Memleketimin çocukları güneşi görünce Ünye'nin serin sularına kendilerini bırakmışlar,
Ahmet Abi çekmiş fotoğrafları,
Onun Bloğu için bir TIK,
Ünye'den haberler geliyor her sabah mail kutuma,
Ben de oralara özlemimi gideriyorum...

Bahar gelince Ünye planları yapmaya başlıyorum,
Hangi hafta gitsem?
Acaba festivale denk gelir miyim?
Kimlerle görüşebileceğim?
Nerede denize girerim?

Bu tür sorular kafamda dolaşır durur,
Cennet gibi memleketim var vesselam :))
Fotoğraf çekmeye doyamam ben oraya gidince,
Bu yıl ilk iş komşumuz olan MÜZE EV'e gitmek olacak,
Ünyeye ve değerlerine sahip çıkan abilerimiz ve ablalarımızın olması gurur verici,
Bu yıl Karadeniz Turu yapmayı düşünenleri Ünye'ye davet ediyorum,
Eminim pişman olmazsınız,
Çakırtepede Ünye Pidesi yersiniz,
Ünyeyi kuşbakışı  seyreder fotoğraflarsınız,
Sahilde gezersiniz,
Deniz kenarında bir çay içersiniz,
Ünye iskelesinde rüzgara karşı yürürsünüz,
Yemyeşil ve masmavi Şirin Ünyede yaşayanların ne şanslı olduğunu düşünürsünüz,
Sokaklarında karşınıza çıkan tarihi evlerine bakarak hayallere dalarsınız,
Ortaçarşıda Ünye'nin ileri gelen esnafına selam verirseniz onlar size Ünye Tarihini ve tüm mahalli tadları anlatırlar,
Benden de bir selam söylersiniz Ünye'ye ve tüm Ünye Sevdalılarına...

8 Yorumlar

  1. Ancak temmuzda gidebileceğim oralara. Çok özledim.
    Orduda mayıs yedisinde girerler denize. Ünyeliler daha cesur demekki:)

    Çook öptüm kankimm

    YanıtlaSil
  2. Ünye çok görmek istedi-ğim bir yer, ne kadar şanslısın oralı olmakla Mavi Annecim ...

    YanıtlaSil
  3. şehrin içinden denize girebilmek ne güzel,hem de kumsaldan.Görmedim ama merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. a s ünyede yasayan biri olarak kendimi hep sanslı hissederim denizi yeşili havası herseyi cok güzel ünyenin.görmek isteyen herkesi bekleriz Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  5. NASIL GÜZEL YARABBİM...ÜNYE'LİLER VE ORADA HAYATINI SÜRDÜRENLER GERÇEKTEN ÇOK ŞANSLI:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yerlerrr:))İnşallah bir gün görmek kısmet olur.Çok öptüm MaviAnnecim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Mavim ben haftaya Samsuna gidiyorum bakarsin sende oralarda olursunda denk geliriz. Ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  8. Bir gün bir Karadeniz turu yapacagim insallah :)eh o zaman ünyeye de yolum düser,kismet...öpüyorum canim.asis

    YanıtlaSil