Haftasonu Ata Demirerin yeni filmi "Berlin kaplanı"na gittik hepbirlikte,
Eğlenceli bir filmdi,
Ancak ben, son boks maçı sahnesinde gözyaşlarımı tutamadım :)))
Duygularımı yoğun yaşadığım bir dönemdeyim sanırım,
Ağlayası burnunda tipleri de hiç sevmezdim kendim oldum,
Nihal Yalçın Yalan Dünya'da ne kadar uçuk kaçık deli bir tip,
Burada gözüme daha bir güzel göründü,
Başarılı bir oyuncu olduğu kesin zaten,
Yalan Dünya favori diziler arasındaki tahtına kuruldu,
Her karakter farklı bir hikaye,
Seyretmeye değer...

3 hafta sonra "Kızılayda Bir Öğle Molası" gezilerimize kaldığımız yerden devam ettik Sibelle,
Ayağımızın götürdüğü yere gittik,
Mağazalar hala indirimin son demlerindeler,
Herşey seçilmiş,
Belki bir-iki kafanıza uygun birşey bulabilirsiniz,
Hava süperdi öğlen,
Birkaç haftanın kar acısını çıkaracak cinsten bir hava vardı Ankara'da,
Güneş tepemizde, hava bahardan kalma,
Bakalım karın çilesini unutturabilecek mi Ankara'ya,
Üstgeçitte 3 genç gitar çalış şarkı söylüyorlardı,
Kurtuluş Lisesinde okuyorlarmış,
Es geçemedim,
Gitar kutusunun üzerinde birkaç lira vardı,
Destek olalım gençlere diye elimizi cebimize attık biz de,
Müzik ruhun gıdasıdır,
Müzik ve spor gençlerin kurtuluşudur bence,
Spor ve müzikle uğraşan gençlerin kendilerine ve başkalarına saygısı vardır,
Teşvik etmeliyiz,
Gençler geleceğimiz onlar sağlıklı yetişecek ki biz huzur bulalım...

6 Yorumlar

  1. Mavianneciğim çok özledim Kızılayı:)

    YanıtlaSil
  2. Bence taşınmanız çok iyi oldu ha ne dersin kanki.
    Bu gün bizim de tepemizde parladı güneş ama bu akşamdan itibaren karlara karışıyormuşuz yine...

    Öptüm çook

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın Mavi Anne'cim, müzük ve spor gençlerin kurtuluşu bence de ..

    YanıtlaSil
  4. Ata Demirer'in filminde agladi isen ben haydi haydi aglardim. Hic tutamiyorum kendimi...

    YanıtlaSil
  5. aplayası burnunda diye bir terim mi var?
    çok sevdim ilk defa duydum ve bak ona takıldım :)
    ben de onlardanım sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Kızılay işi çok iyi oldu:)
    Eyvah eyvahlardan sonra çıta biraz düşüktü,fakat bende beğendim.
    Gerçekten gurbetçileri bir zamanlar sövüşleyen,aldatan
    enayi yerine koyan çok olmuş.
    Güzel konuydu.

    Foto çok hoş

    gençler hep kazansın desteklerimiz geleceğe, gençlere...
    sevgiler maviannecim

    YanıtlaSil