Çok yumuşak G'li bir başlık oldu,
Sevdim bunu :)),
Bu sabah şakır şakır yağmur vardı Ankara'da ve hala devam ediyor,
Dünkü günlük güneşlik havadan sonra havanın bugün birden soğuması kışın habercisi oldu,
Kızılayda, altı su dolu kırık kaldırım taşlarına basmama gayreti ile yürüdüm,
Başbakanlığın önündeki yol, benim metrodan çıkıp, işe gelip gittiğim güzergah normalde,
Birkaç gündür Başbakanlığın önünde yaşanan olayların sıcaklığı ile korumalar yolu kapamışlar bulvardan gitmemi salık verdiler,
Bunun üzerine, duramadım, "nasıl oluyor da vatandaş gaz dolu bidonla gelip burada kendini yakıyor" dedim,
Koruma da sakin bir şekilde, "bidon değil, pet şişeye koymuş, paltosunun içine gizlemiş zaten alev alması ile müdahale ettik, hafif atlattı" dedi,
Olayların göbeğinde yaşamak böyle birşey!
Korumaları görseniz Matrix filmindeki tipler gibiler,
Neyse ben konuma geri döneyim,
Yağmur ve Ankara bir başka oluyor,
Yakışıyor bence Ankara'ya yağmur,
O gri hava,
Ben ki, güneşli havaların insanıyım,
Ankara bence sonbahar şehri,
Sonbaharda güzelleşir,
Yaprakların sarısı, kırmızısı bir başkadır,
Yağmurla birlikte parlar herşey sanki cilalanmış gibi,
İşiniz yoksa alın şemsiyenizi dışarı çıkın,
Yağmurun tadını çıkarın....

12 Yorumlar

  1. Ayyyy ne güzelll olmuşşşş :)

    YanıtlaSil
  2. Ama yollarda çok su birikiyor altyapımız sıfır yani. Hızlı giderken su birikintisine girmek çok tehlikeli. Ha işyerinde ya da evde elinde çayla izlemek dersen o başka :)

    YanıtlaSil
  3. Bursa'da çok yağışlı bugün.
    Ama artk kış gelsin. Mevsim normal olsun değil mi?
    Sevgileer

    YanıtlaSil
  4. Sizin oralar her gün vukuatlı tv den haber alıyoruz malesef :( salı günü piknik yaptık biz ablam dün akşam bir fırtına rüzgar yağmur bugün hiç durmadan yağdı her yer aynı ablacım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Güncelin içindesiniz demek her gün:)Bizde İstanbul'da dün akşam kaloriferleri yaktık nihayet.Özlemişim, evin içi bir hoş oldu.İyi akşamlar Mavianne..

    YanıtlaSil
  6. yağmuru da güzeldir ama ben en çok karını seviyorum Mavi annem

    YanıtlaSil
  7. Bencede Ankaraya yağmur yakışıyor, herşey gibi yağmur da, sonbaharda..

    YanıtlaSil
  8. ANKARA'm hep bir başka güzel..

    YanıtlaSil
  9. Yağmur İstanbul'a da yakışıyor ama usuldan usuldan yağsın.
    Sevgiler Kankim

    YanıtlaSil
  10. Yağmuru severim ama ardından güneş açsın :) öperim canım.

    YanıtlaSil
  11. Buralar da yağmurlu; özlemişiz yağmuru, bereket getirir inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Şu and da dışarıda yağmur.Ağaçlar ve yere düşen yapraklarla güzel bir sonbahar günü .Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil