"Tanrı size istediğiniz insanları değil, ihtiyacınız olan insanları verir. Öyle ki bu insanlar, size yardım edecek, sizi incitecek, acı verecek, sizi terk edecek, sizi sevecek ve olmanız gereken insan olabilmenizi sağlayacaktır" Lao Tzu

40'lı yaşlara gelince bu sözün ne kadar doğru olduğunu anlıyor insan.
"Olmamız gereken insan olmak" için hangi badireleri atlattığımız, onlardan nasıl dersler çıkardığımız önemli,
Onların bizi pişirmesi, kıvama getirmesi,
Nasıl ki, en basit bir yemeğin bile lezzetli olmasını içine kattığımız acı, tatlı, tuzlu bir sürü baharat sağlıyor,
İnsanoğlu da olgunlaşabilmek için "olmak" için acı tatlı herşeyi yaşamalı,
Hayata bu gözle bakarsak daha az üzülür ve  kendimizi akışa bırakırız...

3 Yorumlar

  1. Bu akışa bir türlü giremedim.Ters mi yüzüyorum ne??

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru canım...
    Dediğin gibi kırklı yaşlardan sonra, herşey bir farklı algılanıyor sanki...
    Ben de kitabımı kırk yaşımdan sonra yazmaya kalkıştım zaten :)
    Hayatımdaki tüm renkleri, tüm tadları anlatmak için...
    "Olmak" için, kabulde olmayı ve şükretmeyi öğrenmek ve uygulamanın ne kadar önemli olduğunu anladım...
    Seni tanıdığım kadarıyla da, "Olmak" konusunda çok donanımlısın. Bunun için yazılarını okumak çok önemli benim için...
    Sana sevgiler gönderiyorum canım...

    YanıtlaSil