Sabah gazeteyi açar açmaz haberi görünce üzüldüm,
Yoğun bakımdaymış 80 yaşındaki Tiyatro Sanatçıcı Müşfik Kenter,
Lisede ve üniversite yıllarımda hep onun öğrencisi olmayı, tiyatro okumayı hayal etmiştim,
Sadece bir hayalde kalacağını bile bile bu düşünce benim çok hoşuma gider ve rüyalarıma bile girerdi,
Hayranlıkla takip ederdim, tiyatro oyunlarına giderdim,
Sesinin o tınısı kulaklarımdan gitmezdi,
Ne etkileyici ve duygulu bir sesti o, hemen ayırt edilirdi,
Hatta Alf'i bile O seslendirmişti,
Bu nedenle Alf'i de çok severdim,
Allah yardımcısı olsun diyorum...
 Bu yıl tatil yapamadık ailece malumunuz,Bugünlerde internetten tatil yerleri bakmaktan gözüm şeşibeş oldu desem yeridir :))
Ne zor iş bu bir bilseniz,
Bayramda tüm oteller fiyatları iki misline çıkarmış,
Tatil sonrası biraz daha makul,
10 günlük kısa bir tatili hak ettik diye düşünüyorum,
Umarım ağız tadıyla geçer...

Ramazan geldi geçti bile,
Bu rahmeti bol günleri layıkıyla yaşayanlar için ne mutlu,
Son haftaya geldik,
Kadir Gecesi bu gece,
Umarım tüm dualarımız kabul olur,
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

8 Yorumlar

  1. Offf ben de çok üzüldüm şimdi, inşallah atlatır usta sanatçı, senin de kandilin mübarek olsun canım ...

    YanıtlaSil
  2. Umarım tez zamanda iyileşir Müşfik Kenter,acil şifalar olsun..İnşallah gönlüne göre bir tatil yeri bulursun.Sanada iyi kandiller,cok opuyorum canım.Asis

    YanıtlaSil
  3. Yalnız sesini dinlemek bile yeterdi benim için,Allah yardımcısı olsun.
    Kadir gecesinde tüm dualarımız kabul olsun...
    Ve gönlünüzce geçireceğiniz iyi tatiller diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Mavianne, Marmaris Turunç Selimiye ve Datça'da birçok otelle çalışıyoruz. Hani aklına girsem belki bu taraflara gelirsin olmaz mı kine :)

    YanıtlaSil
  5. sesi beni de her zaman büyüledi. HArbiye'de tiyatroları vardı, her kış yeni oyunlarına giderdik. umarım çabuk atlatır.

    Hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil
  6. Orhan Veli şiirlerini ondan dinlemek büyük keyifti... Kaybettiğimizi duyunca sanki ORHAN VELi yeniden öldü dedim.

    Çok keyifli olsun tatiliniz.

    Çook öptüm kankiii

    YanıtlaSil
  7. iyi tatiller maviannemm:)hak ettiniz sonuna kadar.Allah iyi günler göstersinn.moral depolayıp gelinn:) biz temmuzda enerji depoladık:))

    YanıtlaSil
  8. Arkadasim merhaba nasilsin? Ben yoktum yeni geldim.

    Cok cok degerli birini kaybettik. Uzuntumuz buyuk.

    YanıtlaSil