Yazı severim ben,
Yaz insanıyım, güneşli, neşeli, hafif günleri severim,
Kasvetli, kapalı, bulutlu, yağmurlu havaları ve durumları sevmem,
Kış geldi diye de üzülmüyorum ama, hani daha geç gelse de fena olmazdı,

Bugün harika bir haber aldım ve harika bir buluşma yaşadım İKİ GÜZEL İNSANLA,
İyi ki, blog yazıyorum dediğim günlerden biriydi bu,
Öyle güzel dostlarım oldu,
Güzel şeyler paylaştım ki,
Çok mutluyum...

Zordur aslında insan ilişkileri,
Herkes farklı telden çalar,
Aynı notayı yakalamak göründüğü kadar basit değildir,
Bazen aykırı sesler çıkar,
Canımız sıkılır bu bozuk sesten,
Önemli olan tekrar notayı tutturmamız ve huzuru mutluluğu yakalamamız.

5 Yorumlar

  1. bende yazı seviyorum ve bence hep yaz olsuuun.

    YanıtlaSil
  2. Aşırı sıcaklar hariç yaz güzel tebii, ama itiraf edeyim ki yağmuru özlemişim ben Mavi Anne'cim:))

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir öğlendi benim için, mavi değil ama sarı ışıl ışıl pozitiflikten parlayan bir anne ve bıcır bıcır bir hatun tanıdım uzaklardan gelip bize zaman ayıran, ikisi de beni çok utandırdı tabii,elleri kolları dolu gelmişler masanın altına inesim geldi ama inmedim :))) devamı gelsin diyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bulusup tanismalar ne guzel degil mi? Blog yazmanin avantajlari. Ne iyi yapmissiniz.

    YanıtlaSil
  5. sonbahar benim mevsimim...
    Kanki sen ışığınla o güzel gönlünle
    herkesi bir ortak noktada buluşturursun eminim...
    çook öptüm

    YanıtlaSil