Whatsapp veya sms listesini seç ve,
Aynı Bayram mesajı metnini listedeki herkese gönder!!!
Ne oldu şimdi herkesin bayramını kutlamış mı oldun?
Hiç kimse kusura bakmasın, böyle toplu mesaj ile bayramımı kutlayanların ben de buradan bayramlarını kutluyorum,
Onlara toplu mesaj ile dönmek yerine,
Tek tek onlara özel isimleri ile mesaj attım,
Belki bir sonraki bayramda özel mesajlarına nail olurum :)
Tamam teknoloji çağındayız ama bu kadar da sıradan olmamalı değil mi Bayramlaşmalar,
Yaptığım tatlıyı, böreği yemeye gelemiyorsunuz madem, sesimi  duymak da pahalı gelecekse size, bana hitaben bir mesajı da çok görmeyin,
Yoksa hiç çekmeyin toplu mesaj o zaman ben size hiççç ama hiçç kızmam,
Herkesin telaşı vardır, kurban bayramının  işi çoktur,
Belki vakti olmamıştır, belki yoğundur diye düşünürüm,
Umarım bayram gezmelerinde tatlıyı fazla kaçırmamışsınızdır,
Her ikram edilen kavurma ve pilavı  çok büyük bir keyifle mideye indirdiğinize eminim,
Ben öyle yaptım çünkü,
Allah tekrarına erdirsin,
Kurbanlarınızı Allah kabul etsin,
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN
(Haa bu arada unutmadan söyleyeyim Geçmiş Bayramınız Kutlu Olsun cümlesine de Gıcığım :)

7 Yorumlar

  1. çok yaşa valla bende karşıyım toplu msj olayına hiç yollamasınlar en azından işi gücü var derim yani :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir parmak basımı olmuş arkadaşım
    ben mesajı yerli yerinde kullanımı konusunda biraz tutucuyum.ne mesajı arkadaş bayram doğumgünü gibi özel günlerde pehh! yani pes! yani
    bi zahmet ya arayacaksın,yada ziyaret edeceksin değil mi?
    ben böyle düşünüyorum:)
    olmadı sessiz kal

    YanıtlaSil
  3. Bayram dışında hiç arayıp sormayan insanların da salt bayram diye araması da benim için değersiz.
    Bu arada geçmiş bayramın kutlu olsun Mavianne :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru bir yere parmak basmış. Ama korkarım yakında o da kalmayacak

    YanıtlaSil
  5. hele o maniler yok mu mavi annem:) maniden kafiyeden soğudum yeminlen:) toplu mesaj atanların topunu, topa tutmak istiyorum:)))
    Geçmiş bayramını kutlarım.

    YanıtlaSil
  6. Ayyynen katılıyorum Mavanne bu da neymiş!! Bu bayram kutlaması sayılmaz. Toplu mesajla değil tek mesajla bile olmaz. Aramak, sormak lazım böyle günlerde... !

    Bu arada... bu yıl şu blog Oscar'larına katılayım diyorum, ne dersiniz? ;)

    YanıtlaSil