Türkiyenin ilk yavaş şehir adayı Seferihisar diye okumuştum bir yerlerde,
Bu kaplumbağayı görünce aklıma geldi,
En yavaş insan,
En yavaş araba,
En yavaş .....
Örnekler çoğaltılabilir,
Ancak, yavaşlar sevilmez genelde,
İllaki hızlı olacaksın, her şeyi yetiştireceksin zamanında,
koşturacaksın,
Kimse boş oturup, hayal kuran,
Yavaş konuşan, yavaş hareket edeni sevmez,
Neden acaba?
Nereye yetişiyoruz?
Hayatı mı yakalamaya çalışıyoruz?
Hızlı olana; "paşaya kelle götürüyor herhalde" denir,
Yavaş olana da; " ne rahat, uyuşuk, aladağdan serin" denir,
Kimseye yaranamazsın vesselam,
Yetişmeli, ucundan tutmak için hayatın hızlı olmalı,
Yavaş olunca hiçbir şey yetişemez,
Halledemezsin bir türlü yapılacakları...
fotoğraflar:mavianne
Bu Cuma gününde,
Yorgun bir çalışan olarak,
Hızımı yavaşlatmayı,
Yavaş bir haftasonu geçirmeyi,
Kendimi dinlemeyi,
Yavaşlığın tadını çıkarmayı düşünüyorum,
Herkese gönlünce bir haftasonu diliyorum....

4 Yorumlar

  1. Selammm canım aynen senin moddayım yavaş olmak istiyorum tadını ala ala yaşamak zamanı :)) öptümmm.

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. uzunca keyifli bir haftasonu dilerim

    YanıtlaSil
  4. hiç yavaşlatılmış moda geçiş yapamıyorum bazen çevremdekiler gibi kablumbağa olmak istiyorum:))
    ama beceremiyorum....
    güzel hafta sonları diliyorum
    mutlu kalın

    YanıtlaSil