Web Günlüğü;
Her pazar, Haber Turk Gazetesinde 20. sayfadaki bu köşeyi takip ediyorum,
Blogspot yazarlarının yazılarından örnekler veriliyor,
Pazar sabahları merakla hangi bloglardan bahsedilmiş diye bakıyorum,
Takip ettiğim blogları görünce mutlu oluyorum, hemen koşup bloğa yorum yazıyorum,

Biz blogcular,
Gazetelerdeki köşe yazarları gibi her gün bir disiplin ile yazıyor,
Onlardan daha fazlasını yapıp,
Bir de blogcu arkadaşlarımızın sayfalarına gidip yazılarını okuyup yorumluyoruz,
Hayat şekli haline geliyor bir süre sonra bu eylem,
Yazılarımı yazarken kimlerin okuyacağını, ne düşüneceklerini, olumlu veya olumsuz nasıl bir yorum yapacaklarını tahmin bile edemiyorum,
Okunmak, onaylanmak yazmayı teşvik eden bir durum,
2006'dan beri blog yazdığımı görünce,
Kendi istikrarımı takdir ediyorum,

2008 sonuna kadar blogcuda yazdım,

2009'dan beri buradayım,

Bazen yazmak gelmiyor içimden,
Ara verince de beni merak eder dostlar,
Onlar neler yazdı acaba? diye bir merak kemiriyor içimi,
Tekrar kaldığım yerden başlıyorum yazmaya,
Harika bir duygu paylaşmak,
Evetttt, sonunda buldum,
Ben PAYLAŞMAYI seviyorum,
Duygu ve düşüncelerimi aktarmayı,
Yorumlarınızla, yazdıklarımın bana geri dönüşü seviyorum.

17 Yorumlar

  1. bende bende bende:)başlarken hiç böyle olacağını düşünmemiştim oysa yemek tarifi ararken karşılaştım bloglarla.
    ama şimdi vazgeçilmezim oldu seviyorum burdaki arkadaşlarımı arkadaşlarım diyorumki çoğuyla görüşüyorum:)ve 2006 dedin içim rahatladı bişey olacak bloglar kapanacak diye düşünüyorum hep:)

    YanıtlaSil
  2. Blog olgusunu ilk kez Hürriyet gazetesinde portakal ağacı ve bir iki blogun daha tanıtıldığı hafta sonu ekiyle tanımıştım.bir süre blogları okumaya sonra da blog açmaya uğraştığımı hatırlıyorum..
    ilk tanıdığım hem de tanıştığım,yüzyüze geldiğim blogculardan birisin.Bu sabah telefonda sesini duyunca da çok mutlu oldum.Blog alemini ,buradaki dostlukları ve seni seviyorum mavianne
    iyi ki varsın(ız)

    YanıtlaSil
  3. deminki yorum
    bana aitti,torunun picasasında işlem yaptığım için açık olduğunu farketmeden yazdım ve yolladım:))
    Nalan Güler

    YanıtlaSil
  4. böyle bir yazıyı hzırlamadım ama içimden gün içersinde sık sık geçirmiyor değilim, kendimi köşe yazarı gibi hissediyorum:)
    2006dan buyana yazmak ne büyük bir istikrar, ben henüz bir yılımı doldurmadım ama hayattaki iyikilerim arasında blog da yerini aldı..

    YanıtlaSil
  5. evet çok güzel demişsin Maviannem paylaşmak
    Zaten insan paylaşarak çoğalıyor değilmi?

    YanıtlaSil
  6. Canım her ne kadar herkes okuyor diye sınırlı yazsamda vazgeçemiyorum.Burdaki dostlarımı merak ediyorum yazamadığım zamanlar merak etmesinler diye uğruyorum :)zaten paylaşım olmayınca anlamı da kalmıyorki..yaşasın blog dünyası ;)çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ben de sizleri tanıdığım için çok mutluyum.iyi ki yolumuz kesismiş:) beni blog dünyasına bir blog sahibi olarak da kazandıran dostlarımın başında geliyorsun maviannecim.şimdiye kadar teşekkür edemedim belki.iyi kii yüreklendirmişsin.sağol varol.paylaşımlarının güzelliklerle,iyiliklerle devamını diliyorum.Hep burda ol.seni seviyoruzz:)

    YanıtlaSil
  8. Haklısın kuzum bende gördükçe haber veriyorum ne kocaman bir dostluk denizi oldu değil mi?

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel aslında bu blog yazma işi
    sadece günlük niyetine yaptıklarını paylaşmak niyetine açtığım blog bana çok güzel dostluklar kazandırdı.
    Onların başarıları, mutlulukları ile mutlu olmak, hüzünlerini paylaşmak insana değişik bir haz veriyor.
    İyiki sizleri tanımışım iyiki blog yazmaya başlamışım

    Bugünde kocaman sevgiler gönderiyorum sana

    YanıtlaSil
  10. kankii, sihirli bir dünya burası. Bana sizleri kazandırdı ya bundan daha büyük bir kazanç düşünemiyorum bile. Ay iyiki var blog, ya birbirimizden habersiz yaşaya dursaydık... Çook öptümm

    YanıtlaSil
  11. Hem de hiç tanımadığın, belki hiç karşılaşmayacağın yada karşılaşınca çok seveceğin insanlarla paylaşmak...
    Çok keyifli bilgiler,çok hisli duygular acı ve tatlı saatlerin paylaşıldığı bir yer..
    bende çok seviyorum....sevgiyle

    YanıtlaSil
  12. ben blog konusunda yeniyim zaten teknoloji özürlü biri olarak hiç becerim de yoktur şimdi vazgeçemiyorum sanki bir kitap okur gibi okuyorum tüm yazıları yorumları iyi ki var diyorum sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  13. Arkadasimin actigi taki bloglugunu takip ederek girdim bu dünyaya daha sonra benim de bir blog acmam icin beni tesvik etti sagolsun onun yardimlariyla actim bende 2 sene blogcuda daha sonra blogspotta devam ediyorum bazen yeter desemde buraya kadar desemde bir bakiyorum gene buradayim.:))sevgilerim sana canim...

    YanıtlaSil
  14. ben 5 yildir yaziyorum.
    ve birakmayi düsünmüyorum :)

    mavianne, bu postuna tamamen katiliyorum.

    YanıtlaSil
  15. gazete yer verilen blogspot yazılarını bilmiyordum bende takip edeym..
    bende çoğu zmn yazmayı bırakmak istiyorum sonra gelen bi yorum beni kaldığım yerden yazmaya zorluyor ama bu sefer hevesle..

    YanıtlaSil
  16. İstikrarlı yazıların için tebrikler canım.Benim gibi hiperaktif ve teknoloji özürlü biri yapamaz derdim ama güzel dostluklar ve paylaşımlar insanı bağlıyor.teknolojinin olumlu yanlarından biri diye düşünüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Bizde paylaşmayı seviyoruz, el becerilerinin her türlüsünü denemek için bu denli istek duyacağımızı bilmiyorduk blog yazmaya başlamadn önce.

    YanıtlaSil