4 Martta yazmışım EN İYİ GÖBEK ERİTME YÖNTEMİ yazısını
1 Martta başladığım düzenli beslenme programımda hedefim 3 ayda 5 kiloydu,
1 Mayıs itibarı ile 66'dan 62 ye düştüm,
Aç kalmadım, ancak hamur işi, tatlı ve pilav, makarna yemedim,
Haftasonu misafirliğe gittiysem herşeyden yedim ama yarım porsiyon,
Bir de her gün yürüyüş yaptım, 5000 adım hedefledim,
Sabah, Bol yeşillikli yumurtalı, zeytin, peynir ve 1 dilim tam buğday ekmekli kahvaltı,
Öğlen zeytinyağlı ve yoğurt,
Akşam ise çorba, et, tavuk veya balık, salata, yoğurt,
Aralarda midem kazınırsa badem, fındık, ceviz,
Bol su içtim,
(Temsili fotoğraf ,geçen yıl çekilmişti :)
Aslında bu diyet meselesi irade ile ilgili bir durum,
Beynini nasıl programlarsan öyle çalışıyor,
Canım abur cubur istemiyor, sana ikram edilen baklavayı geri çeviriyorsun,
Ancak başedemediğin tek faktör oluyor bazen,
"aaa sen çok zayıfladın, bırak artık şu diyeti" diyenler :))
Ben gülüp geçiyorum ....
Kendini kuş gibi hissetmeyi kim istemez?
Biraz dişini sıkarsan,
Kafaya koyarsan zayıflamayı,
Başarırsın,
Tabi bir sağlık problemin varsa ve bu zayıflamanı engelliyorsa tabi bir uzmandan yardım alman gerekir,
Şimdi hedef 60 kilo!!!!
Neden olmasın?
Önemli olan kendini daha iyi hissetmek değil mi,
Kilon kaç olursa olsun ister 60, ister 70, ister 80 ,sen kendini mutlu, sağlıklı ve enerjik hissediyorsan,
Tamamdır zaten....
Kafaya takmazsın kendinle barışık halinden memnun yaşar gidersin...

3 Yorumlar

  1. Sen böyle de güzelsin her turlu guzelsin ve sana yeter zayıflama diyenler biraz kiskaniyo olabilirler:)

    YanıtlaSil
  2. Iki ayda 4 Kilo gayet normal,bu da saglikli beslendiginiz,zayifladiginizin göstergesi.. 60kilo güzel ve akilci bir hedef,basarilar..Eminim hedefe ulasacakiniz...Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. gercekten kararlılık onemlı benımde yaklasık 15*20 kg fazlam oldu 2 yılda masallah oyle bır ıstahım varkı hıc kapanmıyor hep acık sanırım ırademe engel olamıyorum ama senın azmını ve basarını gorunce bende kararlı olmaya karar verdım ınsallah basarılı olurum sanada bu zorlayıcı yolculukta basarılar umarım hedefını bıle asarsın.. elazıgdan sevgılerrrr

    YanıtlaSil