici birşey..öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin mavisim. Enerjin bol olsun.
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  8. iyi o zaman haber vereyim - martin sonunda gelinlik provasi icinde ben gelicem ankaraya - sünterde büyük bir ihtimal :)

    YanıtlaSil
  9. birkere tempoya alışınca insan hep koşturmak hep çalışmak istior,sana kolaylıklar diliyorum işlerinde maviannecik..

    YanıtlaSil
  10. kankii , kolay gelsin...ama ne güzel bir şey yapıyorsun...çevra en önemli konu artık dünya için...
    Resmin güzelliğine takıldım kaldım çok ama çok güzel bir resim...

    çook öptüm...

    YanıtlaSil
  11. YA BEN NASIL MUTLUYUM BİR BİLSEN CANIM..BENİM DE ETEKLERİM ZİL ÇALIYOR GELİP SENİ GÖRECEĞİM İÇİN..NEREDEYSE YEDİ AY OLDU YÜZ YÜZE GÖRÜŞMEYELİ..ÇOK ÖZLEDİM ÇOOOK..ALLAHIM KAVUŞTURSUN HAYIRLISIYLA..

    BU GÖREVİN HAZIRLIKLARIYLA DA SEN ÇOK YORULUYORSUN,BU BENİ ÜZDÜ AMA UMARIM HERŞEYE DEĞER CANIM:)))

    GÖRÜŞMEK ÜZERE.....

    YanıtlaSil
  12. Canım maviannecim,
    mail adresine bizde isim yazdırsak olmazmı:))
    arada kaynar gidirdik maksat eğitime katkı olsun ve bizim gibi eğitilmekten keyif alanlara hizmet olsun..Mühendisler birbirini eğitirse biz arada ne yapcaz:))))
    işin şakası bir yana harika çalışmalar ve içinde senin olduğunu bilmek çok keyifli....
    umarım hayat boyu meşguliyetimizin olacağı sağlıklı günlerimiz olur..
    çok sevgiyle

    YanıtlaSil
  13. Allah kolaylık versin..
    valla imreniyorum böyle çalışmayı sevenleri gördükçe :)

    YanıtlaSil
  14. seni destekliyorum mavişim.
    her şey yolunda olsun
    çok sevgiler kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  15. kolay Gelsin Mavianne, çalıştıkça ürettikçe daha mutlu oluyoruz gerçekten.
    Sevgiler, fotoğraf harika ayrıca.

    YanıtlaSil
  16. Canım benim,ne kadar oldu görüşmeyeli bilmiyorum ama ben de çok özledim seni ve 3 lü zirve için çoooook heyecanlıyım. Umarım bi aksilik çıkmaz da gerçekleşir buluşmamız.
    Geride bıraktığımız sadece fotoğraflar olsun, arkadaşlığımız hep daimi olsun...

    YanıtlaSil
  17. Her konuda eğitim şart diye düşünenledenim.Senin gibi her çalışmaya yeten ve aktif olan bir arkadaş tanıdığım için çok mutluyum.Üreten ve kendini geliştiren , her yaşta her konuda eğitimiini düşünen insanlara saygılar.Sevgilerimi yoluyorum .

    YanıtlaSil
  18. Kolay gelsin Mavi anne, ne kadar güzel bir şey yapıyorsun.
    İşlerin rast gitsin.

    YanıtlaSil
  19. kolay gelsin maviannecim.eminim harika bir eğitim veriyorsun.:)

    yazının başlığına katılıyorum.her işin başı eğitim!!!!.

    kolaylıklar diliyorum işlerinde.iyi haftalar diliyorum.sevgilerimle.

    YanıtlaSil