Bir yazıma bıraktığı yorum ile Gezegenini ziyaret ettim Mert'in. Bu müthiş gencin bloglarına bir göz atmanızı isterim. İlkokul 1'den beri hayal gücünün sesini dinleyip yazdığını, çizgi roman yapma ve okuma bağımlısı, şiir ve hikayeler yazan  modern zaman genci olarak tanımlıyor kendisini.
Mert'in tam 3 adet bloğu var: Ters Düz'de Trailer'lerini yayınladığı öyküleriyle sizi farklı bir maceraya davet ediyor.
Kafa Dergi adlı bloğunda ise, sanal dergi dünyasına adım atmış Mert. İçeriğini kendi hazırladığı dergi çok da başarılı, benzer örnekleriyle kıyasladığımda.
 
"Kafa Dergi"de herşey var.
 "Medya, reklam, yazı, çizim, roman, gezi, moda, röportaj, fotoğraf, film için çalışan bir kafadan çıkan sesler"

6 Yorumlar

  1. çok güzelmiş gerçekten, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi gittim Mert'i, tanıdım bayıldım ve ekledim .
    Teşekkür ederim Maviş...

    YanıtlaSil
  3. Hımmm heme ziyaret edeyim ve ekleyeyim Mert'i kandi sayfama :)

    YanıtlaSil
  4. Hemen tık tık..

    YanıtlaSil
  5. Takibe aldım canım...
    Çok keyifli bir blog.
    Böyle üretken gençleri tanıdıkça mutlu oluyorum...
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil