Son günlerde en keyif alarak izlediğim dizi, "Aramızda Kalsın" oldu,
Binnur Kaya'yı, Uğur Yücel'i, Gökçe Bahadır'ı izlemek güzeldi,
Tek başıma gülerek izledim,
Hele de "Celepoğlu" soyadı olunca dizideki aileninki,
Lale'nin ne kadar şaşırdığını düşünerek çok güldüm,
Renkli bir ailesi var benim kankimin de,
Karadenizli olup, eğlenceli, hareketli bir aile onlarınki,
Dizideki ise, Gaziantepli bir aile,
Demek ki, yöreler farklı olsa da benzerlikler olabiliyor :)
Değil mi kankim? (Günlük konuşma dilimde "kanki"yi hiç kullanmamama rağmen Laleciğim seninle kankim diye yazışmak hoşuma gidiyor)

Haftasonu ilk kez cheese cake denedim,
İlk olma sebebi ile görünüş olarak pek cezbedici değildi ancak, tadı güzeldi,
İkinci denemede daha başarılı olur umudundayım,
Püf noktası nedir bunu yapmanın, önerileriniz olabilir mi?
(Bu fotoğraf Google görsellerden, benimki bu kadar güzel görünmüyordu)
Çocukların okulu açıldığından beri farklı odalarda hayatımızı yaşamaya başladık,
Akşam yemeğinde mutfak masasında bir araya geliyoruz,
Babamız geçici olarak haftaiçi bizden ayrı,
Yemekten sonra odalarına çekiliyorlar, ben de tv karşısında kah kitap okuyorum kah izliyorum,
Tek iş yapamam pek, sıkılırım,
Mutfakta isem, tv ye göz atarak iş yaparım,
Ne yapalım, çalışan kadın olmak böyle birşey sanırım,
Uzanıp TV izlersem, yapacak birşeler var da unuttum sanıyorum,
Boş durmak, dinlenmek, kafa dinlemeyi lüks görüyorum kendime,
Kötü bir huy!
Hemen değiştirmem lazım :)

9 Yorumlar

  1. ''Aramızda Kalsın'' benimde bundan böyle perşembe günkü dizim olarak yerini aldı.Artık iç karartan dizi istemiyorum, eğlenceli dizileri seyredicem karar verdim:) Cheesecake çok sevdiğim bir tatlı.Püf istersen malzemelerin hepsi kesin oda ısısında olmalı derim.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Cheesacake için ufuk mutfakta adlı bloga bakın istediğiniz kadar püf var
    Nuray

    YanıtlaSil
  3. ya hakikaten de kendi soyadımızı duyunca şok olduk birden. Ama çok keyifliydi. Hele kayınvalidemim sözü olan- kimse beni Celepoğullarının evinde aç kaldım diyeemz lafını duyunca koptuk.
    Çok keyifli bir dizi olacağı kesin. Cheesecake bayılırımmm. Ama hiç denemedim.

    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  4. merhabalar:) takipçinizim bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğendim bu diziyi ve gerçekten doğal geldi ,çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  6. fragmanları gördüm ama izlemeye fırsatım olmadı.İnşallah yakında normal düzene geçersem dizi de izlemeye başlarım.
    Bugün aklımdan peynir tatlısı geçti.Fotoğrafını gördüm,anlatan da acaip güzel anlatmış.Kiminin yemesi kiminin de anlatışı güzel:))
    Bizlere o kadar çok şey yükleniliyor ki artık yetişmek için kendimizden geçiyoruz.Haklısınn:((

    YanıtlaSil
  7. Aylardır tv açmadım dizilerden haberim yok. Ama şöyle artık kış akşamlarında eğlenceli bir dizi olabilir :) izlemeli tesadüfün böylesi Celepoğlu ha :) merak ettim. Cheesecake hiç yapmadım Tr de yemiş bir iki kez hiç beğenmemiştim. Ama sen güzel yapmışsındır :) eline sağlık. Öperim canım.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben çok yaptım tarif olarak ta
    http://yemekbiz.blogspot.com/2005/07/ikolatali-cheesecake.html
    kullandım hep. ama vişne soslu, limonlu vs yapabilirsin üstünü. püf noktası tabanın iyi karıştırlması yağ ile ve iyi sıkıştırılması ayrıca piştikten sonra 1 gece dolapta beklet , kelepçeli kek kalıbında sabah çıkarırsın.
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. Canım, püf noktası olarak bildiğim tek şey bu işi yapan yerlerin telefonları :)
    Kendim evde yapmayı hiç denemedim sanırım denemeye de cesaretim olmaz :)
    Ben de sadece oturup tv seyredemem gerçekten. Mutlaka elimde oyalanacak bir iş olmalı. Bu konuda seninle aynı fikirdeyim...
    Bu arada diziyi tekrarlarından yeni izledim ve çok beğendim. Celepoğlunu görünce bende Lale'yi geçirdim aklımdan :)
    Hoş bir tesadüf olmuş :)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil