"2013 Dilek Listem" geçti geçende elime,
Çok güldüm,
Gerçekleşmiş çünkü,
"Yeni evime taşınmak ve misafir ağırlamak" demişim,
Hah hah hah :) :) :)
Misafir ağırlamayı dilemişim,
Sağolsun dostlarımla birlikte güzel sofralarda birlikte olduk bu yıl,
Mutlu oldum,
Börekler, çörekler, tatlılar,neler neler yapmışım,
Mutfakla uğraşmak benim için bir zevk,
(Dilber Dudağı;annemin incilerinden)
2013'ü de bu bereketli sofralarla kapamak istedim,
2014'te de gerçek dostlarla ve  güzel sofralarda buluşmak dileğiyle..
Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz Gül Poğaça,
Çok şık oluyor tavsiye ederim,
Çok bilmiş Google'a yazınca bir sürü tarif çıkıyor,
Onlardan birini uyguladım,
Sonuç güzeldi...
Yukarıdaki bu güzellik ise, ıspanaklı, pastırmalı kol böreği,
Annem sağolsun,
Börek açma işleri ondan sorulur bizde,
İçini hazırlamak bana, incecik hamur açmak anneme ait...
Tabi yaprak sarma da annemin ellerinden çıkma,
Kırmızı pancar salatasını ilk kez denemiştim,
Çok beğendim,
Artık sık sık yaparım,
Kolay da,
Haşlayıp, rendeledim, içine dereotu ve salatalık turşuu ekledim,
Sarımsaklı yoğurt ile karıştırıp servis yaptım,
Cevizli kalpli kereviz salatasını biliyorsunuzdur,
Çiğden rendeleniyor,
Tavuk göğü  haşlanıp ekleniyor,
Ceviz sarımsaklı yoğurt, 3 kaşık mayonez ve 2 kaşık ketçap ile karıştırıp afiyetle yeniyor,
Frambuazlı Chesee Kek ve Browni ise tek geçtiğim tatlılarımdan oldu bu yıl,
 
2014 ağzımızda; hoş sohbetlerin, güzel sofraların tadını bıraksın,
Herkesin dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun,
"2014 Dilek Listesi" yapmayı unutmayın,
Yılın son günü alıp göz atın bakalım ne kadarı gerçekleşmiş :)))
MUTLU YILLAR DİLİYORUM

14 Yorumlar

  1. Acıktımm bakarken sarmalar börekler filan hepsi harika. İnşallah bu yıl ki listende tutar :)

    YanıtlaSil
  2. ohhh ikramlar süper mavi anne, annenizin ve sizin ellerinize sağlık bereket dolu yılınız olsun. Sofralarınız her daim neşe dolsun.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun. Senin adına çok sevindim. Dilek kağıdını yazıp saklıyor musun? Yeni yılda mı yapyorsun? Hıdrellez gibi..
    Ben de yapayım. Bakalım, 2014 de dileklerim olacak mı? Gerçi, en büyük sürprizi Dolunay -alanayy.blogspot.com sahibesi -yaptı.
    Pancarı, tereotu ve mısırla da salatası güzel oluyor. Tavsiye ederim. Sevgilerimle. Mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle evin hayırlı uğurlu olsun canım güzel yuvanda sağlık ve mutluluğunuz daim olsun :)

    Hepsi harika anneciğin de, seninde ellerine sağlık. Tüm dileklerinin ve isteklerimizin gerçekleşmesi dileğiyle..Mutlu yıllar Maviannem :)

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar,yeni evinin tadını çıkar

    YanıtlaSil
  6. Yeni evin ve yeni yıl sana güzellikler getrisin Mavi Annem, sevgiler ...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    yeni yılın sağlık, huzur, bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle, iyi yıllar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Ağzım sulandı bu yazına bakınca :)

    mutlu 2014 diliyorum..keyifle...

    YanıtlaSil
  9. DENİZ YILDIZI31 Aralık 2013 11:14

    Şekerim,
    Bu yıl geçti artık gelemedim sana,seneye tüm o fotoğrafı olanları yemeğe geleceğim inşallah.:))
    Hayat sana ve ailene sadece yeni yılda değil, bütün bir ömür mutluluklar getirsin..

    YanıtlaSil

  10. .__________________*
    __________________^
    ________________^♥^
    _______________i^~~~^i
    _____________♥^~~~~^♥
    ____________ i^~Sağlıklı~^i
    __________♥^~Bereketli~^♥
    ___________^~~~Mutlu~~~^
    __________i^~~~Şanslı~~~^i
    ________♥^~~Aşk Dolu~~~^♥
    ________^~~Bir~~Yeni~~ Yıl~~^
    _______i^~~~~Diliyorum~~~~^ i
    ______♥^~~~~~~~~~~~~~~~^♥
    _____________♥#####♥
    _____________♥##### ♥

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllar. Yeniyılin kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Mutlu,sağlıklı,huzurlu,harika yıllar diliyorumm Maviannem.iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  13. 2014 de de tüm dileklerin gönlünce olsun kankimmm

    YanıtlaSil
  14. Canım, dilerim önümüzdeki yeni yılda da dilek listen gerçekleşmiş olsun :))
    Muhteşem bir sofra olmuş. Bereketi daim olsun canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil