Aslı'dan size daha önce de bahsetmiştim. Hatırlamayanlar için buraya bir TIK lütfen.
Öyle güzel şeyler yapıyor ki, ben onu sosyal mecradan takip ederken hem mutlu oluyorum hem de onunla gurur duyuyorum,
"Vay  be ne azimli ve güzel yürekli arkadaşlarım var" diye,
Spor hayatının bir parçası,
Bu yıl “İyilik Peşinde Koş” mottosuyla Darüşşafaka Cemiyeti adına yaptı,
(Aslı TAN SUNTER)
Gelelim Melek Kanatları Nasıl Çıkar? Mevzuna !
Hiçbir  beklentiniz olmadan  birilerinin yaralarını sarabiliyor musunuz?
Sorunun cevabı EVET ise o kanatlar belirmeye başlamıştır sizde de!!

 Aslı'nın kaleminden "iyilik peşinde koş"u dinlemeye ne dersiniz?

Bağışlarınızla ve mesajlarınızla desteklediğiniz bu yarışta ben de kişisel en iyi derecemi yaptım. 15 km’yi 01:14:14 lük bir sürede aynı kategoride koşanlar arasından 28. olarak tamamladım, ee söz konusu eğitimdi ben de depara kalktım! Yorulduğum ve zorlandığım her an neden koştuğumu hatırladım; iyilik peşinde koşarken amacım olabildiğince çok kişiye ulaşabilmek, harekete geçirmekti!

Aslı'nın Hedefi;  Darüşşafaka’da eğitim gören anne ve/veya babası hayatta olmayan ve maddi durumu yetersiz bir öğrencinin bir yıllık eğitim giderlerine destek olmak amacıyla
10 bin TL bağış toplamak idi. 

Şu ana kadar 123 kişi/kurum katıldı ve 9.215 TL bağış toplandı. 

Hedefime ulaşmama çok az kaldı, 27 Kasım’a kadar vaktimiz var.
"Onlar koştu ben de oturduğum yerden bir destek olayım" 
"Çorbada benim de tuzum olsun" diyenler aşağıdaki linklere TIK'layıp gönlünüzden ne koparsa yardıma ne dersiniz?


(Havale/eft ile yapacağınız bağışların açıklama kısmına koşucu kodum olan CC10461 yazmayı unutmayın lütfen)

Kampanyamın son durumunu merak ediyorsan;

“Bir çocuk için en önemli şey anne ve babasıdır. Anne veya babası hayatta olmayan çocuklar için ise Darüşşafaka.”
Bildiğiniz üzere;  Darüşşafaka Cemiyeti, 1863 yılından bu yana “eğitimde fırsat eşitliği” misyonuyla varlığını sürdürüyor. “Şefkat yuvası” anlamına gelen Darüşşafaka, günümüzde babası veya annesi hayatta olmayan, maddi olanakları yetersiz, yetenekli çocuklarımızı on yaşındayken ailelerinden emanet alıyor; onlara uluslararası standartlarda eğitim fırsatı sunuyor ve düşünen, sorgulayan, özgüvenli, topluma karşı sorumluluklarının bilincinde lider bireyler olarak yetiştiriyor.

2 Yorumlar

  1. Katılan, koşup ter akıtan meleklerin emeğine sağlık, koşabilecek kadar genç ve sağlıklı olsam isterdim katılmayı. :) Ne yazık ki, ikisi de yok:( yaş 60'a dayandı, kemikler kırılma riski 'yüksek' diyor. Maddi olarak Lokum'u (mahallemizdeki sokak kedisi) söylemesi ayıp 4 ay özel veteriner klinikte tedavi ettirdiğimden yardım yapamayacağım yoksa duyarsız değilim, bir de yine söylemesi ayıp bahçedeki kedilere sürekli mama alıyorum:( zarzor yetişiyorum:( ama umarım çok bağış toplanır. :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir insan bulmuşsun maviannem. Harika insan harika proje. Sayılarının artması dileğiyle

    YanıtlaSil