Bugün de yağışlıydı,
Antalyada havaya rağmen güzel günler geçirdim,
Buranın havası öyle farklı ki Ankara'dan burada üşümek bile güzel :)))
Denize giremesem de varlığı yeter,
Seyretmek o kocaman dalgaları, bana Karadenizin muhteşem dalgalı denizini hatırlattı,
Memleketimizin her bölgesi farklı güzellikte,
Ne şanslıyız,
Doğa güzelliği, tarih, kültür herşey var,


Bu Yaseminlere ise bayıldım,
Miss kokulu ve zarif çiçekler,
Doyamadım onları koklamaya,
Koparıp odaya getirdim nasıl güzel bir koku yayıldı hemen,
Sempozyumun kapanışı yarın ancak oturumlar bugün bitti,
Ben ise bu gece Ankara'ya dönüyorum,
Bir dahaki sefere kadar Hoşçakal Antalya diyorum,
Antalyalı blogcularla görüşemediğim için af etsinler beni,
Sidedeydi otel merkeze uzak,
Tüm gün de toplantılar vardı,
Ben sizleri Ankara'ya beklerim efenim...
Sempozyumda çok değerli hocalarla ve katılımcılarla tanıştım,
Her insan bir cevher,
Herkesten öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki,
Herkesin bilgisi, görgüsü, tarzı farklı,
Çok seviyorum ben yeni insanlar tanımayı,
İnsanın bilgisini, görgüsünü artırmasını sağlıyor,
Çocuklarımıza iletişimin önemeini öğretmeliyiz.
Çevre sektöründe yatırımcı ve çok değerli bir büyüğümün bana aktardıklarına değinmeden geçemeyeceğim;
Benim çalışanlarımda aradığım 5 özellik vardır dedi
1.Şeffaf olması (Art niyetli olmamalı, söylediği ve yaptığı, bir olmalı)
2. İyi niyetli olması
3. Hesabını bilmesi (Ölçüp biçmesi atacağı adımları)
4. Diyaloğa açık olması
5. Gelişime açık olması, (herkes kültürlü doğmuyor, ama gelişime açık kişi öğrenir, kendini geliştirir)

Çok beğendim ben bu 5 kriteri,
Belki bu yazımı iş başvurusunda bulunacak gençler okur ve bir patronun nelere dikkat ettiği ilgilerini çeker.

10 Yorumlar

  1. ne zamandır bloga giremediğim için senden haber alamıyorum aklımdaydın ama hep, sonunda bloglara ulaşabiliyorum yaşasın. bu arada antalyadaymışsın ne güzel tam bir ay sonra bizde aynı yerde olucaz ama inşallah hava güzel olur. öptümmm

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mavianne; geçen haftaki yarışma sürecimde bloguma gelip bana moral ve motivasyon desteği verdiğin için çok teşekkür ederim. Sağol canım..

    YanıtlaSil
  3. Canım hayırlı yolculuklar dilerim.
    Ben çok severim Yasemini rahmetli dedemin balkonunda vardı:(

    YanıtlaSil
  4. Benim de Antalya'da en sevdiğim çiçek yasemindir, kokusuna bayılırım bir de yazın akşam sefası, baharda illa ki portakal çiçeği:)

    YanıtlaSil
  5. Çalışanlarda aranılan özellikler kısmını çok beğendim.İnsan kaynaklarında çalışan biri olarak diyorum ki tamda üstüne basmışsınız.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ayyy uzun süredir bloğunu okuyamıyordum. ne güzel oldu senden haber almak.

    sevgiler

    Feliz

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ben fotoğraflara o bulutlar arasında ki güneşin denize yansımasına :) ama en çok da sol kulağının üzerine yasemin koymuş güzel mavi gözlü kadına :) sevgiler güzel hafta sonları ablacım :)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğrfaları çok sevdm, özellikle de yasemin fotoğrfalarını, teyzemin evindeki yaseminleri ve baharla birlikte gelen etrafa yayılan kokuları geldi burnuma.
    Büyüğünüzün kriterleri çok doğru bence de, her iş yaptıkça çğreniliyor sonunda önemli olan düzgün iletişim ve öğrenme kabiliyeti değil mi

    YanıtlaSil
  9. Maviannecim özellikle yaseminli fotoğrafına bayıldımm:) sen de yasemin gibi güzelsin maşalllah:)

    deniz,çiçek fotoğrafları içime denizin tuzlu kokusunu,çiçeklerin kokusunu,doğayı getirdi odama.çoook teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Fotograflar harika, Antalya nefis.
    Ama en guzeli yaseminli fotografin:) Keyifli gunler dilerim.

    YanıtlaSil