Hatırladığım kadarıyla,  "Cibali Karakolu"nu izledim ilk olarak Samsun Fuarı Açık Hava Sahnesinde,
Babam çok meraklıdır tiyatroya, konsere,
Bizler çocukken her yıl birkaç kez Samsun Fuarına giderdik,
Muhakkak Nejat Uygur Tiyatrosuna götürürdü bizi,
Çok güldükleri esprileri çoğu kez anlayamasam da hoşuma giderdi,
Nejat Uygur ve ailesini sahnede izlemek, müthişti,
Bir kaç oyununu izlemiştik ailece,
Enerji dolu, komik bu küçük adamı çok severdim ben,
Eşi ve oğullarıyla sahneye çıkması ise, beni şaşırtmıştı,
Ne güzeldi ailece tiyatro yapmak,
Allah rahmet eylesin,
 6 yıldır yatağa bağlı olmak da çok zor birşey olsa gerek, hayatını sahnelerde enerji dolu, hareketli geçiren bir sanatçı için,
Yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyorum....

6 Yorumlar

  1. 7-8 yıl önce bir oyununa gitmiştim, beraber fotoğraf çekinmiştik, bana ne güzel bir anı kaldı. Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Nejat uygur Allah rahmet eylesin hoş bir iz bıraktı geride .Ah samsun fuarı ne güzel anılarım var benimde orda çocukluğumdan.Hatırıma geldi sayende.

    YanıtlaSil
  3. Ben de küçükken İzmir Fuarı'nda bir çok temsiline gittim.O zamanki koşullarda çok anlayamasamda komik gelirdi.Zaten tiplemeler hep karikatürlerden fırlama gibiydi.
    Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  4. Küçükken yaşadığım şehire de gelmişti. Hayranlıkla izlemiştim. Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  5. Bir bir gidiyorlar. Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil