Dizi oyuncuları ölümsüzlüğü keşfetmiş,
Bir dizide ölen biri başka bir dizide yeni bir karakterle karşımızda,
Kim demiş Reenkarnasyon yok diye,
Dizilerde oluyor,
Balıkçı gitmiş Al Yazmalımda oynuyor,
Vural'ın annesi ağlayıp duruyor ki oğlum öldü diye,
Kuzey ve Güney'i izleyerek özlemini giderebilir pek ala !

Elimdeki kitapları tatilde bitirdim,

Son zamanda okuyup da beğendiğiniz muhakkak okumalısın dediğiniz kitapları öğrenmek isterim,
Bu ara işlerim çokkk yoğun,
Tatilin acısı çıkıyor,
Napalım bu tempoya da alışacağız mecbur,

Okullu mini mini birlere başarılar diliyorum,
İlkokul öğretmeni çok önemli,
İnşallah çocuklarınız iyi ellere emanettir,
Dantel gibi işleyecek ilköğretmenleri onları,

Ankara'da akşamları serin olmaya başladı,
Montsuz çıkmamak lazım,
Dün akşam üşüdüm dışarıda,
Gündüz sıcakmış sanırım,
Ben ofisin klimalı ortamında pek de anlayamıyorum dışarıdaki havanın nasıl olduğunu.

8 Yorumlar

  1. hakikaten sabah ve akşamları donuyorum bende Ankaranın eylülü işte:)

    YanıtlaSil
  2. EN SON OKUDUĞUM KİTAPLARDAN KİTAP ÖNEREBİLİRİM MAVİANNE...
    SABAHATTİN ALİ - KÜRK MANTOLU MADONNA HARİKA OLAĞANÜSTÜ BİR KİTAP
    YILMAZ ÖZDİL - İSİM ŞEHİR HAYVAN OKUMASI ÇOK EĞLENCELİ ÜLKEMİZ SİYASETİNE VE İNSANLARIMIZA IŞIK TUTUYOR
    AŞİYAN'DAKİ KAHİN -TEVFİK FİKRET'İN MELANKOLİK DÜNYASI - BİR PSİKİYATRIN GÖZÜNDEN TEVFİK FİKRET'İN DÜNYASI YAŞAMI...İLGİNÇ VE OKUNMAYA DEĞER BİR BİYOGRAFİ -ASLA OKUNDUĞUNA PİŞMAN OLUNMAYACAK BİR KİTAP. MİLLİ EĞİTİM BAKANI OLSAM YÜZ TEMEL ESERİNE KOYDURURDUM ÖĞRENCİLER TARAFINDAN TANINSIN OKUNSUN BU ERDEMLİ ŞAİR-YAZAR-RESSAM DİYE...
    İYİ OKUMALAR...
    SEVGİYLE KAL...

    YanıtlaSil
  3. ayşenciğim önerilerine teşekkürler
    kürk mantolu madonnayı okumuştum

    meyracığım üşüyorum dalga geçiyorlar benimle kışın ne yapacaksın diye .))

    YanıtlaSil
  4. Kankiii mont mu, biz hala pencere açık uyuyoruz. Bu gün 31 derece idi...

    okuduğun kitapları bekliyorum m tek tek...
    Dizi konusunda , evet ya ne o, üç beş oyuncuyla sektör dönüyor sank,
    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  5. hımm.. filler için su yu deneyebilirsin.

    ben baş ucuma bekleyen ktiapları bitirme derdinden özellikle kaçınıyorum bu sorudan:D

    YanıtlaSil
  6. ben de öneri istiyorum, iyi kitap önerileri:) ankara gerçekten soğudu, şu sıra ağustos sıcakları geri geldi gibi gözüksede akşamları ciddi soğuk oluyor..özlemiştik:)

    YanıtlaSil
  7. Kitap önerisi: Rüzgarin Gölgesinde (Carlos Ruiz Zafon)
    Anneler Mafyasi (Kerstin Gier)

    bende artik üsümek istiyorum :-)

    YanıtlaSil
  8. Dizi oyuncularinin olup olup baska dizilerde canlanmasi super. Guldurdun beni Mavi anne. Erkekler aglamaz, dizi oyunculari olmez!
    Bu da benden olsun:)))

    YanıtlaSil