O gencecik askerlere yüreğim dağlandı herkes gibi,
Acemi erlerin o çatışmaya girmesi,
Daha 20 lerinde evlatlarımızın yitip gitmesi,
Her anne gibi beni de derinden üzdü,
Allah, gözü yaşlı annelere sabır versin,
Ne kadar zordur kimbilir,
Oğlunu vatan borcunu ödesin diye gönder,
Sağ sağlim dönmesi için dua et,
Türk Bayrağına sarılmış tabutu gelsin,
Nerede adalet!!
Hepsi zavallı aileler,
Bir tek hali vakti yerinde aile çocuğu görmedim ben oralarda askerlik yapan,
Yazık değil mi?
Daha acemi çocukların dağlarda vuruşmaya girmesi,
Anlayamıyorum,
Neden çözüm bulunamıyor bilemiyorum,
İçim acıyor,
Nasıl bir acıdır bu,
Allah evlatlarımıza rahmet eylesin....

4 Yorumlar

  1. Canım Konu ile ilgili olarak facebook üzerinden bir etkinlik başlattık ayrıntıları blogumda bulabilirsin katılırsan sevinirim.Ne kadar çoğalırsak o kadar çok duyulur sesimiz..
    Başımız Sağolsun :(

    YanıtlaSil
  2. Çok üzgünüm çok Mavi Anne'cim, sustum konuşamıyorum hem anne hem vatandaş olarak ...

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyoruz Maviannem, neden çözüm yok, neden o gençler şehit oluyorlar hiç bilmiyoruz.
    Nur içinde yatsınlar, tek bildiğimiz bizim onlara borcumuz çok

    YanıtlaSil
  4. Siz de ben de (ergen çocuk anneleri olarak) zamanı geldiğinde o bölgeye evladımızın gitmesine engel olmak için her şeyi yapmaz mıyız?

    YanıtlaSil