Ayşe Ablanın ve kızının güzel sunumu ile ağırlandık haftasonu,
 Karadağ dönüşü apartman günüm vardı cumartesi günü,
Sofrayı görünce fenalaştım :)
Harika bir sunum, lezzetli ikramlar,
Yeme içme konusunda üstümüze tanımıyorum,
Günümüzün konsepti, tavuk ya da et, pilav , salata ve tatlı olarak belirlemiştik,
İsteyen önden bir çorba da yapıyor, ama abartmamak koşulu ile tatlı ve salata çeşitleri oluyor,
Ayşe Ablanın kızı ile birlikte hazırladıkları masa görülmeye değerdi,
Geçen haftanın acısını çıkardım,
Bir haftada yiyemediğim kadar yedim diyebilirim :))
 

Yedik içtik bir güzel sefamız olsun,
Artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin
Herkese de afiyet şeker olsun,
Kilo olmasın!!!
Maksat muhabbet aslında,
Hoş sohbet insanlarla gülüp konuşmak insana iyi geliyor ,
Güzel komşularım var benim, nazar değmesin
 23 Nisan sonrası yapılan günde günün anlam ve önemine göre ay yıldızlı turşu sunumu ise görülmeye değerdi
 Salata sunum ise 10 numaraydı,
Kimse yemeye kıyamadı :)

Tavuk Sarma, içli pilav,
Yeşil Salata, yoğurtlu kırmızı lahana salatası , barbunya
Kabak tatlısı, cheese kek, kurabiye
Ancak kurabiye çok ilginçti, Sarımsak sıkacağı ile sıkılıyormuş hamur,
Çok değişik ve hoş bir şekil çıkmış ortaya, önerilir...

5 Yorumlar

  1. Off! çok acıktım amaa :)

    Manzara şahane, lezzet de öyleydi eminim :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. her şey enfes görünüyor.bir arada olmak zaten apayrı bir güzellik.bağınız hiç kopmasın,hayatın yoğunluğuna yenik düşmesin...

    YanıtlaSil
  3. Doğrusu masa şahane gözüküyor.
    Salatalıkların sunuluş şekli ne kadar da yaratıcı olmuş öyle. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi doğrusu. Böyle hamarat komşularınız olduğu için ne kadar şanslısınız :)
    Ağzınızın tadının hiçbir zaman bozulmaması dileğiyle, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de böyle komşu istiyorum :(
    Afiyet olsun Fatma'cım,muhabbetiniz daim olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Öyle güzel anlatmışsınız ki yemiş kadar olduk fatma hanım. güzel insanların olduğu komşularınızın olması da bir başka güzelliği bu günün sanırım..sevgiler

    YanıtlaSil