Tatil dediğiniz nedir?
Benim için tatil gördüğünüz şu fotoğrafların toplamı,
Kumsal, deniz, özgürlük, memleket, aile,
Aşağıda ayakları denizde olan, dalgalarla dost ev memleketim Ünye'nin sembollerinden,
Tatil deyince memlekete gidilmeden olmaz,
"Haydi  Tatile" denilince Ege'ye inmeden olmaz,
Begonvillerin süslediği sokaklardan, güzelim renkli kapılı evlerin yer aldığı sokaklarda gezmeden olmaz,
Ailece vakit geçirip eğlenmeden olmaz,
Oğlanlar büyüyüp de aileden uçmadan son birkaç yılımız zaten,
Sonra kalacağız yine" bi kör bi ayvaz" !
Benim tatil tarifimin içerisinde;
Bir bardak uyku,

İki bardak deniz, 
Bir bardak yürüyüş,
İki bardak okuma,
Bir tutam eğlence,
Aldığı kadar mangal,
Mükellef bir kahvaltı,
Bol bol huzur, sağlık, mutluluk,
HADİ BANA EYVALLAH
ŞİMDİ TATİL ZAMANI

11 Yorumlar

  1. En güzel tatilin olsun mavili kadın selamlar

    YanıtlaSil
  2. işte budur!
    Harika bir tatil özeti!
    Güzel ailenle birlikte mutlu mesut geçsin tatilin..
    Sevgiyle ve çok eğlenerek kal..

    YanıtlaSil
  3. Oooyyy tatilden gelşnce tTil yazısı okumak insanın bi kötü yapıyomuş. :)
    Şaka ni yana iyi tatiller kankim...gönlünce gez dolaş,eğlen coş...
    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  4. Oooyyy tatilden gelşnce tTil yazısı okumak insanın bi kötü yapıyomuş. :)
    Şaka ni yana iyi tatiller kankim...gönlünce gez dolaş,eğlen coş...
    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  5. Canım iyi tatiller harikasın;)

    YanıtlaSil
  6. Size ve ailenize mutlu bir tatil geçirmenizi dilerim :) iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  7. aileyi görmek iyi oluyor ama , akraba ziyaretinden dinlenemiyor insan :) biraz da kafa dinlemelik tatil lazım, iyi tatiller dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Bir deniz çocuğu olduğun için çok şanslısın bence:) İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  9. Ailenize ve size iyi tatiller.

    YanıtlaSil