Bugünü kaçırmak istemedim,
Kitap lansmanı için İstanbul'a gittim,
Can dostum, güzel arkadaşım Burcu bana eşlik etti,
Birlikte Dedeman Otelin Roofuna gittiğimizde herkes daha yeni geliyordu,
Banu Tozluyurt, oradan oraya koşturuyordu ve heyecanı gözle görünür biçimdeydi,
Tesadüf bu ya, Banu'nun kocası Burcu'nun Amerika'dan okul arkadaşı çıktı,
Dakikalar geçtikçe ortam dolmaya başladı,
Salona girdiğimizde, üzerinde biz yazarların adı yazılı bir ağaç karşıladı bizi,
Çok özenli güzel organize edilmiş bir akşamdı,
Lale Manço, İlkim Karaca, Betül Mardin,
Ersan Erdura'nın karısı, Berkant'ın karısı,
Fatih Portakal ve karısı,
Lalem (lalenin bahçesi)
Ece, Filiz Abla, Hafize (çayimtaze.blogspot.com)
Müge Oruçkaptan,
Mehmet Coskundeniz (aşk doktoru) ve karısı,
Dolly (lapetitdolly.com),
Ebru Hekimoğlu (FOG TV, Herşey 10'da programının sunucusu),
Ve diğer yazarlarla tanışıp, imza alışverişi yaptık,
Unutulmaz bir akşamdı,
Sabah ise Fatih Portakalla Çalar Saatte izledik,
Buraya bir tık ile sizde izleyebilirsiniz,











13 Yorumlar

  1. hepiniz,her şey çok güzel ışıl ışıl görünüyorsunuz :)
    orada olmak isterdim :)
    kalemdaşınızdan sevgiler.
    gonca keskin.

    YanıtlaSil
  2. Canım Maviannem, seninle tanışmak beni o kadar çok mutlu etti ki....
    Muhteşem bir lansmandı gerçekten.
    Yaşanan çok hoş bir anı olarak yerini aldı bile hayatımızda.

    Mavinin en güzeli ile bakan annelerin en tatlısı, sevgilerimi gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ve kaliteli bir organizasyon olmuş. Ayrıca kıyafetin çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşlar harikaydı herşey gerçekten de ayrıca heyyfi tanımak da süperdi :)))

    YanıtlaSil
  5. Dolly Karlıyol Tosun15 Mayıs 2013 15:37

    Ço zarif, kendinden emin ve de cesur ruhlu bir kadın daha tanıdım.

    Sizinle tanışmak benim için büyük keyifdi.
    Sizler gibi bilgisi görgüsü ve duruşu ile duran kadınlar ve annelen sayesinde güze evlatlar ve nesiller yetişecek.

    Sevgiler
    Dolly Karlıyol Tosun
    www.lapetitedolly.com

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler canım. Çok güzel bir tanıtım olmuş :) öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Süpersin Maviannem!

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir duygudur eminim böyel birşeyin parçası olmak.çok şık çok güzel olmuşsun tebrik ederim.İlk fırsatta kitabı alıp okuycam

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler Sevgili Mavianne...
    Darısı diğer eserler ve lansmanların başına.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim.Doğrusu Betül Mardin'le ben de tanışmak istiyorum.Umarım bir gün bana da nasip olur.Ben de orada olmak isterdim;diyebilirim.Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  11. seninle gurur duyuyorum benim yapmak istediğim şeyleri yapıyorsun helal.. Yıllardır yazdığım bir kitabım var ne bitiyor ne de nasıl, kime başvururum bilmiyorum neyse .. gizli yetenek miyim yoksa bana mı öyle geliyor bilmem :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel olduuuu,ne iyi ettin de geldin...

    YanıtlaSil
  13. Fatocum ne güzel, ne keyifli tatlar katıyosun hayatına. Harikasın arkadaşım.

    YanıtlaSil