Elvan ve Elvin o kadar renkliler ki, 
Yaza Merhaba Partileri de bir o kadar renkliydi,
İlk tanıştığımızda kanımız kaynamıştı birbirimize,
Bir de hemşehri olduğumuzu öğrenince iyice ısındı içimiz,
Onlarda Karadeniz Kadınının güçlü duruşu ve çalışkanlığı var,
 Stileo olarak yıllar öncesinden tanıyordum ben zaten Elvin Odabaşı Pekiyi'yi,
Arkadaşım Sibel takip ediyordu büyük bir ilgiyle onun vesilesi ile ben de tanımıştım,
Bu çok zevkli, şık ve içten kadını,

Elvan Odabaşı Kanar  ise herkesin takdirini kazanmış bir diyetisyen.
Formeo'da sağlıklı ve kaliteli yaşam elde etmenin yanı sıra doya doya yaşamanın sırlarını da paylaşıyor. 10 yılda bir çok kişinin hayatına dokunmuş ve onları istedikleri kiloya ulaştırmış,
Bu partide Fitiz 10. yıllını kutladı ,
Formeo'ya başvuran ve kilolarından kurtularak mezun olan her yaşta kadın, erkek ve çocuk danışan oradaydı,
Mezunların kep atma töreni Elvan'ın onların hikayesini anlattığı sunum ile yapıldı,

Harika bir açık büfe hazırlanmıştı,

Tatlı fit hamburger bu büfenin en lezzetlisiydi,
İçinde krema, muz ve çilek parçaları, üzerinde kakaolu krema ile hem diyet hem de lezzetli yiyecekler yiyebileceğimizin kanıtıydı bu tatlı hamburgerler, 
Avokadolu somon füme kanepeler,
Aşk dilimi tatlısı, üzerinde frambuazlı sosu ile müthiş bir tattı,
Fitizdiet Mutfağa uğrayarak sizler de bu hafif lezzetlerle tanışabilirsiniz ...

Bu renkli partinin renkli konukları vardı,

Bloggerler ve instablogger'lar oradaydı,
Bol bol fotoğraf çektik,
Sanal ortamda takipleştiğimiz tatlı kadınlarla tanışmak hoşuma gitti,
Küba konseptine uygun müzikle de kulaklarımızın pası silindi,

Biz yaza FİTİZ diyerek MERHABA dedik,
Bu abla kardeş çok başarılı, enerjik ve yaratıcı,
Onların ellerini attığı her şey bir başka güzel oluyor,
10. yılını kutladığımız Elvan ve Elvin'e daha nice nice yıllar diliyorum.....

5 Yorumlar

  1. bir insanın içi dışı bakışı gülüşü bu kadar mu güzel olur nasıl kıymetlisin nasıl içtensin nasıl anlatamam. süpriz postun için sonsuz teşekkürler harika kareler ve cümleler. en kısa zamanda tekrar birlikte olma umuduyla

    YanıtlaSil
  2. Çok samimi olmuş insanın orada olmadığı için ağlayası geliyor (:

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve eğlenceli bir merhaba olmuş :) orada olup sizlerle tanışmayı isterdim.

    YanıtlaSil
  4. Senin elinin değdiği şeyin kötü olma şansı var mı? Ruhu güzel yüzü en güzel dostum benim

    YanıtlaSil
  5. her şeyi ne güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil