Ali Sunal elinde cep telefonu, çevreyle pek ilgilenmiyor.
Biz Ankara'da memurus memurus işimize gücümüze bakarken,
Bir öğlen, dizilerden ve televizyondan tanıdığımız sanatçılar işyerimizin bahçesinde arz-ı endam etmezler mi?
Ne oluyor, niye gelmişler derken,
Kendimizi bir film setinin içinde buluverdik,

Adının "Yusuf ve Yusuf" olduğu iddia edilen filmin minibüsün içerisindeki bir sahnesi çekiliyormuş,
Oya Başar, 
Ali Sunal, 
Fatmagül'ün Suçu Ne” dizisinde Fatmagülün abisini canlandıran Bülent Seyran,
Yabancı Damat dizisindeki Niko'nun babaannesi Eftelya'yı canlandıran Tülin Oral, 
Belki başka tanıdıklarda vardır da ben seçemedim :((
Bizim temizlik görevlileri binanın balkonuna oturmuşlar,
Sabahtan beri defalarca çekildiğini söyledikleri sahneyi izliyorlar,
Sadece onlar mı, çoğumuz işi gücü bırakıp merakla ne olup bitiyor bir göz attık tabi :)
Çok güldüm ama, balkondakilerin ellerine sanki senaryoyu  vermişler,
Herşeyi çözmüşler,
Minibüsün içerisinde şapkalı bir bombacı varmış,
Oyuncuların hepsi de minibüsün içerisinde bu sıcakta,
 Ali Sunal elinde cep telefonu kafasını dahi kaldırmıyor,
Oya Başar'ı çektikleri sahneyi kameradan izlerken bir göz gördüm,
Ankara'da rutin, sıkıcı hayatımıza bir atraksiyon geldi bu sayede!!!!
2 gündür film platosundan işe girmek de insanı film artisti gibi hissettiriyor ,
Heh heh heh
Ama mirim zor iş oyuncu olmak, saatlerce aynı sahneyi çekmek,
İyi sabır işi.....


7 Yorumlar

  1. kesinlikle çok zor bir iş
    haziran gecesi diye bir dizi vardı,bi çok bölümüne ve nebahat çehre'nin asaletine şahit olmuştum

    YanıtlaSil
  2. Niye bizim oralarda çekmiyorlar. Ben de bir sabah Behzat Ç. 'nin çekimlerini görmüştüm Güvenpark'ta:)

    YanıtlaSil
  3. Aksiyon arada olunca iyi gelir.

    YanıtlaSil
  4. Babam meclis takside calisiyo ve ben de gidiyorum ve her zmn goruyorum bu minibüsü :)

    YanıtlaSil
  5. Evet yaa kesinlikle zor iş. Fazlasıyla emek istiyor... Fakat bir o kadar da keyifli olmalı :)

    YanıtlaSil
  6. Zor olmalı. Fazlasıyla emek istiyor ve bir o kadar kadar da keyifli olmalı. ..

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar ben oyunculari soyliim ayhan tas (cinnah) kardes payindaki sezai aman tanrim didim super mario burak satibol memeli mestan (eylul ozturk) yeteneksizsinizin 2. Baha daha cook varda diyelerini taniyamadim

    YanıtlaSil