Benim için hayatın sesi hep yüksek volumda,
Arkadaşımın nikahından dönerken her zamanki gibi Radyo ODTÜ dinliyoruz,
A City'nin önünden yayın yapıyorlar,
Orası tam da yolumuzun üstü,
Hiç atlar mıyım?
Sağolsun Mahocum beni kırmadı park yerinde yer olmamasına rağmen arabada bekledi,
Ben ise, fotoğraf makinamı alıp sizler için bu anı görüntüledim,
Nasıl genç bir ekip,
Hayran oldum,
Çok da samimilerdi,
Beni ODTÜ'ye davet ettiler,
Bloğuma ekleyeceğim sizleri dedim,
Tebrikler gençler,
Başarılar diliyorum,
Bloglarla ilgili bir program yaparsanız seve seve katılırım....



4 Yorumlar

  1. Gençler her zaman umudumdur benim.
    Sevgiler Mavi Anne'cim :)

    YanıtlaSil
  2. Bir zamanlar radyo dinlemeden duramazdım,ama şu okuma bölümüm için yine almalıyım.Radyonun keyfi hiç birşeyde yok.

    YanıtlaSil
  3. Bir zamanlar cok dinlemiştim radyo şimdi maalesef vakit yok zaman uygun olmuyor.Cook opuyorum canim.

    YanıtlaSil
  4. Canım okulumun Radyosu :) İlk kurucularındandır arkadaşım, her zaman gurur duyarım.
    Buralarda çekmiyor ama.
    bizim frekansımız Best FM :)

    YanıtlaSil