Kreşin ilk günü Fahir arabanın arka koltuğunda oturuyordu,
Kreş nasıl bir yer, orada ne yapacağım diye soruyor ve endişe içerisinde duruyordu,
Ben ise çocuğumu daha 3 yaşında evden ayırmanın iç burukluğu içerisindeydim,
Ondan ayrılmak öyle kötüydü ki, ağlıyordu bıraktığımda,
"Oğlum ağlama, bak burada güzel arkadaşların olacak, oynayacaksın, eğleneceksin" diyerek onu kandırmaya çalıştım,
Ağlamasın istedim, gülerek hadi git desin istedim,
Arabaya gittiğimde ise ben ağlamaya başladım,
İşte böyleydi kreşin ilk günü,
Tam 12 yıl önce....
Bu yıl ise Liseye başladı Fahir,
Okula bırakırken yine arabanın arka koltuğunda heyecanlı ve stresli oturuyordu,
Kreşin ilk günü aklıma geldi,
Aynı endişe vardı hem onda hem bende,
9. sınıflar lisede yeniler,
Nasıl sessiz sakin, efendi duruyorlardı öyle,
Bilmedikleri, tanımadıkları bir çevre, arkadaşlar,
Herşey yeni,
Bakalım bu ilk günü nasıl geçirmiş delikanlımız,
Eve gideceğim sımsıkı kucaklayacağım.....
Ahmet Can ise 6. sınıfa başladı bu yıl,
Oğluş biraz gölgede kaldı,
Bu sabah abiyi yeni okula yetiştirmek için bir koşturma içindeydik,
O, ise bildiğimiz okulumuza gidecekti,
Başarılar öpücüğü verip bıraktık,
Ortaokula giderdik bizler, yeni bir okul, yeni arkadaşlar olurdu,
Şimdi ise, 6. sınıfta, 1.sınıftan itibaren okuduğu arkadaşları ve okulu aynı,
Çok da bir yenilik olmuyor bu nedenle,
Sadece kıyafetleri değişti bu yıl,
Ve de büyüdüler....
TÜM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZE
HAYIRLI UĞURLU OLSUN YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ

19 Yorumlar

  1. Yeni öğretim yılında delikanlılara başarılar diliyorum,çok çalışıp çok araştırsınlar sevgilerimi yolluyorum:))

    YanıtlaSil
  2. filiz ablacığım teşekkür ediyorum
    annemler ay sonu gelecekler

    YanıtlaSil
  3. Yıllar okadar çabuk geçiyorki, bir bakacaksın üniversite bitirmiş,Yeni okulunda başarılar dilerim.Sanada kolay gelsin diyorum.Sevgilerrr.öptüm...

    YanıtlaSil
  4. sen bilsen bizi... aynı heyecan bizde de var... Gamse ilkm kez bir sınıfın sorumluluğunu alıp tam öğretmen oldu artık... Geçen seneki staj dönemi çok iyi geçmişti ama bu başka... Naziş de yeni bir okula başladı... Sizden çok farklı değiliz biz de eğitmenler tarafı olarak:))
    İkisine de başarılar diliyorum. Çok kolay geçsin, keyifli bir eğitim yılı olsun...

    YanıtlaSil
  5. Şimdi bu resimlere bakarken biz de bugünleri görebilecek miyiz dedim içimden doğmasını dört gözle beklediğim bebeğimi düşledim...

    Hayırlı,uğurlu olsun yeni öğrenim yılları;başarılı,huzurlu geçsin..

    YanıtlaSil
  6. güzel bir yıl olsun diliyorum bende maviannecik:)

    YanıtlaSil
  7. Fatma'cım oğluşlarına bool başarılı bir dönem diliyorum.Ne çabuk büyüyorlar değilmi,daha dün gibi dediğimiz zamanlar aslında mazi oldu bile :) öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun. Dilerim üniversiteye başladıkları günleri de görürsünüz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Allah bagıslasın masallah kocaman delıkanlılar!

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür edeyim sondaki cümleyi ben de üzerime aldım çünkü:)
    Ben de delikanlılara diledikleri gibi güzel bir dönem geçirmelerini diliyorum...
    Başarı zaten istekle birlikte gelecektir...
    Kutlu,mutlu olsun hepimiz için yeni dönem:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Lise yılları çok çabuk geçiyor...İnşallah Üniversiteye gittiğinide görürsünüz....2 delikenlınında yolu açık olsun,hayırlı olsun....

    YanıtlaSil
  12. Zaman nasıl da akıp gidiyor değil mi.. Biz daha 2. sınıfa başladık ama bir bakmışım geçecek zaman değil mi? Hayırlı olsun yeni okul dönemi..

    YanıtlaSil
  13. Fatmacığım,yıllar ne kadar çabuk geçiyor değil mi??İnşallah çocuklarımızın mezuniyet mutluluklarını, düğünlerini, torunlarımızın resimlerini:))) de birbirimizle paylaşırız...Nice güzel günlere hep beraber...

    YanıtlaSil
  14. okulda ki tek veli değildiniz umarım :))
    ne çabuk büyüyorlar değil mi?
    kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. İkisinin şahsında tüm çocuklarımıza kazasız belasız,mutlu,sağlıklı ve neşe dolu bir öğretim yılı diliyorum.
    seni de kutluyor ve öpüyorum(böyle yakışıklıları doğurduğun için)

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun maviannem.
    Başarılar diliyorum bende yakışıklılara.

    YanıtlaSil
  17. hayırlı , güzel bir dönem olsun Fahir ve Ahmet Can için. Yeni okuluna hemen alışıp sever inşallah
    Çalışan anne olmak ne kadar zor...

    YanıtlaSil
  18. Hangi okulda okuyor oğullarınız ?

    YanıtlaSil