Babam yine annemi şaşırtmayı bildi,
Bugün annemin doğumgünüydü,
Çiçek almış bana geldi babam,
Annem ise komşuları ile bahçede oturuyormuş,
Çay demlemiş, pasta börek yapmışlar baharın tadını çıkarıyorlar,
Tabi herkesin benim gibi bahara alerjisi yok :))
Fotoğraf makinanı al gel dedi,
Anneme bu güzel çiçeği almış ben de fotoğrafladım,
Tüm arkadaşları şaşkınlık içerisinde kaldılar ve babamı en düşünceli ve nazik koca seçtiler.
 Ben de onların hatırı için, alerjilerime rağmen dışarı çıktım,
Dün iş yerinde çok fena hapşırık, aksırık olunca bugün evde dinleniyorum,
Daha iyiyim, alerji ilacımı değiştirdi doktorum,
Yarına eminim toparlanmış olarak işime döneceğim,
Evde olmak da hiç fena değilmiş hafta arası,
Görüşmek üzere...

13 Yorumlar

  1. vallahi o kadar duygulandım ki anlatamam... Birlikte çoook uzun bir ömür diliyorum onlara ... hep sağlıkla ... hep mutlulukla ... hep sevdikleriyle...

    YanıtlaSil
  2. dogumgunu kutlu olsun guzel annemin.
    opuyorum yanaklarindan canim annem.

    Huseyin

    YanıtlaSil
  3. ay tüylerim diken diken oldu.
    ne şanslı bir kadın annen, ne harika bir adam baban.
    Allah herkese böyle mutlu birliktelik nasip etsin demeden geçemiyeceğim..
    mutlu yıllar!
    annenin ellerinden prd. sadece annenin değil annenin ve babanın ellerinden öperim...

    YanıtlaSil
  4. Oyy ne güzel bir doğumgünü böyle:))
    Anneciğinin ellerinden öpüyorum.
    nice huzur dolu yaşlara...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun. bilirim bende yaşıyordum bir ara yani ankarada...ne kadar güzel babanın yaptığı, annen nasıl mutludur. nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
  6. Allah başınızdan eksik etmesin...nice yaşlar anneciğine maviannecim...sana da geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  7. ayy harika bişi bu ya..
    allah nazardan saklasın.
    beraber nice uzun uzun seneler nasip etsin...
    bu arada bende allerji hastayım 15 senedir.ilaç felan fayda etmiyo bana bu mevsimde.
    çok zor bi hastalık sizede geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. Rabbim annelerimizi başımızdan eksik etmesin...Teyzemin doğum günü kutlu olsun daha nice sağlıklı mutlu yıllara hep beraber ulaşın...Ama işin en güzeli babanızın beyefendiliği ve nezaketi...Çok tatlılar,muhabbetleri bol olsun....
    Allerjiye gelince çok zor birdurum...Ben 20 senedir bu durumdayım...İlaç olarak airuix içiyorum ....tavsiye ederim...Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  9. Ayyy çok güzelll,
    hele annenin ağzını kapattığı şaşkınlığı ve babanın gururla alkışladığı fotoğrafa bayıldımmm..
    Allah ayırmasın...
    Uzun ve sağlıklı ömür diliyorum her ikisinede..
    Nice hice senelere..
    Alerjin için çok geçmiş olsun
    çok çok öptüm sevgiyle..

    YanıtlaSil
  10. AMCA ÇOK ŞİRİN VE ÇOK AKILLIYMIŞ. HEM ANNENİ ŞAŞIRTMAYI VE MUTLU ETMEYİ BAŞARMIŞ, HEM DE ANI ÖLÜMSÜZLEŞTİRMEK İÇİN SENİ OLAYIN HABERCİSİ SEÇMİŞ...BRAVO ONA...ALKIŞI GERÇEKTEN HAKETMİŞ. ÜSTELİK ÇOK ŞANSLI BİR BEYMİŞ BAKSANA TÜM BAYANLARIN ALKIŞINI ALMAYI BAŞARMIŞ...
    ANNENİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN
    ALERJİN İÇİN DE GEÇMİŞ OLSUN...

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlarım çokkk teşekkür ediyorum sizlere
    annem ve babam adına da

    YanıtlaSil
  12. Mavi anneeeee nasıl imrendim;maşalllahhhhh ağzılarını tadı hiç bozulmasın..Böyle sevgi herkese :)

    YanıtlaSil
  13. Cok ama cok guzel ...
    Allah nice dogum gunleri kutlamak nasip etsin guzeller guzeli anne ve babana...

    YanıtlaSil