Rehavet çöktü evet,
Yazı yazamadım epeydir,
Tatil moduna girdi bünye,
1 yılın yorgunluğu sardı ruhumu,
Kendimi bu deniz kabuklarının olduğu kumsala atıp,
Hiçbirşey düşünmeden kitabımı okumak istiyorum,
Denize dalmak, yüzmek, ufuk çizgisine yaklaşmak,
Mavi sularda hafiflemek istiyorum....
Bugün karne günü,
Çocuklar da kurtuluyorlar artık okul stresinden,
Ailece bir tatili hak ettiğimizi düşünüyorum,
SBS derken bayağı stresli bir yıl geçirdik,
Tüm anne babalara geçmiş olsun diyorum,
Çocukları da karnelerinden dolayı tebrik ediyorum.
Ankara iyice güneşin esiri oldu,
Klimanın altında çalışan şanslı azınlıktan olduğum için mutluyum,
Allah dışarıda çalışanlara kolaylık versin,
Güneşlenmek artık mazide kaldı dostlar,
Gölgelenin mümkün olduğu sürece tatilde,
Çok tehlikeli artık güneş ışınları,
Koruyucularla çıkmalı güneşe.
Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası kitabına başladım,
Aşk-ı Memnu çok şükür bitiyor :)))
Söylene söylene izlediğin dizide Bihter iyici uçtu,
Ednan bey ise herşeyin farkına varmasına rağmen,
(afedersiniz) salak Nihal'in bulutların üzerinde olmasından dolayı sineye çekti boynuz olayını,
Firdevs hanımın takdire şayan bir şekilde Çetin Özderi ele geçirme planı, genç kızlara ders olarak okutulmalı !
Matmazel artık Ednana ilanı aşk etsin diyorum ve sonsuza kadar don don birbirlerinin yüzüne bakarak yaşlansınlar,
Beşir Hakkın rahmetine kavuşsun bitsin bu eziyet :))

21 Yorumlar

  1. Ahhh aşkı memnu için aynı şeyleri düşünüyorum.Bitsin artık.Yeter.Annemlerin zoruyla izlemeye başladığım ama her hafta artık merak ettiğimden göz ucuyla da olsa takip ettiğim bir dizi.Çok şükür haftaya rahatlıyoruz.Öperim çok.

    YanıtlaSil
  2. kanki tatili hak ettiniz gerçekten de... Ünye tatiline ne zaman sıra gelecek...

    Dün akşam Bihter , Peyker'e gitme dedi ya... içim eridi...

    YanıtlaSil
  3. İyi tatiller mavianne,yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  4. :)) aynı şeyleri dün bende eşime söyledim.Haftaya bitiyor gerçekten mutluyum.Ne kadar izlemek istemesemde kendimi içinde buluyorum :)) tatile gelince bende sabırsızlıkla bekliyorum :))sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım bence de ailece çoook iyi bir tatili hakettiniz, inşallah bol eğlenmeli bir tatil geçirirsiniz.

    Aşkı memnu yorumlarına bayıldım, kessinlikle çok haklısın, ednan da beşir de baydı artık, Biri ölemedi, öteki öğrenemedi gitti:))

    YanıtlaSil
  6. Bende tatil hayali kuruyorummmmm. Gelsin artık Temmuzzzzz :p Aşkı Memnu da bitsin mutlu mesut olalım değil mi :ğğ

    YanıtlaSil
  7. mavishim,
    dizi yorumlarina bayildim:)

    YanıtlaSil
  8. hepinizin hayali aynı sanırım.. ne acı 1 haftacık özgürlük için bütün yıl didiniyor olmamız :(

    Müge

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller maviannecim...aşk-ı memnu çok şükür bitiyor hakketen eziyete döndü...sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Allah hepinizin gönlüne göre bir tatil versin...
    Aşkı memnu tanımlamalarına bayıldım, ne güzel anlatmışsın:))

    YanıtlaSil
  11. aşk-ı memnu hiç izlememiş biri olarak bende bitsin istiyorum her cuma dizi yorumalrına maruz kalıyorum :))

    tatil görselleriyle beni mest ettin, neyseki tatil çok uzağımda değil :)

    YanıtlaSil
  12. Canim duygularini paylasiyorum, cünkü bende ayni seyleri hissediyorum..
    orada okullar tatil oldu. Burada henüz daha 3 hafta var.Bir de harika fotolar eklemissin , icim gitti. Bir an önce tatile gidesim geldi:)))iyi hafta sonlari, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. öncelikle aşkı memnuyu kısaca özetlediğin için teşekkürler hakikaten insana yeter dedirtiyor ama vazgeçemiyorda. çocuklarını tebrik ediyorum. tatil sayıklamaları bendede var

    YanıtlaSil
  14. Ben de seyretmedim hiç:))
    Kitabı merak ediyorum ben de.Okuduktan sonra bilgi verirsin azıcık...
    Ben de tatile ucundan kıyısından girmiş bulunuyorum:)Haziran sonuna kadar gitmeliyiz okula.Bu da iyi az kaldı özgürlüğe:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Benim de çok fena tatilim geldi ama hemüz plan yapamıyorum. Hastamız var ve onun durumuna bağlı olarak inşallah herşey yolunda gider de ondan sonra çıkacağız tatıle.
    Hafta sonu Antalya ve Bodrumda bizimkilerin denize girdiğini duyunca iyice fena oldum.
    Size de güzel bir tatil diliyorum kuzum. Bunu hep birlikte çoktan hak ettiniz...

    YanıtlaSil
  16. Dizi için güzel tespitler ve katıldığım bir dilek.:)

    Resimleredeki gibi yerlerde bir tatil diliyorum size..güzel dilek dimi.:)

    YanıtlaSil
  17. İyi tatiller dilerim bende yorgunluğu atmak gerek :)

    YanıtlaSil
  18. Değerli dost ve arkadaşım sende yolla bitti artık haberleşemiyoruz sizi çok özledim.
    Sizin gibi değerler pek az bulunur.BİR DOST BULAMADIM GÜN AKŞAM OLDU,BİR DOST BULDUM AMA TEZ AKŞAM OLDU.
    Sizin gibi büyük bir değeri bulamamak benim için büyük kayıp.Sizin mutluluğunuz başarınız sağlığınız için dua ediyorum saygı ve sevgilerimi sunarım,mehmet_bicer_77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Değerli dost ve arkadaşım sende yolla bitti artık haberleşemiyoruz sizi çok özledim.
    Sizin gibi değerler pek az bulunur.BİR DOST BULAMADIM GÜN AKŞAM OLDU,BİR DOST BULDUM AMA TEZ AKŞAM OLDU.
    Sizin gibi büyük bir değeri bulamamak benim için büyük kayıp.Sizin mutluluğunuz başarınız sağlığınız için dua ediyorum saygı ve sevgilerimi sunarım,mehmet_bicer_77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Oğlunuza ve size geçmiş olsun Maviannecim.İnşallah çook iyi bir okula giderler.Öncelikle sağlıklı olsunlar.

    Fotoları görünce içim açıldı vallahi:) sevgilerimle

    YanıtlaSil