KAMERALI (HIZ – IŞIK) KONTROL NOKTALARI

ALTINDAĞ İLÇESİ

1

Aydınlık

Turgut Özal Bulvarı Adalı Halil sok girişi (Samsun yolu Görme engelliler okulu ilerisi JAVDES petrol önü)

HIZ

2

Cebeci

Plevne caddesi Aktaş Kavşağı ( Ankara Hastanesi önü caddenin Bent deresinden gelen yolun kesiştiği kavşak )

IŞIK-HIZ

3

Cebeci

Talat paşa Bulvarı Plevne caddesi Kavşağı (Ankara hastanesi önündeki caddenin saman pazarından gelen yolun kesiştiği kavşak)

IŞIK-HIZ

4

Maltepe

Celal Bayar Bulvarı (Sıhhiye köprüden Etiler orduevi kavşağı istikameti

HIZ

5

Ulus

Ulus Kavşağı

IŞIK-HIZ

6

Ulus

Bent deresi Kavşağı ( Işıklı Kavşak)

IŞIK-HIZ

7

Ulus

Osmanlı Kavşağı ( İtfaiye meydanı Gençlik parkı önü)

IŞIK-HIZ

ÇANKAYA İLÇESİ

8

Atakent

Turan Güneş Bulvarı TRT ışıklı Kavşağı

IŞIK-HIZ

9

Bahçeli

Cahar Dudayev Kavşağı

IŞIK-HIZ

10

Bahçeli

Tandoğan Kavşağı

IŞIK-HIZ

11

Bahçeli

Eskişehir yolu Köy Hizmetleri önü Bulvarda Üst geçit altı her iki istikamet

HIZ

12

Bahçeli

Eskişehir yolu Aşti Bulvarı

HIZ

13

Cebeci

Dikimevi Kavşağı

IŞIK-HIZ

14

Çankaya

Yıldız Kavşağı

IŞIK-HIZ

15

Çankaya

Atakule Kavşağı

IŞIK-HIZ

16

Dikmen

Dikmen caddesi Polis evi kavşağı

IŞIK-HIZ

17

Esat

Çankaya caddesi Nene hatun caddesi Kavşağı

IŞIK-HIZ

18

İncesu

Kurtuluş Kavşağı

IŞIK-HIZ

19

İncesu

Kolej Kavşağı

IŞIK-HIZ

20

Kavaklıdere

Atatürk Bulvarı ( Kuğulu park kavşağı)

IŞIK-HIZ

21

Keklik pınarı

Mevlana Bulvarı Akpınar İ.Ö.O. üst geçit

HIZ

22

Öveçler

Çetin Emeç Bulvarı Öveçler 4. Cadde Kavşağı

IŞIK-HIZ

23

Yenişehir

Kızılay Kavşağı ( Kızılay meydanı )

IŞIK-HIZ

ETİMESGUT İLÇESİ

24

Sincan

İstanbul yolu ( Gama iş sitesi girişi )

HIZ

KEÇİÖREN İLÇESİ

25

Etlik

Yeni Etlik caddesi Kasalar Kavşağı ( Doğumevi üstü )

IŞIK-HIZ

26

Etlik

Aşağı eğlence Kavşağı ( Oscar Pastanesi önü )

IŞIK-HIZ

27

Hasköy

İrfan Baştuğ cad. Havaalanından Merk.İstikamet Çubuk Baraj yol ayrımı

HIZ

MAMAK İLÇESİ

28

İncesu

19 Mayıs Bulvarı Boğaziçi 1.cad. girişi Köprü üstü ( Samsuna doğru gidişte şelaleden sonraki ilk kavşak

IŞIK-HIZ

YENİMAHALLE İLÇESİ

29

Demetevler

Lalegül Kavşağı ( 1.Cadde girişi Balıkçıların önü

IŞIK-HIZ

30

Mesa

Askeri Havalimanı girişi ( Şaşmaz sanayi köprü sonrası

HIZ

31

Yenimahalle

İstanbul yolu Seçil Sitesi önü ( A.O.Çiftliği köprüsü sonrası OPET önü

HIZ

DİKKAT :IŞIKLI HIZ LİMİTİ 70 KM. ALTI OLUP ÜSTÜNE GEÇİLMEYECEK.



Ankara'daki kamera noktalarını yazarak kamu hizmeti vermeyi uygun gördüm :))
Kameralar bizi çekerken ben de haftasonu onları çektim,
Efsane gibi anlatılan hızla giderken kameraya el sallayan dolmuş şöförü hikayesini anlattım,
Eline 1000 lerle ifade edilen ceza gelince kameralara el sallayarak geçmenin pek de iyi bir fikir olmadığını anlayan hani :)

9 Yorumlar

  1. ama iyiki var bunlar kanki... hız sınırı da yükseltildi ya şaşıyorum hala anlamış değilim nedenini...

    Günaydın bu arada:)) iyi bir gün olsun

    YanıtlaSil
  2. Bu kamu hizmetinden dolayı teşekkürler.Oğluşlarına başarılar diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ankara'lılara ne güzel bir paylaşım yapmışsın,ellerine sağlık,sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  4. keşke bunlara gerek olmasa ama caydırıcı olacağı kuvvetle muhtemel

    YanıtlaSil
  5. Biz de artık her köşe başında var.Geçenlerde 50 lilik yerde 56 gitmişim şak çekti :)arada dalıyor insan işte...öptüm canım.

    YanıtlaSil
  6. kaç kez ceza ödediğimi hatırlamıyorum bile..
    bende ezberledim yerlerini istanbul'da dikkat ediyorum artık:))

    YanıtlaSil
  7. mavianne bü kamu görevin süper olmuş valla bende hergün sincan yolu kameralarını saygıyla geçiyorum :)
    umarım hiç girmemişimdir de diyorum ee bazen dalıyor insan
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. faydalı bir paylaşım olmuş ,olmaları iyi ama ...

    YanıtlaSil
  9. evet Ankara da kamera sistemi çoğaldı,umarım resmimizi çekmemişlerdir:))
    sevgilerimi yolluyorum....

    YanıtlaSil