Tanımaktan çok mutlu olduğum arkadaşlarım arasında Aslı,
O çok özel biri bence,
Sporcu eşi Gökhan ile evlenince Ankara'dan İstanbul'a gelin gönderdik kızımızı,
Çok eğlenceli ve harika bir Düğün Hikayesi var kendi ağzından dinlemek isterseniz, bu linke tıklayın,
Öyle güzel fotoğraflar ve paylaşımları var ki instagramda,
Takip etmekten çok keyif alıyorum Aslıyı,
Son zamanlarda ise koşmaya takmış durumda !!!
Takmış diyorum çünkü herkesi kıskandıracak seviyede zayıf ve fit'tir kendisi,
Kıskanç ve eleştirel bakışlarla çok sık karşılaştığına eminim,
"Ayyy bir de koşuyor, senin neyine koşmak, iyice iğne ipliğe döneceksin" diyenleri duyar gibiyim :)
37. İstanbul Maratonunda koştu 15 Kasımda,
10 km'yi 57:02 lik bir surede ayni kategoride koşan kadınlar arasından 91.oldu... 

Aslı çok samimi bir mail atmış bana ve arkadaşlarına ,
Duyarsız kalamadım,
Bağışımı yaptım,
Kampanya 4 Aralıkta bitiyor,
Siz de benim gibi son anda benim de bir faydam olsun diyorsanız Aslı'nın aşağıda yazdıklarına kulak verin....

Sonunda koşumu yaptım, gerçekleştirdiğim "Yardımseverlik Koşusu" na destek veren herkese tüm ciddiyetimle ve samimiyetimle teşekkür ederim. Koşum sırasında beni bağışlarınızla ve mesajlarınızla desteklediğiniz bu yarışta kendimce iyi bir derece yaptım. 

10 km'yi 57:02 lik bir surede ayni kategoride koşan kadınlar arasından 91. olarak tamamladım. Yorulduğum ve zorlandığım her an neden koştuğumu hatırladım; iyilik peşinde koşarken amacım olabildiğince çok kişiye ulaşabilmek, harekete geçirmekti!


Yardımseverlik Koşusu kampanyama şu ana kadar 58 kişi/kurum katıldı ve 4.645 TL toplandı. Gönderdiğiniz bu bağışlar ile İstanbul-2015-Koruncuk-Koruncuk Kahramanları Projesini destekliyoruz. Hatırlayacağınız üzere amacım kahramanı olmaya calıştığım 9 yaşındaki Nazlıcan için 32 kişiden bağış alıp 2.800 TL bağış toplamak idi.


Bir Koruncuk’un bir yıllık bakımına destek olacak 2.800TL, bakıcı anne, psikolojik terapi, gıda ve okul giderlerine katkı sağlar.Hedefime ulaştım ancak her yeni bağış bu projeden faydalanan Koruncuklara yeni bir umut olmaya devam ediyor.

Artık kampanyamın son günleri, unutanlar, maaşının yatmasını ya da kredi kartının hesap kesim tarihini bekleyenler, ya simdi 5 tl de az olur ya en iyisi göndermeyeyim diyenler, azı çoğu olmaz bende varım diyen gönlü zenginler ve tekrar bağış yapmak isteyenler için tıklar tıklamaz koruncuk meleğine dönüştüren sihirli link aşağıda;
Bağış yapmak için;
https://bagis.adimadim.org?ccid=CC5574

(Havale/eft ile yapacağınız bağışların açıklama kısmına koşucu kodum olan CC5574 yazmayı unutmayın lütfen)

2 Yorumlar