ÇELINÇ 5

HER ZAMAN VE BAZEN ÖZLEDİĞİN ŞEYLER


Kış olunca yaza, denize, kumsala,
Uzakta olunca evime,
Evimde olunca Memleketim Ünye'ye,
Yanımda olmayınca sevdiklerime,
Bu dünyadan göçüp giden herkese,
Bazen de sımsıcacık dumanı üstünde tüten Ramazan pidesi, tereyağ ve tulum peynirine,
İçimdeki o sakin, utangaç, sessiz küçük kız çocuğuna,
Özlem duyarım zaman zaman....

Her zaman özlediğim ise;

1. Türk halkının kadını erkeği ile eşit haklara sahip olması,
2. Geçim sıkıntısı çekilmemesi,
3. Eğitim düzeyinin yükselmesi,
4. Çocuklarımıza iyi bir gelecek bırakmanın endişesini duymamak,
5. Gelir düzeyimizin yükselmesi,
6. Her konuda herkesin birbirine saygılı olduğu bir Ülke,
7. Kavga, savaş, terör, tecavüz, tüm kötü şeylerin yaşanmadığı bir gelecek,
8. Çevre korumanın önemini anlayan insanlar,
9. Modern, Atatürk'ü seven ve inançlı olan insanların da olabileceğini anlayan beyinler,
10. Toleranstan yoksun insanların aydınlık bir pencere açabilmeleri beyinlerinde,
11. Saygı ve sevginin her kapıyı açabileceğini düşünen insanlar,
12. Hiç hesapsız, menfaatsiz iyilik yapabilen yüreği güzeller,
13. Kinayeli, iğneleyici konuşmayanlar,
14. Dedikodu ve yalanı hayatından çıkarmayı becerebilenler,
15. Sınav stresinin olmadığı bir dünya

4 Yorumlar

  1. Bir gün o 15 maddeye kavuşacağımızı umuyorum ben de...

    İyi hafta sonların olsun mavi annem ♥

    YanıtlaSil
  2. Kocaman bir alkış gerçekten de o kadar güzel şeyler söyledin ki !! Bende istiyorum ve inşallah olur diyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Neredeyse hepimizin özlemini dile getirmişsin 👍🙏

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsın .
    Tek tek ve gayet net Maviannem. ❤💙❤💙

    YanıtlaSil