Ünye'ye gittiğinizde muhakkak meydandaki eski hamamın arkasındaki sokakta yer alan bakırcılar arastasına uğrayın,

 Bakırcılar Arastası'na girdik ve bakırların göz kamaştırıcı dünyasında kaybolduk,
Yumurta sahanlarından 2 tane daha aldım gelmişken,
Sabah kahvaltılarında sucuklu yumurtayı herkese özel bu sahanlarda pişirmek çok keyifli,

 Bu bakırcı ustasının yaptığı oval kapaklı balık sahanına da duyarsız kalamadık,
El emeği göz nuru bu  sahanda Mahocum lezzetli balıklar yapacak artık,

 
 Bu elimdeki cezvelere dikkat ederseniz "solak cezvesi" olduğunu görürsünüz sol elimdekinin,
Tutma yeri solda,
Bizim Ünyelüler bunu da düşünmüş vesselam :))
Bu iki bakırcı ustası kardeşin güler yüzü ve tatlı dili ile alışverişimizi ve fotoğraf çekimimizi gerçekleştirdik....

3 Yorumlar

  1. aaaaa sık sık ünyeye giderim ama burayı hiç bilmem gerçi hep çakırtepeye gidiyoruz ama eşim 5 yıl fatsa da çalıştı o biliyor mu acaba?yada biliyorda söylemiyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Karadeniz tatili yapmayı çok istiyorum.Gidersem mutlaka tavsiyenize uyacam :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bende Fatsalıyım...blogunuzu tesadüfen buldum..takibe aldım..bana da beklerim...

    YanıtlaSil