Merhabalar Ünye'den tekrar,
Dün bizim Şeyhmus dediğimiz Yunus Emre'nin olduğu varsayılan onyedi yerden biridir Ünye'deki kabri,
Hem ziyaret ettik,
Hem de piknik yaptık,

Amca kızları, yengemler, annemler hep birlikteydik,
Neler yapmışlardı neler,
Yalancı sarma, gürcü pancarı, poğaça, börek, mısır ekmeği, pandispanya, Ünye lokumu,neler neler,

Satılık fındık bahçesi tabelasını görünce gülümsedim,
Evetttt var mı müşteri??
Amcamın torunu Anıl benim yanımızdan ayrılmadı,
Mankenlik yaptı fotoğraflarıma,
Çok yakışıklı olduğunun da farkında hani!

İstop,yakantop oynayalım deidk ama rüzgar bize mani oldu,
Topumuzu uçurdu :)))


İyiki daha uzun kalmıyorum Ünyede yoksa bu lezzetli yemeklerden 100 kilo olacağım :))))

9 Yorumlar

  1. Ay inanmıyorum !!!Beyhan ablam ,Havva abla ,Hülya ve Behire ablam süpersiniz onları görmüş kadar oldum.Paylaşımlarınız için teşekkürler.Memlekete selam olsun !!
    FATOŞ ŞAHİN

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller maviş,tadını çıkar:))

    YanıtlaSil
  3. ohh ne güzel ailenle memleketinde vakit geçirmek ne güzel. iyi tatillerr canım

    YanıtlaSil
  4. sanki hepiniz birbirinize benziyorsunuz karadeniz insanının bu özelliğini yaratılışını çok seviyorum:)) bir karadenizli olaraktan;) bol keyifli tatiller maviannem...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller iyi tatiller Mavi Anne'cim:))

    YanıtlaSil
  6. Fatoş, sen nereden geldin acaba bloğuma merak ettim. beyhan ablamların nesi oluyorsun???
    bir tanıdık sesi duymak güzel oldu.yine beklerim

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuza tamamen tesadüfen rastladım .Daha sonra Ünyeli olduğunuzu yazılarınızdan öğrenince arkası da geldi.Beyhan ablam ve Behire ablam amcamın kızı oluyor.Okuduğum sayısız bloglar arasındasınız ve sessiz takipçinizim.Bu resimleri görünce de yorum yapmadan geçemedim!!!

    HOŞÇAKALIN FATOŞ

    YanıtlaSil
  8. Anil'in mankenligi super! Senin akrandaki manzara ile cekilmis pozuna bayildim. Agacin altindaki masaya denecek birsey yok! Huzur sadece! Yedikleriniz afiyetler olsun! En kotu gununuz boyle olsun Mavi annecim.

    YanıtlaSil
  9. 41 kere maşallah aile hep beraber:)çok güzel çıkmışsınız Maviannecim:)Anıl da maşallah çok yakışıklı delikanlı.Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil