Ankara'da sıcak havada klimasız bir ofiste çalışıyorsanız size kolay gelsin,
Bu yıla kadar 6-7 yıl klimalı ofiste şımararak, "aman da soğuk oldu, şu klimayı biraz kısın" diye çalışıp durdum,
Şimdi ise bu sıcakları, tarihi binamızda  klimasız ofisimizde geçirmekteyiz,
Patronlara" çalışma performansımız düştü, klimasız çalışamıyoruz "dedik demesine de takılması için tadilattaki binamızın tadilatının bitmesi bekleniyor,
Bu nedenle güneş içindeki sımsıcacık odamızda çalışıyoruz tatil hayalleri kurarak,
Şunu bilir şunu söylerim; hayatta hiçbirşeyden şikayet etmeyeceksin, senden kötü durumda olanları düşünüp şükredeceksin,
Ben ne yaptım, klimalı ferah ofisimde bile söylenecek birşey buldum :))

Babam ve kayınvalidemin hastalığı, amcamın vefatı şu 1 ay bizim için bir sınav ayıydı sanki,
Bu sınavdan hayırlısı ile çıkmayı diliyorum,
Sürekli sağlık ve sıhhat vermesi için Allaha dua ediyorum,
Sağlığı kaybedince anlıyoruz ya kıymetini,
Kaybetmeden anlayalım, arada hastane ziyareti yapmak da fayda var.
Güzelim, oyuncak bebeğim İpek'imin ilk dişi çıkmış,
Çok mutlu oldum,
Her gün babasının gönderdiği fotoğraflara bakıp mutlu oluyorum,
Güzel yeğemin benim,
Bana mutluluk katıyor onunla ilgili haberler ve fotoğraflar,
Canım ona güzel bir ömür diliyorum.

"Annem uyurken", beğendiniz mi?
Ben Hümeyra'yı çok severim,
O nedenle ilgi ile izledim,
Bu akşam "Yalan Dünya"nın sezon finali var,
Bence;
Rıza düğünden kaçacak gibi görünüyor,
Denizle Rıza'nın aşkı tekrar başlayacak,
Tulay Selahhattine dönecek,
Açılay ile Emir ayrılacak,
Bu kadar tüyo yeter....
Çocuklar tüm hafta evde bilgisayar başında tatillerini ifa ediyorlar ,Onlar çok memnun hayatlarından,
Memnun olmayan benim,
Akşam gidince gözlerinin kanlandığını, ve sadece yemek için bilgisayar başından kalktıklarını bilmekten ötürü çok mutsuzum,
Yalvarıyorum bisiklete binin, dışarı çıkın, parkta yürüyüş yapın diye,
Bana mısın demiyorlar,
Neyse ki, haftasonları tenis dersine başladılar,
En azından hadfta sonu evden çıkarabiliyoruz,
Buna da şükür...

5 Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun ve başın sağolsun Mavi Annem. Ankara da olsa, sıcağa klimasız dayanmak çok zor. Yalan Dünya da bence de Rıza kaçacak düğünden :)))
    Sevgiler en kocamanından:)

    YanıtlaSil
  2. Bu oğlanlarla benim de başım dertte, ya bilgisayar başında ya da televizyon. Oğlum bu günlerinin kıymetini bil bir daha bulamazsın diyorum bana mısın demiyor. Anneler çalışınca çocuklarda bildikleri tek şeyi yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. canım kanki
    Bu sene aynı sandaldayız, ama geçecek hepsi bitecek, kıyıya şen şakrak çıkacağız.

    Çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. Maviannem, bu sınavlar çabuk çabuk geçecek inşallah.
    Şu an bir klima var ama böğrüme vuruyor diyip kapattıran güneş geliyor diye cam ve perdeleri açtırmayan da var:)) pişiyorum deliriyorum ama kalıcı değilim tesellisiyle avunuyorum. Verdiğin tioların hepsi tuttu, senle loto oynasaydık keşke:)
    çocukların durumu, çok üzülüyorum fakat yapıabileceğim şu an hiç bir şey yok:) sabahtan akşama bilgisayar karşısında, cumartesi pazarım var derken ona bir faliyet yaptırmak zorunda hissettim kendimi hafta sonum da gitti:D
    çok sevgiler, kolaylıklar

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun ve başın sağolsun Maviannecim.Allah hep sağlık,sıhhati eksik etmesin.Ailecek bundan sonra enn güzel günleri göstersin Rabbim.Sevgiler.

    YanıtlaSil