Bugün benim biricik hayat arkadaşımın doğumgünü,
Ona bir sürpriz yapayım dedim,
İnternetten yukarıda gördüğünüz çiçeği sipariş ettim,
Görünce hayal kırıklığı yaşadığım,
Küçücük bir fanus içinde küçücük bir kalp ile sıradan bir çiçek :((
Neyseki sabah çocuklarla browni üzeri mum ile kutlamıştık kendisini :))
Nereden nereye....
İnsanın kısmetinin nerede çıkacağı hiç belli olmuyor,
O Ankara'da doğmuş,
Ben 5 yıl sonra Ünye'de,
Veee kader ağlarını örüyor,
Ankara'da karşılaşıp aşık oluyoruz :)
Allah herkese güzel yazı yazsın,
Nazardan korusun,
MAHOCUM İYİKİ DOĞDUN

15 Yorumlar

  1. Hayal kırıklığı için üzüldüm, o yüzden internetten gözü kapalı alışveriş yapanlara şaşırıyorum. Neyse ki istediğin olmasa da amaca hizmet eden bişey gelmiş:))
    Canım aynen söylediğin gibi allah nazardan korusun, yaşlı tintonlar olana kadar hep beraber ve hep mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  2. o kadar da kötü değildi aslında gayet güzeldi..ama biz kadınlar herzaman gösterişli olanı sevdiğimiz için biraz hayal kırıklığı yarattı..beraber mutlu ve uzun yıllar geçirmeniz dileğiyle:))

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğmuş :) Allah ağzınızın tadını bozmasın..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. güzel dileklerinize teşekkürler arkadaşlarım
    AMİNNNN

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara olsun.Mutluluğunuz daim olsun....

    YanıtlaSil
  6. çiçekçiye gidip başlarında dikilmeyince olmuyor siparişle bu işler malesef

    nice güzel seneleriniz geçsin beraber el ele :)

    YanıtlaSil
  7. Nice uzun sağlıklı yıllara

    YanıtlaSil
  8. mutluluğunuz daim olsun.çiçeğine üzüldüm:((

    YanıtlaSil
  9. kankiimmm çiçek harika çünkü onu veren önemli...
    Nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum eşine tüm sevdikleriyle...

    YanıtlaSil
  10. İyi ki doğmuş eşiniz, nice güzel sağlıklı, huzurlu yıllarınıza

    YanıtlaSil
  11. Canım nice nice sağlıklı neşeli mutlu hep beraber yaşlanın inşallah...çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hep mutlu olmanız dileğiyle kutluyorum doğum gününü...

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllar Maho beeeeeyyyy
    Mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar Maho beeeey :)
    Sevgi ve güzelliklerle bir gelecek diliyorum hepinize maviannem..

    YanıtlaSil
  14. Bir ömür boyu mutlu yıllara diliyorum

    YanıtlaSil